content_copy Noticias - externalizacion

A mediadora de seguros Asnorte contrata falsos autónomos para reducir custos

En novembro do ano 2020 a Federación de Servizos de CCOO en Galicia iniciou unha campaña contra os falsos autónomos existentes na empresa Asnorte, axencia exclusiva de mediación de seguros de Santa Lucía.

CCOO interpuxo unha denuncia ante inspección de traballo nas catro provincias galegas, denunciando a práctica fraudulenta na subscrición de contratos mercantís con persoas que estaban baixo a potestade organizativa de Asnorte.

Esta campaña iniciouse tras contactar co sindicato máis dunha decena de persoas que consideraban que se atopaban baixo unha situación fraudulenta de contratación mercantil, que o que enmascaraba era unha relación laboral.

Tras as devanditas denuncias, Asnorte procedeu á finalización de numerosos contratos optando a maioría das persoas afectadas acudir aos xulgados para o recoñecemento da vinculación laboral.

Foron xa varias as sentenzas que a día de hoxe se resolveron favorables aos intereses das persoas traballadoras.

A Federación de Servizos de CCOO de Galicia quere pór o foco na práctica habitual do sector onde se realizan contratacións fraudulentas vía a mercantilización das relacións laborais para evitar asumir os custos derivados dunha contratación directa.

rastrexadores rastrexadoras covid

A Xunta precariza o emprego: cambia a empresa de rastrexo COVID por unha máis barata

A Federación de Servizos de CCOO de Galicia lamenta que a adxudicación dun servizo esencial como o dos rastrexadores para o Sergas se tomou primando os custos sobre os aspectos técnicos.

Segundo a documentación pública da adxudicación, a empresa que viña prestando os servizos até a data reunía unha puntuación técnica máis elevada, con todo viuse superada en puntuación na parte económica pola empresa que finalmente levou o servizo.

Desde CCOO quérese denunciar o feito de que os principais impulsores da precariedade laboral sexan as administracións públicas. Basear a adxudicación de calquera servizo público no abaratamento de custos en lugar da calidade técnica é non velar porque se respecten as condicións laborais do persoal e acaba repercutindo na calidade dos servizos públicos.

O sector de Contact Center ocupa a máis de 90.000 persoas en todo o Estado español e aproximadamente 9.000 na CCAA de Galicia. Desde este sector préstanse servizos esenciais como os enerxéticos, telecomunicacións, bancarios e mesmo de asistencia sanitaria en servizos como os rastrexadores, urxencias ou atención telefónica de primeiro nivel en materia de información do COVID19.

É hora de que tanto as administracións públicas como as empresas privadas deixen de precarizar este sector, obrigando ás empresas a competir en prezos á baixa e fomentando o dumping empresarial. Débense eliminar estas políticas de adxudicacións a baixo custo xa que os últimos prexudicados son os cidadáns/as e o persoal que ve constantemente precarizadas as súas condicións de traballo.

Gestores de Emergencias reclaman su integración en el SAS

Trabajadores y trabajadoras de atención telefónica de Emergencias del 061 piden el cumplimiento de la moción aprobada en el Parlamento de Andalucía el pasado 25 de febrero, a través de la cual se instaba al Gobierno andaluz a incluirlos en el SAS o alguna de las agencias sanitarias públicas

CCOO gana otra demanda contra ICAR que obliga a la empresa a reconocer su relación laboral y de los derechos de sus trabajadores ahora en Catalunya

La importante labor del Gabinete Jurídico de CCOO y la persistencia de las trabajadoras y trabajadores  de la empresa ICAR han conseguido que se reconozcan sus derechos. La sentencia pone en evidencia la necesidad de una regulación coherente en las subcontrataciones y las empresas multiservicio y de la necesidad de dar respuesta más ágil por parte de la autoridad laboral contra el abuso de las empresas.

hotel de la cadena be live
Camareras de piso

El Tribunal Supremo anula la subrogación de las camareras de piso de la empresa Be Live Hotels en Tenerife

El Alto Tribunal da la razón a CCOO que denunció esta subrogación en 2012.

