AUGMENTA EL PERMIS PER NAIXEMENT A 12 SETMANES

Des de l’1 de gener de 2020 el permís per naixement i cura del menor ha augmentat a 12 setmanes per al progenitor diferent a la mare biològica.

Per als anys 2019-2020

CCOO ha signat el III Conveni col.lectiu de majoristes d´alimentació de Catalunya

Un cop ratificat el preacord per l’afiliació i els delegats i les delegades en assemblees, i sense canvis respecte al preacord del 17 de desembre de 2019, CCOO ha signat el III Conveni col·lectiu de majoristes d’alimentació de Catalunya.

Conveni col·lectiu de treball del sector del comerç minorista de productes d'alimentació, d'ultramarins i queviures de la província de Tarragona

Conveni Tèxtil Barcelona (2019-2021)

CCOO hem signat el preacord del conveni col·lectiu de majoristes d´alimentació de Catalunya per als anys 2019-2020

Majoristes de Catalunya preacord Conveni signat per CCOO

Avui dimarts 17 de desembre de 2019, s'ha subscrit aquest preacord entre CCOO (sindicat majoritari en el sector) i la patronal del sector. Per a CCOO l'acord suposa avanços en els drets i en les condicions de treball, tant salarials com a socials, en línia amb els acords generals de negociació col•lectiva a nivell estatal i a Catalunya,  AENC i AIC, gràcies al treball que des de CCOO s'ha realitzat des d'inicis d'aquest any. La signatura del conveni està prevista per al dia 15 de gener si prèviament es ratifica en Assemblea per part de la nostra afiliació i de la nostra representativitat.

CCOO signa el conveni del comerç del metall de Tarragona

El dimecres 11 de desembre de 2019 s'ha signat el conveni col•lectiu del comerç del metall per a Tarragona i província. CCOO valorem com a positiu l'acord ja que complim amb els objectius sindicals fixats en l'Acord per a Ocupació i la Negociació Col·lectiva, quant als percentatges d'increment i pel fet que a data d'1 de gener de 2020 tots els nivells retributius estaran per sobre dels 14.000 euros anuals.