Convenios Colectivos

Convenios Colectivos aplicables en Galicia

Consultas Laborales

Consultas laborales más frecuentes. Si no la encuentras, pregúntanos.

¿Defender tus derechos?

Defiende tus derechos.  Afíliate a CCOOAcceso a Zona afiliacion

Firmado el acuerdo de convenio colectivo de Comercio Vario Coruña

sinatura comercio vario coruña

Desde CCOO consideramos de gran importancia esta firma, ya que afecta a más de 15.000 trabajadores y trabajadoras de toda la provincia y de un sector en el que se incluye el comercio textil, de la piel, material construcción, pinturas, barnices, material eléctrico, electrónico, ópticas, relojería, joyería, automóvil, ferreterías o cadenas multiprecios entre otros. Leer más

29-11-2018

Revalida a súa condición de sindicato máis representativo nas antigas caixas

CCOO-Servizos volve gañar as eleccións sindicais no sector do aforro

eleccións aforro

A Federación de Servizos de Comisións Obreiras de Galicia (CCOO-Servizos) volveu gañar as eleccións sindicais no sector do aforro, onde Abanca, Bankia e Caixabank son as entidades máis representativas, con máis de 4500 traballadores e traballadoras. Dos 161 delegados e delegadas que se elixiron, CCOO conseguiu 49, que supoñen o 30,43 % do total. Ler máis

29-11-2018

CCOO Servizos gaña as eleccións en Softtek Coruña

eleccións softtek

Hoxe, 28 de novembro, celebráronse eleccións na empresa Softtek na Provincia de Coruña, obtendo un total de cinco delegados dun total de nove.

CCOO Servizos quere amosar o seu agradecemento a todas as persoas que participaron neste proceso e en especial ás que co seu voto depositaron a súa confianza en Comisións Obreiras.

CCOO Servizos quere dar os parabéns tamén a todos os traballadores e traballadoras mostrando o noso compromiso para levar a cabo o mellor traballo posible en defensa dos intereses de todo o cadro de persoal.

28-11-2018

Un informe da autoridade laboral demostra que a Fundación Monte do Gozo-Proxecto Home Galicia incumpriu o convenio colectivo

A Inspección de Traballo «deixa en evidencia as mentiras da xerencia de Proxecto Home», afirma CCOO

Proxento Home

Comisións Obreiras (CCOO) asegura que a Inspección de Traballo Provincial da Coruña «deixa en evidencia as mentiras da xerencia de Proxecto Home». O sindicato acaba de recibir un oficio da autoridade laboral que «demostra que nós non falamos por falar» á hora de denunciar as «graves irregularidades» en materia laboral e de xestión de recursos humanos na Fundación Monte do Gozo-Proxecto Home Galicia. Ler máis

21-11-2018

Sentenza contra o peche do Parador de Vilalba en vacacións

sentenza parador vilalba

O 9 de abril do presente ano informabamos sobre unha sentenza favorable para os traballadores do xulgado do social de Lugo, na que se declaraba nulos os calendarios de vacacións impostos pola empresa para o ano 2018 no Parador de Vilalba.

Esta sentenza veu dada pola intención da empresa de pechar o Parador por vacacións e o Conflito Colectivo interposto por CCOO de Lugo. De todos os xeitos a empresa presentou o correspondente recurso e pechou igualmente o Parador por vacacións. Ler máis.

23-10-2018

Asinado preacordo do Convenio do Comercio de Metal de Pontevedra

convenio comercio metal pontevedra

Despois dun longo proceso acadamos un acordo no Convenio de Comercio do Metal da provincia de Pontevedra que levaba en ultractividade desde o ano 2014.

O principal problema durante toda a negociación foi a pretensión da patronal de conxelar a antigüidade, ao que finalmente accedemos a cambio de actualizar a cantidade ao devindicado á data de publicación do convenio e un 6% adicional no incremento salarial para todas a categoría, ademais de que o Complemento de Antigüidade que teña cada un increméntese cada ano no mesmo porcentaxe que o faga o salario base. (A modo de exemplo: unha persoa con 10 anos de antigüidade o seu Complemento de antigüidade sería o 10% polos dous cuadrienios máis o 2.5% polos dous anos restantes ata os 10, é dicir o 12.5% do salario base). Ler máis

18-10-2018

Transparencia CCOO

Portal Transparencia Servicios CCOO: Cuentas, documentación, Estatutos, decisiones