CCOO es manifesta per exigir el manteniment dels 90 llocs de treball dels hotels Marina Sand de Lloret

El proper dissabte dia 25 de març el Sindicat Intercomarcal de CCOO Serveis de les comarques de Girona, convoca una manifestació a les 10.30 hores del matí a Lloret de Mar en protesta per la no obertura aquest any dels hotels Marina Sand -antic Selva Mar- i Sun Village d?aquesta població.

23-03-2017

Concentració el 23 de març davant la direcció territorial de Terrassa (Rambla d?Egara, 350)

CCOO convoca mobilitzacions contra els acomiadaments indiscriminats i injusts que està executant la direcció del BBVA

Davant el canvi de la política de relacions laborals al BBVA en el darrer any que aposta per la confrontació en lloc del diàleg i la negociació, ha portat a que la totalitat dels sindicats presents a l?entitat bancària convoqui concentracions en les set direccions territorials arreu de l?estat.

22-03-2017

>> Concentració el 23 de març de 10 a 11h davant la direcció territorial de Terrassa (Rambla d?Egara, 350)

Primera jornada de protesta, 23 de març a les 11 hores Hotel Arts

La patronal presenta la seva proposta per a la negociació del conveni col·lectiu d'hostaleria

Va ser en la reunió del passat dimecres 8 de març de 2017. Es tracta d'una sèrie de propostes que van en la línia de precaritzar, desregular, empitjorar les condicions de treball i els drets dels treballadors i de les treballadores del sector.

21-03-2017

CCOO convoca per al proper dia 23 de març una nova jornada de lluita i reivindicació

A favor de L'OCUPACIÓ, SALARIS DIGNES I LA RECUPERACIÓ DELS DRETS SOCIALS. Després de tres anys de creixement econòmic i amb previsions que indiquen que es mantindrà la tendència i el conseqüent increment dels beneficis empresarials, els problemes creats per les retallades no es corregeixen sinó que s'agreugen.

17-03-2017

Sector: Hostaleria  -  Empreses: Aeroport "lote 22" - Columna 5 conjunta CCOO i UGT
Concentració a l'Hotel Arts, Carrer de la Marina, 19-21, a les 11 h.
Totes les columnes reivindicatives ens trobarem davant la seu de Foment del Treball a la Pl. Antonio Maura a les 13:00 hores

MiFID II: PROPOSTES DE CCOO A LA CNMV

CCOO ens hem dirigit a la CNMV per a manifestar-los la nostra preocupació per la demora en la transposició de les directrius de l'European Securities and Markets Authority (ESMA) per a l'avaluació dels coneixements i competències que s'exigiran a les plantilles del sector financer.

16-03-2017

Recull del 2n Congrés de CCOO de Serveis de Catalunya

VIDEOS DEL CONGRÉS:

Canal Youtube: Federació de Serveis de CCOO Catalunya

El Congrés en 4 vídeos, intervencions que es va emetre en directe i 6 vídeos enregistrats amb la participació de 18 companyes i companys dels diversos sectors que formen la Federació de Serveis.

RECULL Fotogràfic Facebook de la Federació: Serveis CCOO Catalunya

15-03-2017

Canal Youtube: Federació de Serveis de CCOO Catalunya

El 2n Congrés de la Federació de Serveis de CCOO Catalunya es podrá seguir a través de Youtube en directe.
El 2n Congrés de la Federació de Serveis de CCOO Catalunya se podrá seguir a través de Youtube en directo.