¿Defender tus derechos?

Defiende tus derechos.  Afíliate a CCOOAcceso a Zona afiliacion

Consultas Laborales

Consultas laborales más frecuentes. Si no la encuentras, pregúntanos.

Convenios Colectivos

Convenios Colectivos aplicables en Galicia

a convocatoria foi seguida por case o 90% do persoal

Seguimento do 90% da folga de Bosch en Vigo

folga BOSCH Vigo

Transcorridas xa as dúas primeiras xornadas de folga no centro de traballo de Vigo de Bosch Service Solutions, a convocatoria foi seguida por case o 90% do persoal, segundo informa o comité de empresa.

Bosch Service Solutions é unha empresa do sector de centros de chamadas (contact center) que presta servizos a clientes como Vodafone, Repsol, Orange ou Iberdrola.

Desde o 2019, antes da pandemia, a empresa encadeou varios ERTE que afectaron principalmente á campaña para Vodafone. A finais do pasado decembro, a empresa presentou un ERE para eses mesmos servizos, alegando unha hipotética redución de carga de traballo futura. Ler máis

Este mércores lévase a cabo a primeira das tres xornadas de folga convocadas para defender as condicións de traballo

Tres xornadas de folga para defender as condicións laborais en Bosch, segunda maior empresa de Vigo

folga BOSCH Vigo

O comité de Bosch Service Solutions, segunda empresa máis grande de Vigo por volume de persoal (uns 1600 traballadores e traballadoras), está chamado este mércores á primeira das tres xornadas de folga convocadas para defender as condicións de traballo.

Bosch Service Solutions é unha empresa do sector de centros de chamadas (contact center) que presta servizos a clientes como Vodafone, Repsol, Orange ou Iberdrola.

Asinado o VII CONVENIO DE EROSKI o 28.12.2021

Por que CCOO asina o convenio de Eroski?

convenio colectivo eroski

Como todos sabedes o pasado 28 de Xullo Fetico e UGT asinaron un preacordo para asinar un convenio cunha subida salarial do 1% ano o 2021 e 1% o 2022 na que se mantiña a non compensación e absorción de salarios por encima de 18.000€, ademais de adherirse ás nosas propostas de iniciar licenzas en días laborais.
Desde CCOO Servizos advertimos que esa proposta era claramente insuficiente e que se poderían conseguir incrementos substanciais mantendo unha postura máis ambiciosa por parte de todos os sindicatos. Ler máis

COMUNICADODE PRENSA CONXUNTO DOS SINDICATOS QUE OSTENTAN A REPRESENTATIVIDADE NA EMPRESA SOLITIUM NOROESTE

Solitium Noroeste pretende conxelar os salarios e empeorar as xornadas de traballo

solitium incumple

A empresa SOLITIUM NOROESTE é na actualidade concesionaria dos Servizos de impresión documental nos xulgados de Galicia e nos hospitais do SERGAS, polo que  as 145 persoas traballadoras que forman parte do seu persoal son esenciais nestes momentos tan complicados que estamos a vivir por mor da pandemia. Ler máis

Uns 6.500 empregados do comercio téxtil en Ourense gañarán un 5 % máis no 2022

CCOO asina importantes melloras económicas e sociais no convenio de comercio téxtil de Ourense

convenio téxtil OU

A Federación de Servizos de CCOO asinou hoxe canda outras organizacións o convenio do comercio téxtil da provincia de Ourense 2020-2022. Comisións, sindicato con máis representación na mesa de negociación, salienta que o novo convenio recolle un incremento salarial do 5 %, o que vai permitir rematar coa conxelación de salarios que padecía o persoal. Ademais do aspecto económico, conséguense importantes melloras sociais en cuestións como as licenzas, excedencias ou clasificación profesional. Ler máis.

CCOO ponlle nome á precariedade e explotación laboral no comercio: «traballar gratis é escravitude»

campaña black reality comercio precario

A Federación de Servizos de CCOO inicia en todo o Estado unha campaña para denunciar a precariedade e as cargas de traballo «extremas» no sector do comercio. En Galicia, segundo o informe que o sindicato presentou este martes, esta rama da actividade está marcada pola temporalidade e, sobre todo, o predominio da xornada parcial. Todo isto, malia que foi considerado un sector considerado «esencial» durante a pandemia, o cal non se traduciu nunha mellora das condicións laborais. Ler máis

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Trabaja de manera segura.

Transparencia CCOO

Portal Transparencia Servicios CCOO: Cuentas, documentación, decisiones

Calendario Laboral Calendario Laboral 2015
Guía derechos de trabajadores y trabajadoras Guía de los derechos de trabajadores y trabajadoras en la empresa. Tambien puedes consultar los Efectos de la Reforma Laboral sobre los derechos de los trabajador