#CLARELensOFEGA

CCOO celebra que la Inspecció de Treball comenci a obligar a Clarel a corregir les condicions precàries denunciades

El proper dimarts 19 de setembre CCOO ha convocat concentracions de treballadors i treballadores davant tres botigues de Barcelona que acabarà a l'Inspecció de Treball per donar entrada a una nova denuncia per "incompliment d'horaris i jornada laboral" degut a una deficient planificació per part de l'empresa que porta a la plantilla a fer unes prolongacions de jornada intolerables, donant-se el cas que algunes botigues queden cobertes per una sola persona. Sota el lema "Clarel ens ofega, volem un treball digne", CCOO a Clarel des de juliol  està realitzant una campanya informativa i de denuncia davant Inspecció de Treball de les pèssimes condicions laborals a les quals es veuen sotmeses constantment les treballadores i treballadors en les botigues Clarel (abans Schlecker), actualment pertanyents al Grup Dia.

18-09-2017

AGENDA:
DIMARTS 19/09 de 10.30h a 14h  CLAREL Barcelona
LLOC: Inici a Passeig Fabra i Puig, 301 a les 10.30h Barcelona, continuant davant les botigues de Clarel de: Costa i Cuxart S/N, de 11:15 a 12 h. i Passatge Pi i Molist 7, de 12:15 h a 12:45 h.
A les 13 hores davant Inspecció de treball on s'interposarà noves denuncies.

CONVENI D'HOSTALERIA CATALUNYA

CCOO exigeix reprendre les negociacions del conveni d'hostaleria que serveixi per erradicar la precarietat en el sector

Amb motiu de l'anul·lació per part de la patronal de la reunió, prevista per ahir 6 de setembre, per a la negociació del conveni d'hostaleria de Catalunya, CCOO creu que aquesta anul·lació no està justificada. La raó anunciada per part de la patronal per suspendre-la va ser que necessitaven realitzar una anàlisi del sector turístic després dels atemptats ocorreguts a Barcelona el passat 17 d'agost.

07-09-2017

No al terrorisme a Barcelona ni a cap lloc

CCOO mostrem el nostre rebuig més enèrgic contra els autors del terrible atemptat a Barcelona i enviem el nostre condol i suport per les víctimes.

No al terrorismo ni a Barcelona ni en ningún lugar

CCOO mostramos nuestro rechazo más enérgico contra los autores del terrible ataque en Barcelona y envia nuestras condolencias y apoyo a las víctimas.

17-08-2017

Sector de l'hosteleria

Demà dimarts, 1 d'agost, a partir de les 11.00 hores, a la Plaça de l'Ajuntament CCOO realitza una acció informativa a Lloret de Mar.

Demà dimarts, 1 d'agost, d'11.00 hores a 13.00 hores, el Sindicat Intercomarcal de Serveis de CCOO de les Comarques Gironines durà a terme a Lloret de Mar una acció d'informació sobre la situació del sector de l'hostaleria, consistent en el repartiment d'octavilles informatives.

31-07-2017

Conveni d'hostaleria Catalunya

Clars i obscurs en l'última proposta i definitiva de la patronal

El dia 27 de juliol de 2017 es va reunir la comissió negociadora del conveni. En aquesta reunió la patronal ha deixat clara quina és la seva oferta definitiva, per la qual cosa els sindicats haurem de decidir si el que s?ha plantejat és suficient o no per arribar a un acord definitiu en el mes de setembre.

Conveni Col·lectiu Oficines i Despatxos de Catalunya