Miércoles 24 de enero - de 13.30 a 15.30 hores

CCOO se concentra ante Carrefour Tarragona en defensa de unas condiciones de trabajo dignos

Miércoles, 24 de enero, CCOO ha convocado una concentración, de 13.30 horas a 15.30 horas, a la entrada principal de Carrefour Tarragona (Autovía de Reus, km 4),  para denunciar que la empresa quiere mantener la aplicación de la Modificación Sustancial de Condiciones de Trabajo, lo cual supone continuar con la pérdida de derechos y condiciones de trabajo de la plantilla.

23-01-2018

Dimecres 24 de gener - de 13,30 a 15,30 hores

CCOO es concentra davant Carrefour Tarragona en defensa d'unes condicions de treball dignes

Dimecres, 24 de gener, CCOO ha convocat una concentració, de 13.30 hores a 15.30 hores, a l'entrada principal de Carrefour Tarragona (Autovia de Reus, km 4),  per denunciar que l?empresa vol mantenir l'aplicació de la Modificació Substancial de Condicions de Treball, la qual cosa suposa continuar amb la pèrdua de drets i condicions de treball de la plantilla.

23-01-2018

CONVENI D'HOSTALERIA DE CATALUNYA 2016-2019

CCOO impugna articles del conveni d'hostaleria perquè retalla drets i discrimina al personal amb contracte fix discontinu

El 17 de gener CCOO de Serveis ha impugnat el Conveni d`hostaleria de Catalunya 2016-2019 al registre del Departament de Treball, en concret els articles que fan referència al col·lectiu de treballadors i treballadores amb contracte fix discontinu.

- - - - -

El 17 de enero CCOO de Serveis ha impugnado el Convenio d`hostelería de Catalunya 2016-2019 al registro del Departamento de Trabajo, en concreto los artículos que hacen referencia al colectivo de trabajadores y trabajadoras con contrato fijo discontinuo.

22-01-2018

Negociació col.lectiva

CCOO signa el conveni col·lectiu de comerç i importadors d'articles fotogràfics, vídeo i so de la província de Barcelona per als anys 2017 i 2018

El passat dia 11 de gener de 2018 vam signar el conveni col·lectiu de comerç i importadors d'articles fotogràfics, vídeo i so de la província de Barcelona per als anys 2017 i 2018.

16-01-2018

El 7 de febrer al Poliesportiu Marina Besòs, de Sant Adrià de Besòs

Assemblea de delegats i delegades 'A l'ofensiva!'

CCOO Serveis participarà en lAssemblea de delegades i delegats, que preveu l'assistència d'unes dues mil persones de CCOO compromeses sindicalment arreu de Catalunya.
- - - -
CCOO Serveis participará en la Asamblea de delegadas y delegados, que prevee la asistencia de unas dos mil personas de CCOO comprometidas sindicalmente de toda Catalunya.

12-01-2018

Aeroport d'"El Prat" Barcelona - Dias 22, 23, 29 i 30 de desembre

CCOO ES MOBILITZARÀ PER L'HOSTALERIA EN ELS AEROPORTS

AENA vol dividir la licitació pública d'espais d?hostaleria dels aeroports, per a CCOO i UGT aquesta mesura pot afectar negativament a l'ocupació i als drets dels treballadors i treballadores, precaritzant les seves condicions de treball socials i econòmiques; per això convoquen mobilitzacions els propers dies 22, 23, 29 i 30 de desembre amb jornades d'atures de dues hores de 13 a 15 hores en El Prat de Barcelona i altres principals aeroports espanyols.

20-12-2017

En l'Aeroport de Barcelona-El Prat es realitzaran CONCENTRACIONS de protesta en Arribades Nacionals de la T-1 (La Plaça) de 13 hores a 15 hores, dies 22,23,29 i 30 de desembre