Convenios Colectivos

Convenios Colectivos Galicia

Consultas Laborales

Consultas laborales más frecuentes. Si no la encuentras, pregúntanos.

¿Defender tus derechos?

Defiende tus derechos.  Afíliate a CCOOAcceso a Zona afiliacion

CCOO Servizos obtén toda a representatividade en DÉCIMAS (A Coruña, Ferrol e Santiago)

Eleccións en Décimas

CCOO gañou as eleccións sindicais ao ter sido elexidas as tres delegadas de personal que se presentaron, quedando a CIG sen representación.

CCOO mellora os resultados obtidos nas anteriores eleccións en Sport Street S.L., empresa da que provén Décimas SLU, despois da segregación en distintas marcas.

Cabe salientar que o plantel é maioritariamente feminino e que estre feito se reflectiu na elección das representantes. CCOO quere expresar o seu agradecemento ás persoas que participaron neste proceso e en especial ás que co seu voto depositaron a súa confianza nas Comisións Obreiras.

24-03-2017

O Comité de Empresa, integrado por cinco membros de CCOO, logra un acordo de melloras laborais

Asinado acordo económico en Randstad Project

randstand project

No día de hoxe asinouse o primeiro acordo económico entre a dirección de Randstad Project e o Comité de Empresa co que se consegue mellorar os salarios do colectivo que presta os seus servizos para a empresa GEFCO en Vigo, nun porcentaxe superior ó 8%.

Este acordo baséase en dous aspectos fundamentais, os cales teñen un compoñente económico claro e que consegue mellorar os baixos salarios destes traballadores e traballadoras. Estes dous aspectos son por unha banda a regulación da xornada laboral e por outro as condicións económicas que se rexen por un moi baixo convenio de empresa. Segue

23-03-2017

Durante os últimos meses produciuse un goteo continuo de despedimentos

BBVA: non máis despedimentos, non hai razóns

BBVA despediu a 50 traballadoreslas nos últimos meses, polo que o banco considera"baixa produtividade, intencionada e voluntaria". Nada máis lonxe da realidade: o banco obtivo este ano uns beneficios de 3. 475 millóns de euros, todo para manter unhas inmorais retribucións de 2. 200 Directivos, faltos de talento para o posto que desempeñan e que son incapaces de acadar as cifras de beneficios que xustifiquen as súas altísimas remuneracións.

Están preparando o terreo para acelerar o "Banco Dixital"e atentar agora contra o emprego de todos e todas nós. A Reforma Laboral de 2012 favorece a impunidade empresarial para levar a cabo estes despedimentos inxustos, que o banco, nos xulgados, recoñece como improcedentes, pero que deixan na rúa a 50 familias. Ademais, con estes despedimentos,"pinga a pinga", BBVA persegue manter amedrentado a todo o seu persoal.

Ante esta actitude dos novos responsables de Recursos Humanos en BBVA, que destrúe emprego, o conxunto da representación sindical de BBVA mobilizámonos co cadro de persoal para ir desenvolvendo as accións necesarias ante a sociedade, que deixen en evidencia o falso discurso de Ética e Responsabilidade Social que manexa o BBVA. Atentar contra o emprego é agredir ao personal así como unha irresponsabilidade social.

Despedimentos BBVA

O sindicato ve un claro recoñecemento ao traballo realizado

CCOO gaña por maioría absoluta as eleccións en Coremain

Coremain

A candidatura de CCOO gañou as eleccións sindicais celebradas hoxe en Coremain, despois dunhas eleccións parciais anteriores cun resultado parello para ambas candidaturas.

O sindicato revalidou a súa maioría cun resultado de 7 delegados, correspondendo 6 para CIG, cun censo aproximado de 190 traballadoras e traballadores. Cabe salientar que foi un proceso con incidencias, derivado de expedientes iniciados pola empresa ao longo da campaña electoral.

CCOO considera moi importante o triunfo nestas eleccións pois permite continuar na liña de traballo dos últimos meses ademais de constituír un claro recoñecemento ao traballo desenvolvido.

Por último, agradecer a todo o persoal a confianza depositada na candidatura das Comisións Obreiras.

21-03-2017

Consideran que se trata dunha represalia da compañía multiservizos contra unha persoa que se significou na mellora das condicións laborais

Adecco Outsourcing despide o presidente do comité de empresa de Pontevedra, xesto que CCOO tacha de represión

Conflito Adecco

A Federación de Servizos de Comisións Obreiras de Galicia (CCOO-Servizos) denuncia o despedimento do presidente do comité de empresa de Adecco Outsourcing en Pontevedra. O afectado, Rafael López, encabezara un proceso de eleccións sindicais que a compañía demorou un ano. So o pretexto da «estraña» (segundo o sindicato) desaparición do servizo en que López traballaba, a empresa «manobrou» para o despedir «por causas obxectivas».

21-03-2017

Lucía Trenor, elixida secretaria xeral da Federación de Servizos de CCOO de Galicia.

No día de hoxe, 13 de marzo, en Santiago de Compostela, celebrouse o II Congreso de CCOO Servizos Galicia, federación sectorial de CCOO que engloba os sectores de Comercio, Hostalaría, Sector Financeiro, Seguros, Contact Center, Enxeñarías, Consultorías , Servizos Administrativos e Xogo.
Presentouse unha única candidatura á Secretaría Xeral, obtendo Lucía Trenor López 59 votos (95,16 % dos e as asistentes ao II Congreso)
Lucía Trenor provén do sector de Contact Center (Telemarketing), en concreto da empresa Teleperformance, onde é membro do comité de empresa así como responsable da sección sindical de CCOO do seu centro da Coruña. Ten 36 anos, e ostentou a responsabilidade de Mocidade no Sindicato Nacional de CCOO de Galicia, así como a de Muller na Unión Comarcal de CCOO da Coruña . Acompáñana na Executiva: Isabel Fernández, Juan Zas, Arturo Cruzado, Jorge Carneiro, Rosario Pérez, Carmen Peteiro, Ignacio Castro, Antía García, Francisco Villares, Anxo Romeu, Xoancar Viveiro e Valentina Valderrey.
A partir de agora iníciase unha nova etapa en Galicia que estará marcada pola unidade e o traballo en pos dos e as traballadoras de Galicia do sector Servizos.

Santiago de Compostela, 13 de marzo de 2017

II CongresoII Congreso

Resolucións aprobadas:

Transparencia CCOO

Cuentas COMFIA y FECOHT  2008 a 2013 y Federación Servicios CCOO 2014

Salud Laboral

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Conoce tus derechos, trabaja de manera segura

Consulta sobre pensiones

Consultas sobre pensiones

Guía derechos de trabajadores y trabajadoras

Guía de los derechos de trabajadores y trabajadoras en la empresa. Tambien puedes consultar los Efectos de la Reforma Laboral sobre los derechos de los trabajador

Calendario Laboral