OFICINES I DESPATXOS

CCOO signa el conveni d'Oficines i despatxos de Catalunya d'aplicació a més de 200.000 persones

El nou conveni pel sector d'Oficines i despatxos que CCOO ha signat, tindrà vigència fins a l'any 2018, és el conveni d'àmbit de Catalunya de major nombre d'afectació, per a més de 200.000 treballadores i treballadors, recupera el poder adquisitiu acordant un 1,5% d'increment salarial per als anys 2017 i 2018 i d'un 1,9% per als nivells 3 dels grups 5,6 i 7, així com el reconeixement i regulació de dos nous plusos (idiomes i disponibilitat).

COMERÇ DEL METALL - TARRAGONA

CCOO hem signat el conveni del comerç del metall de Tarragona, per als anys 2017 i 2018

A la reunió del dia 24 de juliol de 2017 s'ha  signat el conveni col·lectiu del comerç del metall per a Tarragona i província. Com a principals novetats s'ha negociat el següent:

COMERÇ DEL METALL - TARRAGONA

25-07-2017

CCOO dóna suport a les concentracions convocades pel comitè d'Open Camp en defensa dels llocs de treball

Els representants del comitè d'empresa d'Open Camp han convocat accions per exigir solucions en defensa dels 105 llocs de treball. Està previst realitzar concentracions de treballadors i treballadores, pel proper divendres 21 de juliol a les 10h davant l'Ajuntament de Barcelona coincidint amb la celebració del Plenari del Consell Municipal i altra concentració pel dimarts 25 de juliol a les 19 hores davant el Palauet Albèniz on s'iniciarà la celebració del 25è aniversari dels jocs olímpics de Barcelona'92.

20-07-2017

Conveni OODD Catalunya

Tenim Preacord del Conveni d'OODD pels anys 2017-18 ratificat pels delegades i delegats

A l'assemblea de delegats i delegades celebrada el 18/07/2017 hem ratificat per unanimitat el preacord que CCOO i UGT vam signar el passat 10 de juliol, en el que van pactar amb les patronals del sector (Foment i Pimec) el nou conveni pels anys 2017-2018, del que el més rellevant és:

19-07-2017

CCOO reclama en les zones turístiques un conveni just per a l'hostaleria

Demà 18 de juliol, de 10 a 13h, Passeig Marítim de Santa Susanna (Barcelona) alçada de l'Hotel Aquamarina, CCOO realitzarà una campanya de divulgació i defensa dels drets laborals del sector d'hostaleria, de denuncia de la precarietat en el sector i situació de les negociacions del conveni del sector.

17-07-2017