Convenios Colectivos

Convenios Colectivos aplicables en Galicia

Consultas Laborales

Consultas laborales más frecuentes. Si no la encuentras, pregúntanos.

¿Defender tus derechos?

Defiende tus derechos.  Afíliate a CCOOAcceso a Zona afiliacion

Asinado acordo de mellora de condicións económicas e laborais en Stradivarius Pontevedra

Acordo Stradivarius ccoo

Trala negociación coa dirección da empresa tamén en Stradivarius de Pontevedra, igual que en outras empresas do grupo Inditex, chegamos a un acordo para mellorar as condicións económicas e laborais das traballadoras e traballadores desta empresa na provincia de Pontevedra. Segue

21-07-2017

Continúan os despedimentos en ADECCO OUTSOURCING en Vigo

Conflito Adecco

Esta vez son 16 os traballadores despedidos tras perder o servizo que a empresa de multiservicios Adecco Outsourcing ten contratado con GEFCO España no centro denominado CTL3 en Mos e que se basea no almacenamento e preparación de pedidos para PSA-Peugeot-Citroen.

Na Federación de Servizos de CCOO non entendemos que se sigan producindo situacións deste tipo que non teñen ningunha explicación lóxica e razoable. Tras conseguir unha mellora das condicións laborais e salariais coa firma de varios acordos con Adecco Outsorcing, atopámonos con que a decisión que toma a empresa principal é rescindir o contrato para, imaxinamos, cambiar a estes traballadores por outros con peores condicións. Non entendemos que un servizo que estaba a funcionar perfectamente, de súpeto e sen motivo aparente, deixe de ser interesante para GEFCO España.

Desde CCOO estamos a facer un esforzo importante para conseguir mellorar ás paupérrimas condicións de traballo que están a sufrir os traballadores e traballadoras das empresas Multiservizos. Por iso non podemos deixar de denunciar actos como este, no que, baseado en non se sabe que tipo de intereses e utilizando armas legais que a reforma laboral puxo ao alcance das empresas, decídese despedir a uns traballadores que a través da negociación colectiva conseguiran unha pequena mellora das súas condicións de traballo, para sen dúbida ningunha pór no seu lugar a outros en peores condicións.

20-07-2017

CCOO Servizos acada a maioría nas eleccións do 061 en Santiago

eleccións 061

Nas eleccións parciais celebradas hoxe 30 de xuño no 061 de Santiago, CCOO Servizos acadou un total de tres delegados para un comité de cinco, quedando os outros dous repartidos entre UGT e CUT. Cabe salientar o avance suscrito pola Federación de Servizos xa que na anterior convocatoria foron elixidos dous delegados de CCOO.

Esta maioría amosa o gran apoio do personal do 061 ao traballo realizado por CCOO Servizos nesa empresa. Agradecemos a todas/os o apoio recibido e lembramos que as/os nosas/os delegados sempre terán a total disposición de defender os dereitos laborais de todas/os as/os traballadoras/es.

30-06-2017

Asinado o Convenio Colectivo do sector do Comercio de Materiais de Construción de Ourense

Convenio Colectivo Comercio Material Construción Ourense

Os sindicatos CCOO, UGT e CIG, xunto coa patronal ASEMACO, vimos de asinar o Convenio Colectivo do Sector do Comercio de Materiais de Construción para a provincia de Ourense para os anos 2017 e 2018, destacando os seguintes acordos:

29-06-2017

Desconvocada a folga de Lefties (Inditex) en Vigo

desconvocatoria folga lefties

Motivado pola falla de personal e a conseguinte sobrecarga de traballo nas dúas tendas de Lefties de Vigo, o Comité de Empresa de Zara España na provincia de Pontevedra convocou unha folga para o próximo venres 30 nas devantitas tendas. Os contactos coa dirección da empresa deron os seus froitos e conseguironse cinco novas incorporacións, o incremento a 40 horas a dúas traballadoras na tenda de Gran Vía e unha na de Progreso, quedando así desconvocada a folga.

Por parte de CCOO creemos que estes reforzos deben axudar a paliar a excesiva carga de traballo que soportan as traballadoras.

28-06-2017

Concentracion fronte á central de Inditex para denunciar a situación laboral das traballadoras de LEFTIES (Inditex)

concentración lefties

Hoxe, 22 de xuño, ás 12:00h, realizouse unha CONCENTRACIÓN diante da sede principal de lnditex en Arteixo en protesta pola reiterada actitude de desprezo da Dirección da empresa cara aos nosos dereitos e en demanda das melloras que levamos reclamando infrutuosamente desde hai moito tempo:

22-06-2017

Transparencia CCOO

Cuentas COMFIA y FECOHT  2008 a 2013 y Federación Servicios CCOO 2014

Salud Laboral

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Conoce tus derechos, trabaja de manera segura

Consulta sobre pensiones

Consultas sobre pensiones

Guía derechos de trabajadores y trabajadoras