Participeu a les manifestacions convocades!

1 de Maig de 2017

Amb el lema 'Ocupació estable, salaris justos, + drets socials' CCOO de Catalunya celebrarà l'1 de Maig d'enguany. #1Maig2017

Les manifestacions previstes són les següents:
Barcelona, 11.30 h, ronda Sant Pere, 13 (Punt de trobada CCOO SERVEIS CAT).
Girona, 12.00 h, plaça de la Independència.
Lleida, 12.00 h, plaça del Treball.
Tarragona, 12.00 h, plaça Imperial Tàrraco.
Tortosa, 12.00 h, plaça del Carrilet.

28-04-2017

L?empresa hotelera Don Juan Hotels pretén externalitzar i suprimir serveis

CCOO es concentrarà el 29 d'abril davant l'Hotel Don Juan de Lloret de Mar en defensa dels llocs de treball

Per dissabte 29 d'abril a les 17 hores, CCOO de l'Hotel Don Juan de Lloret de Mar convoca una concentració davant la modificació de condicions de treball que pot patir la plantilla com a conseqüència de les pretensions de l'empresa d'externalitzar i o suprimir algunes seccions i serveis de l'hotel.

28-04-2017

>> 29 d'abril a les 17 hores CONCENTRACIÓ davant l'HOTEL DON JUAN Carrer de la Riera, 77 - Lloret de Mar

MIFID II

Després de l'actuació de CCOO, la guia de la CNMV rebaixa les exigències formatives

Tal com ja ens va manifestar la CNMV en la reunió que CCOO vam mantenir amb aquest organisme el passat 22 de març, ens trobem amb una guia tècnica on preval el criteri de la flexibilitat perquè les entitats puguin adaptar els programes formatius a les seves necessitats, i on s'han tingut en compte moltes de les peticions que CCOO els vam fer arribar a través del nostre informe. L'objectiu era alleujar la càrrega i la pressió formativa que estava suposant el model de formació MIFID II pel que havien optat la majoria d'entitats financeres.

Conveni col.lectiu

CCOO REPRENEM MOBILITZACIONS DAVANT L'IMMOBILISME DE LA PATRONAL

CCOO reivindica, com a qüestions prioritàries, la subrogació de les plantilles en el sector de la restauració i la necessitat de regular l'externalització de serveis.

21-04-2017

CCOO PRESENTEM AL MINISTERI D'ECONOMIA EL NOSTRE INFORME SOBRE LA FORMACIÓ MIFID II

L'AEB i LA CECA S'ALINEEN AMB LES PROPOSTES DE CCOO SOBRE COM HA DE DESENVOLUPAR-SE LA FORMACIÓ MIFID II

REGISTRE DE LA JORNADA: L'AEB i LA CECA ES TREUEN LES CARETES

La reunió celebrada aquest dimecres, 19 d'abril, ha finalitzat amb un sabor amarg. Les dues patronals, tant l'AEB com la CECA, per fi han mostrat els seus veritables rostres, evidenciant un cop més el seu nul interès en aquesta negociació, a la qual s'havien vist obligades a acudir per paralitzar, en la mesura del possible, els efectes de la sentència de l'Audiència Nacional i de les múltiples sancions imposades per la Inspecció de Treball.

20-04-2017