Convenios Colectivos

Convenios Colectivos aplicables en Galicia

Consultas Laborales

Consultas laborales más frecuentes. Si no la encuentras, pregúntanos.

¿Defender tus derechos?

Defiende tus derechos.  Afíliate a CCOOAcceso a Zona afiliacion

A Federación de Servizos celebra unha asemblea de delegados da comarca de Santiago

Onte, 10 de maio, celebrouse unha asemblea de delegadas/os da comarca de Santiago para presentar o proxecto da Executiva da Federación de Servizos. A participación activa de todas las persoas asistentes propiciou un enriquecedor intercambio de ideas e inquedanzas, ademais de consenso sobre as liñas de traballo propostas pola Secretaría Xeral e Executiva desta Federación.

Como ideas principais do proxecto para implementar no futuro máis inmediato cabe destacar a comunicación categorizada e fluída entre as diversas estruturas así como o traballo en equipo ordenado en función das distintas áreas e sectores, co fin de aproveitar e compartir a experiencia entre os mesmos nesta nova etapa.

Desde a Federación de Servizos queremos agradecer a asistencia á xuntanza, e o empeño das delegadas e delegados da Comarca de Santiago para defender un dos principios básicos de CCOO, que é a defensa do emprego digno e de calidade.

CCOO Servizos revalida a súa maioría nas eleccións de Allianz en Galicia

eleccións Allianz

O pasado oito de maio tiveron lugar as votacións de Allianz en todo o Estado, e en Galicia para elixir aos delegados dos centros de Coruña, Vigo, Lugo e Ourense. Nesta ocasión o persoal volveu a escoller de forma maioritaria a candidatura de CCOO.

Partindo dun censo de 66 persoas os resultados quedaron da seguinte forma: CCOO obtivo 3 delegados na Coruña, e un en cada centro de Vigo, Lugo e Ourense; repartíndose un UGT en Lugo e outro a CIG en Ourense.

A sección sindical de CCOO quere amosar o seu agradecimento a todas as persoas que participaron neste proceso e en especial ás que co seu voto depositaron a súa confianza nas Comisións Obreiras.

10-05-2017

O persoal realiza xornadas de 50 h. semanais e oito días de traballo consecutivo sen descanso

Mobilizacións do persoal de cociña do Hospital do Salnés

Mobilizacións hospital Salnés

Tras tentar negociar coa dirección da empresa un calendario laboral acorde ao convenio e á lexislación vixente e tras pasar pola Inspección de Traballo sen conseguir unha solución acorde, os traballadores e traballadoras de cociña do Hospital do Salnés decidiron poñer un Conflito Colectivo ante a maxistratura e iniciar mobilizacións que comezaron cunha concentración ás portas das instalacións do hospital o pasado 5 de maio.

Xornadas de 50 horas semanais e de oito días consecutivos de traballo sen descanso e a contratación insuficiente, en precario e en fraude de lei dos traballadores e traballadoras que realizan substitucións; son algunhas das cuestións que é necesario solucionar.

Unido á reivindicación dun calendario laboral axustado, reclámase tamén a necesidade de cubrir o persoal necesario convenientemente para poder dar un servizo en condicións aos usuarios do hospital. A presión por ter que sacar o traballo cun persoal insuficiente recae ademais sobre os 15 traballadores e traballadoras ás que se lle esixe que cubran un traballo que necesita dun maior persoal.

A negativa da dirección da empresa concesionaria do servizo, Eurest Colectividades, de solucionar estes importantes problemas é a que provocou que o persoal se vise na necesidade de mobilizarse e acudir á xurisdición laboral.

Tras esta primeira concentración do 5 de maio realizarán outra, tamén ás portas do hospital, o próximo día 11 de 11:15 a 11:30, e ás portas da Audiencia Nacional de Pontevedra o próximo 23 de maio de 10:45 a 11:15 aproveitando a celebración do xuízo.

Juan Bao, delegado de CCOO, explícao en "La Voz de Galicia"

08-05-2017

O sindicato convoca aos seus delegados a asistir ao xuízo dos compañeiros despedidos mañá ás 10:45 diante dos Xulgados de Pontevedra

Xuízo polo despedimento de dous delegados de CCOO no Gran Hotel La Toja

Despedimentos Gran Hotel La Toja

Mañá xoves, día 4 de maio, terá lugar en Pontevedra o xuízo polo despedimento de dous delegados de CCOO no Gran Hotel La Toja (O Grove), complexo hoteleiro xestionado polo grupo Hotusa. Por tal motivo, o sindicato convoca aos seus delegados e afiliados a asistir ao xuízo no Xulgado de Pontevedra.

CCOO xa denunciou meses atrás «represión» contra este sindicato por parte da dirección do hotel grovense, actitude materializada no despedimento de dous delegados sindicais que reiteradamente esixiran o cumprimento dos compromisos adquiridos por Hotusa tras a aplicación dun expediente de regulación de emprego (ERE).

As dúas persoas despedidas teñen unha antigüidade de 17 e 34 anos, unha profesionalidade «intachable», así como un «gran traballo sindical» en defensa dos seus compañeiros e compañeiras. As persoas despedidas denunciaban incumprimentos da cadea hoteleira, como o non pagamento das horas extras realizadas durante a vixencia do ERE. Segue

03-05-2017

CCOO e UGT convocaron manifestacións na Coruña, Ferrol, Santiago, Lugo, Viveiro, Ourense, Pontevedra, Vilagarcía e Vigo

Primeiro de Maio en Galicia: que a recuperación chegue xa a toda a cidadanía

Miles de persoas participaron nas manifestacións que CCOO e UGT convocaron en toda Galicia (A Coruña, Ferrol, Santiago, Lugo, Viveiro, Ourense, Pontevedra, Vilagarcía e Vigo) para conmemorar este Primeiro de maio e reclamaron que a recuperación chegue xa ao conxunto da cidadanía. Para isto, cómpre que os gobernos, o central e galego poñan riba da mesa todos os mecanismos necesarios para garantir emprego estable, salarios xustos, pensións dignas e máis protección social.

Imaxes

CCOO Servizos gaña as eleccións en Aliseda SGI A Coruña

Eleccións Aliseda

Onte, 26 de abril, celebráronse eleccións para escoller o delegado de persoal que corresponde ao censo dos 18 traballadoras/es de Aliseda A Coruña. A actividade desta empresa intégrase dentro do sector Servicer, e os seus traballadores proceden dos sectores de banca e inmobiliario

Cabe destacar que son as primeiras eleccións neste centro de traballo, as segundas a nivel do Estado, carecendo até o de agora de representación sindical. Do mesmo xeito que na Coruña, CCOO está promovendo procesos electorais noutros centros, tales como Valencia e Málaga.

É importante resaltar o esforzo que está a facer CCOO para que ningún centro de traballo vencellado ao sector bancario quede sen representación sindical. Os traballadores de Aliseda Coruña agradecen a axuda prestada para exercer o seu dereito a elixir ao seu representante ante a empresa.

CCOO quere expresar o seu agradecemento ás persoas que participaron neste proceso e en especial ás que co seu voto depositaron a súa confianza nas Comisións Obreiras.

27-04-2017

Transparencia CCOO

Cuentas COMFIA y FECOHT  2008 a 2013 y Federación Servicios CCOO 2014

Salud Laboral