La sentencia es firme y pone fin a 8 años de lucha contra esta práctica.

Treball i turisme a Barcelona. Les veus de les persones treballadores

JORNADA VIRTUAL organitzada per Alba Sud 25/02/21

Va comptar amb les veus de les persones treballadores amb la participació de @ccoo_serveiscat amb Francisco Palacín (bars i restaurants), Paco Galvan (hotels) @pgalvan13, Amparo Suaza (hotels i per Kellys Unión Barcelona).

Contó con las voces de las personas trabajadoras con la participación de @ccoo_serveiscat con Francisco Palacín (bares y restaurantes), Paco Galvan (hoteles) @ pgalvan13 y Amparo Suaza (hoteles y por Kellys Union Barcelona).

Personal Fijo Discontinuo: ¡Seguimos luchando!

Desde CCOO SERVICIOS os informamos hace unos días que no se habían realizado la mayor parte de llamamientos de los fijos discontinuos del sector en los comedores escolares.

Convenio de Supermercados de Catalunya

El Tribunal Superior de Justicia de Catalunya (TSJ) declara legales las limitaciones a la contratación a través de ETT del Convenio Supermercados Cat.

El pasado 13 de octubre se nos ha notificado la sentencia con fecha de 30 de septiembre.

Desde CCOO valoramos de manera muy positiva esta sentencia ya que consolidan, confirman y permiten aquellas cláusulas que intentan atajar la precariedad laboral derivada de la temporalidad injustificada de los convenios colectivos negociados y acordados por los agentes sociales.

concentración abusos teleperformance

Teleperformance A Coruña: Despedimentos inxustificados, coaccións, sancións e ameazas

Teleperformance, en A Grela, é unha empresa de Contact Center que ocupa a máis de 800 empregadas/os en a Coruña, dando servizos a grandes multinacionais tanto de telecomunicacións, enerxéticas coma outros sectores. Segundo indica na súa páxina web, forma parte do 20% de empresas que están contratando durante a crise sanitaria.

O Comité de Empresa de Teleperformance A Coruña denuncia:

Que a empresa GAS NATURAL FENOSA coa colaboración de Teleperformance, está a dar un novo paso na destrución de emprego e deslocalización das tarefas de atención ao cliente en Galiza. Ler máis

Trabajadores y trabajadoras de ETTs no hay que despedirlos en esta crisis, tienen los mismos derechos: suspensiones temporales de sus contratos

Las ETTs dejan tirados y abandonados a los trabajadores y a las trabajadoras con contratos de 'puesto a disposición'

Desde CCOO y UGT, vamos a denunciar a todas las empresas de trabajo temporal (ETTs) que han dejado tiradas y abandonadas a los cientos, incluso miles, de personas que estaban puestas a disposición en empresas usuarias y las han despedido de sus puestos de trabajo y extinguido sus contratos temporales. Es vergonzoso observar cómo estas empresas están actuando con sus propias plantillas en misión, trabajadores y trabajadoras ya de por si en situación de precariedad, añadiendo además una situación de indefensión y de dificultad de acceso a sus prestaciones.

content_copy Destacadas

Teletrabajo UNI Global UNION

Maletas ilustran artculo sobre Turismo

CCOO y las cinco grandes organizaciones ecologistas plantean una transición justa para el sector turístico

CCOO y las organizaciones ecologistas Greenpeace, WWF, Ecologistas en Acción, SEO/BirdLife y Amigos de la Tierra han analizado la extrema vulnerabilidad del sector turístico, así como la necesidad de ir hacia un modelo productivo basado en el desarrollo tecnológico e industrial y en actividades dirigidas a la descarbonización de la economía y la potenciación de servicios públicos ligados a la sanidad y los cuidados.

Jose Maria Martinez en rueda de prensa sobre sector inanciero

Real decreto teletrabajo. Dudas y preguntas

Real Decreto-Ley Trabajo a Distancia. Preguntas y dudas frecuentes

Real decreto que regula el Teletrabajo