Convenios Colectivos

Convenios Colectivos aplicables en Galicia

Consultas Laborales

Consultas laborales más frecuentes. Si no la encuentras, pregúntanos.

¿Defender tus derechos?

Defiende tus derechos.  Afíliate a CCOOAcceso a Zona afiliacion

CCOO Servizos revalida a maioría nas eleccións de Inelcom A Coruña

eleccións inelcom

Hoxe, 8 de agosto, celebráronse eleccións na empresa INELCOM na Provincia de A Coruña obtendo un total de 3 delegados/as para un comité de 5.

Este resultado fai que manteñamos a representación acadada por CCOO  fai catro anos, onde se elexiran 3 delegados de persoal, obtendo deste xeito a maioría no Comité de Empresa. Estos resultados acadados nun escenario complexo, onde partiamos cunha candidatura totalmente renovada, son o resultado do traballo e compromiso demostrado polos nosos compañeiros/as durante os últimos catro anos.

CCOO Servizos amosa o seu agradecemento a todas as persoas que participaron neste proceso e en especial ás que co seu voto depositaron a súa confianza en Comisións Obreiras.

CCOO Servizos quere dar os parabéns tamén a todos os traballadores e traballadoras renovando o noso compromiso para levar a cabo o mellor traballo posible en defensa dos intereses de todo o cadro de persoal.

08-08-2018

Sobre o plan de viabilidade de Mutua Gallega

plan viabilidade mutua gallega

Desde a Representación dos Traballadores queremos informar da situación actual do proceso que afecta a Mutua Gallega.

Esta representación non se opón ao Plan de Viabilidade mentres non teñamos coñecemento do mesmo, iso si, se devandito Plan fose lesivo para os dereitos e intereses de calquera dos empregados desta mutua, oporiámonos ao mesmo radicalmente, tomando todas e cantas medidas fosen necesarias para defender os intereses das traballadoras e traballadores.

Unha vez analizado o Plan e se este non fose viable, a nosa opción seguiría sendo unha fusión coa mutua que presentou a oferta mellor valorada no seu momento.

Así mesmo, damos traslado da contestación que hoxe nos chegou desde a Dirección Xeral de Ordenación ao noso comunicado remitido o 30/07/2018.

Analizando o contido, entendemos que se referendan os pasos seguidos por esta representación en defensa dos intereses do conxunto dos empregados.

03-08-2018

A sustentabilidade de Mutua Gallega ante o proceso de fusión

fusión mutua gallega

Ante o proceso de fusión por absorción no que está envolta Mutua Gallega, desde a Representación dos Traballadores manifestamos que:

Desexariamos que a nosa Entidade puidese continuar a súa actividade en solitario durante moitos anos máis pero, á vista da situación actual e atendendo ás instrucións emanadas desde a Secretaría de Estado da Seguridade Social, entendemos que para as empresas e traballadores/as afiliados/as, e para os/as propios/as empregados/as de Mutua Gallega, a mellor solución para garantir a sustentabilidade e o futuro de todas as partes implicadas neste asunto pasa por un proceso de fusión.

A Representación dos Traballadores

30-07-2018

Posible absorción por fusión de Mutua Gallega

Fusión x absorción

Ante a posibilidade de absorción por fusión da Mutua Galega desde a Federación de Servizos de CCOO en Galicia queremos indicar que defenderemos a proposta que implique a salvagarda de postos de traballo do cadro de persoal así como as súas condicións, e que, á súa vez, ofreza un mellor servizo médico e profesional aos traballadores e mutualista galegos. Como entidades integradas no Sector Público Estatal colaboradoras coa Seguridade Social que son as Mutuas entendemos que han de primar estes criterios obxectivos e sociais e non outros. Esta esta é a postura que os nosos delegados e representantes de CCOO en Mutua Galega están a levar a cabo nos distintos ámbitos de actuación.

26-07-2018

Pechado con acordo o expediente de regulación de emprego en Adolfo Domínguez

ere adolfo dominguez

O pasado día 10 de Xullo pechouse con acordo o expediente de regulación de emprego que afectaba a oficinas centrais e a tendas da marca Adolfo Dominguez.

12-07-2018

Ampliación do permiso de paternidade a cinco semanas

cinco semanas paternidade

O día catro deste mes publicouse no BOE a Lei de Orzamentos Xerais do Estado para 2018, de maneira que a partir do xoves, 5 de xullo de 2018, entrará en vigor a ampliación do permiso de paternidade ata a 5ª semana, cuxa ampliación se atopa contida na citada Lei.

05-07-2018

Transparencia CCOO

Cuentas COMFIA y FECOHT  2008 a 2013 y Federación Servicios CCOO 2014 - 2016

Salud Laboral