SECTOR FINANCER

SENTÈNCIA PLUS CONVENI VARIABLE

Pel que fa a la sentència de l'Audiència Nacional, de 12 de juny, que estima parcialment la demanda i en la que es declara "...el dret dels treballadors afectats al fet que li sigui abonada la part variable consolidada i generada, entre l'1 de gener al 12 d'agost de 2016..." del Plus Conveni, CCOO volem manifestar:

21-06-2017

CONVENI D'HOSTALERIA DE CATALUNYA Comunicat 7 - 14 de junio de 2017

La Patronal fa propostes, CCOO seguirà movent-se

En passat dimecres 14 de juny de 2017 va tenir lloc una reunió de la Comissió Negociadora del Conveni d'Hostaleria, que com en les anteriors reunions, va ser precedida per una mobilització de treballadores i treballadors del sector per reclamar un conveni digne.

16-06-2017

#19J #ALERTAFEMINISTA

CCOO dóna suport a la campanya contra la violència de gènere 19J #Alerta Feminista

CCOO participarà de les concentracions de la campanya 19J #ALERTAFEMINISTA que tindran lloc el dilluns 19 de juny en les portes dels Ajuntaments per reclamar que el Govern central assumeixi com a qüestió d'Estat la lluita contra les violències masclistes, amb pressupostos i participació.

16-06-2017

A Barcelona s'ha convocat la ciutadania el proper dilluns 19 de juny a les 12 del matí i les 8 del vespre a la plaça de Sant Jaume. A la resta de Catalunya, la convocatòria serà el mateix dilluns 19 de juny a les 12 del migdia davant dels diversos ajuntaments
>> Més informació www.ccoo.cat
>> Cartell #19J

CCOO Serveis Catalunya guanya les eleccions sindicals en Hotel Barcelona Princess, Comitè d'empresa de 7 delegats de CCOO i 2 d'UGT, en anterior mandat estava compost de 2 delegats CCOO , 4 GTI (Grup de Treballadors Independents), 3 UGT.

- - - - - - - -

CCOO Serveis Catalunya gana las elecciones sindicales en Hotel Barcelona Princess, Comité de Empresa de 7 delegados de CCOO y 2 de UGT, en anterior mandato estaba compuesto de 2 delegados CCOO ,4 GTI (Grupo de Trabajadores Independientes), 3 UGT.

14-06-2017

Demà dimecres, 14 de juny, a les 15.30 hores, a la Via Laietana, 47, de Barcelona i a les 12h davant Foment del treball

CCOO es concentrarà de nou davant la seu de la patronal d'hostaleria de Catalunya pel conveni del sector

Davant l'immobilisme de la patronal des de l'inici de les negociacions del Conveni d'Hostaleria de Catalunya, CCOO de Serveis continua amb les mobilitzacions en el sector i participarà demà dimecres 15 de juny en la jornada de CCOO de Catalunya en defensa de la negociació col·lectiva i salaris dignes davant Foment del Treball a les 12 h i per a les 15.30h ha convocat una nova concentració de treballadors i treballadores del sector davant la seu de la patronal (Via Laietana, 47).

13-06-2017

El 14 de juny a les 12.00 h, concentració davant Foment del Treball

Jornada per l'ocupació, els salaris dignes i la recuperació dels drets socials

CCOO convoca per al proper 14 de juny una nova jornada de lluita i reivindicació a favor de L'OCUPACIÓ, ELS SALARIS DIGNES I LA RECUPERACIÓ DELS DRETS SOCIALS. Des de CCOO Serveis farem visible la situació de la negociació col·lectiva a l'HOSTALERIA i les TIC