¿Defender tus derechos?

Defiende tus derechos.  Afíliate a CCOOAcceso a Zona afiliacion

Consultas Laborales

Consultas laborales más frecuentes. Si no la encuentras, pregúntanos.

Convenios Colectivos

Convenios Colectivos aplicables en Galicia

CCOO Servizos volve a ser o sindicato máis votado en CTAG

ctag eleccións

Tras celebrarse no día de onte as eleccións sindicais no Centro Tecnolóxico do Automóbil en Galicia (CTAG), a candidatura presentada por CCOO foi novamente a máis votada polo persoal.

Este resultado é consecuencia do gran traballo realizado durante o últimos catro anos dentro da empresa. Cunha participación do 70% do persoal o novo comité estará composto do seguinte xeito: CCOO: 8 delegadas /vos. 203 votos, CIG: 7 delegadas/vos.162 votos, IdeC: 6 delegadis/as.143 votos

Tras unha campaña intensa onde tivemos que lidar con prácticas antidindicales doutras candidaturas, desde CCOO Servizos queremos agradecer ao persoal a súa participación nas eleccións e o apoio recibido tal como amosan os resultados.

Desde CCOO Servizos comprometémonos a seguir traballando como sempre en beneficio de todo o persoal durante os seguintes catro anos.

Primeira reunión do convenio de hostalaría de Lugo

O pasado mércores 24 de Novembro tivemos a primeira reunión da negociación do convenio de hostalaría provincial de Lugo, logo da formalidade de constituir a mesa negociadora.

Expuxemos a necesidade de actualizar o convenio tanto na súa parte social como na parte salarial, donde entendemos que os salarios non se corresponden ca media xeral da hostalaría de Galicia. A nosa proposta é clara e presentamos uns incrementos salariais que afectan á totalidade das categorías profesionais.

A resposta da patronal limítase a sinalar que a situación actual da pandemia impide poder aplicar incrementos salariais, salvo en casos contados a onde non chega o SMI.

Por outra banda, con respecto ás melloras sociais que pretendemos incorporar ao convenio en puntos como vacacións, licenzas festivos etc, non se pararon a debatilas, quedando emprazados para unha próxima reunión o vindeiro 15 de decembro de 2021.

CCOO inicia unha campaña para denunciar a precariedade e as cargas de traballo extremas no sector do comercio

Black Reality precariedade no comercio

A temporalidade y, sobre todo, a parcialidade definen as condicións de traballo do sector do comercio. Un sector considerado esencial durante a pandemia, cun gran número de convenios bloqueados e cadros de persoal que soportan durante os últimos meses do ano unhas cargas extremas de traballo.

Aínda que o sector do comercio afronta a campaña de vendas de final de ano con máis persoal do que tiña antes da pandemia (o terceiro trimestre de 2021 pechou con 17 748 persoas ocupadas máis ca o mesmo período do 2019), hai que ter en conta que aínda quedan máis de 1300 en situación de ERTE no ramo. Ler máis

Asinado o I Plan de Igualdade de Joyerías José Luís

Plan Igualdade Joyerías José Luis

Despois de varios meses de negociación interrompidos pola pandemia, hoxe 22 de novembro de 2021 asinamos o Plan de Igualdade de Joyerías José Luís. Un Plan que afecta a case 400 persoas repartidas maioritariamente por puntos de venda en toda España.

As medidas máis destacadas son:

• Crear un rexistro co persoal a xornada parcial que desexe incrementar a súa xornada
  • As persoas con xornadas parciais terán preferencia para aumentar a súa xornada dentro do seu centro e provincia
  • Garantir que os permisos por conciliación se cumpran impedindo que o seu exercicio supoña discriminación na promoción, ascensos, retribución, formación.
  • Conceder 8 horas anuais para as persoas en tratamentos de reprodución asistida
  • As persoas traballadoras terán 15h anuais para adaptacións escolares
  • Revisar e adaptar o código de conduta para asegurar un ambiente de respecto entre as persoas traballadoras
  • Habilitarase un espazo ou mobiliario adecuado para os descansos das mulleres embarazadas
  • As mulleres vítimas de violencia de xénero que como consecuencia teñan mobilidade xeográfica terán unha axuda económica de até 300€
  • O persoal terá dereito á desconexión dixital. Unha vez finalizada a xornada a empresa comprométese a non enviar mails, WhatsApp, recoñecendo o dereito a non contestar. Non poderá adoptase medidas sancionadoras por este motivo.

Desde CCOO valoramos este acordo de maneira positiva, xa que establece un gran avance en medidas de promoción, formación, conciliación, violencia de xénero, acoso laboral, por razón de sexo e en dixitalización entre outras medias.

Agnes Servier elixida secretaria xeral da nova sección sindical, integrada polas persoas afiliadas a CCOO Banco Santander en Galicia.

A Sección Sindical de CCOO-Servizos Galicia de Banco Santander celebrou hoxe o su Plenario Extraordinario.

exec CCOO B Santander Galicia

A Coruña, 16 de novembro de 2021. A Sección Sindical de CCOO-Servizos en Banco Santander celebra hoxe o seu Plenario Extraordinario en Galicia.

O obxectivo do mesmo é a renovación dos seus órganos de dirección e a validación dun plan de traballo enfocado a buscar fórmulas que permitan o mantemento do emprego e das condicións laborais do persoal ante a transformación dixital acelerada por mor da pandemia do Covid-19, transformación que propicia un cambio no modelo comercial e de contacto cos clientes.

Nesta entidade, CCOO é o sindicato maioritario, cunha representatividade en Galicia do 29% dos delegados e delegadas e un 40% de afiliación.

A sección sindical renovada hoxe está integrada polas traballadores e traballadoras afiliadas a CCOO que forman parte do total de 1.289 persoas distribuídas en 163 centros en Galicia.

Como secretaria xeral da sección sindical en Galicia foi elixida Agnes Servier, quen empezou a traballar en Banco Pastor no ano 2005. Presentouse ás primeiras eleccións sindicais na candidatura de CCOO no ano 2019 resultando elixida delegada na provincia de A Coruña.

Actualmente ocupa a Secretaria Xeral da Sección Sindical de Banco Santander en Galicia, posto na que resultou reelixida por unanimidade.

Xunto a ela, foron elixidas membros da Executiva Ana Otero, Ignacio Castro, Manuel A. García e Trini Martínez.

Pesar polo falecemento do compañeiro Gabriel Rosende, delegado de CCOO e membro do comité de Universal Support (Grupo Konecta)

Falecemento

A Federación de Servizos de CCOO en Galicia lamenta o falecemento do compañeiro Gabriel Rosende de 56 anos, delegado do Comité de Empresa Konecta Komercializadora, empresa integrada a día de hoxe na empresa Universal Support (grupo Konecta).

A secretaria xeral da Federación de Servizos, Lucía Trenor, así como o resto dos compañeiros e compañeiras da Federación, envíalles as máis expresivas condolencias á súa familia e amizades.

Grabriel levaba exercendo coma delegado de CCOO dende o ano 2017 na empresa Konecta Komercializadora, empresa adicada o sector de Contact Center.

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Trabaja de manera segura.

Transparencia CCOO

Portal Transparencia Servicios CCOO: Cuentas, documentación, decisiones

Calendario Laboral Calendario Laboral 2015
Guía derechos de trabajadores y trabajadoras Guía de los derechos de trabajadores y trabajadoras en la empresa. Tambien puedes consultar los Efectos de la Reforma Laboral sobre los derechos de los trabajador