Info SALUT LABORAL - 28 d'abril 2018 - Manifest, assemblea, díptic passos pel reconeixement lesió...

>> 28 d'abril - MANIFEST, CARTELL "És la teva salut, és el teu dret!. Dia Internacional de la Seguretat i la Salut en el Treball"
>> El 26 d'abril, assemblea i mobilització amb motiu del Dia Internacional de la Salut i la Seguretat en el Treball
>> Díptic: PASSOS A SEGUIR PEL RECONEIXEMENT PROFESSIONAL DE LA LESIÓ A LA SALUT I L'ADAPTACIÓ DEL LLOC DE TREBALL
>> VIDEOS 28/4 - CCOO la garantia de la teva salut laboral!

19-04-2018

Els treballadors de l'hostaleria de l'aeroport d'El Prat de Barcelona compleixen el seu 25è dia de vaga

Des de CCOO i UGT han traslladat al President d'AENA, els quatre punts que ha aprovat l'assemblea de treballadors i treballadores que permetrien desconvocar la vaga:

17-04-2018

Manifestació en defensa del sistema públic de pensions

El 14 d'abril a les 11 hores. Plaça Urquinaona (Barcelona)

13-04-2018

- el manifest en defensa del sistema públic de pensions
- el cartell de la manifestació del 14 d'abril en defensa del sistema públic de pensions

BARCELONA.- 11 h, plaça Urquinaona
GIRONA.- 12 h, plaça de la Independència
MANRESA.- 18.30 h, c/ Bruc, 138-140
TARRAGONA.- 12 h, plaça de la Font
VIC.- 18 h, plaça de l'Estació
VILANOVA I LA GELTRÚ.- 12 h, plaça de la Vila

Conveni col.lectiu

Negociació del conveni col.lectiu del comerç del metall de Barcelona

Dimarts dia 10 d'abril de 2018, hem tingut una reunió de la comissió negociadora del conveni del comerç del metall de Barcelona.

12-04-2018

Manifestació al centre de Barcelona dels treballadors de l'hostaleria de l'aeroport del Prat quan porten el seu onze dia de vaga indefinida

CCOO de Serveis informa que els treballadors i treballadores de l'hostaleria de l'aeroport del Prat (Barcelona) compleix el seu onze dia de vaga indefinida. Des del primer dia ha comptat amb el suport unànime dels 420 treballadors de les treballadores, que defensen el seu lloc de treball, els seus drets i condicions socials i econòmiques.

03-04-2018

Dimarts, 3 d'abril, a Barcelona #Lote22 MANIFESTACIÓ i ASSEMBLEA del sector de la restauració de l'aeroport d'El Prat

CCOO de Serveis de Catalunya informa que el dimarts, 3 d'abril, està convocada una manifestació i una assemblea a Barcelona dels treballadors i treballadores d'hostaleria de l'aeroport de Barcelona (el conflicte del #Lote22).

02-04-2018

RESTAURACIÓ EL PRAT.- Vaga indefinida des del dissabte 24 de març.
>> Més informació

Accions convocades:

• dimarts 3/04: d'11 a 13 hores, MANIFESTACIÓ des d'Av. Diagonal  / C/Bruc fins a la Delegació del Govern al carrer Mallorca (Barcelona) i a les 16 hores ASSEMBLEA a Via Laietana, 16 Sala d'actes seu de CCOO Catalunya
  • dimecres 4/04: de 10 a 12 hores, CONCENTRACIÓ a la seu de l?empresa PANSFOOD, c/ Alcalde Barnils, s/n (Sant Cugat del Vallès).
  • dijous 5/04: d'11 a 13 hores, MANIFESTACIÓ des de Les Rambles (font de Canaletes) fins a la plaça de Sant Jaume (Barcelona).