#25N #ToleranciaCero #25NViolenciaS #VivasLibresUnidas #ToleranciaZero #25NViolències #VivesLliuresUnides
#25N  #ToleranciaCero  #25NViolenciaS  #VivasLibresUnidas #ToleranciaZero  #25NViolències #VivesLliuresUnides

Ni un pas enrere en la lluita contra les violències masclistes

La lluita contra les violències masclistes és un compromís en el qual actuem cada dia.  Donar visibilitat a les causes, el nostre interès per acabar amb les desigualtats de gènere, exigir que s'afronti socialment i es dediquin els recursos necessaris, són elements que estan presents permanentment en la nostra activitat sindical.

- - - - - -

Ni un paso atrás en la lucha contra las violencias machistas

La lucha contra las violencias machistas es un compromiso en el que actuamos cada día. Dar visibilidad a las causas, nuestro empeño en acabar con las desigualdades de género, exigir que se afronte socialmente y se dediquen los recursos necesarios, son elementos que están presentes permanentemente en nuestra actividad sindical.

CCOO exigeix garanties per a les plantilles a BBVA i al Banc Sabadell

BBVA Banc Sabadell fusió fusión  bancaria

Davant l'anunci de converses entre BBVA i Banc Sabadell en relació amb una potencial operació de fusió, les seccions sindicals de CCOO d'ambdues Entitats hem transmès a les dues direccions que, de dur a terme aquesta operació corporativa, es faci amb totes les garanties per a la plantilla.

CCOO exige garantías para las plantillas a BBVA y al Banco Sabadell

Ante el anuncio de conversaciones entre BBVA y Banco Sabadell en relación con una potencial operación de fusión, las secciones sindicales de CCOO de ambas Entidades hemos transmitido a las dos Direcciones que, de llevarse a cabo esta operación corporativa, se haga con todas las garantías para la plantilla.

Concentració d´Eurest dimecres 11 de novembre a les 10 hores, davant Serveis Territorials d´Educació a Girona

CCOO convoca noves mobilitzacions a EUREST Girona per exigir l´aplicació dels drets reconeguts en el conveni sectorial

Concentración de Eurest miércoles 11 de noviembre a las 10 horas, ante Servicios Territoriales de Educación en Girona
CCOO convoca nuevas movilizaciones a EUREST Girona para exigir la aplicación de los derechos reconocidos en el convenio sectorial

- - - - - - - -

Catalunya encapçala les conseqüències econòmiques i laborals per l´aturada de l´activitat turística causada per la COVID-19

Mig milió de llocs de treball menys a l´hostaleria

Durant els 10 primers mesos de l'any, hem tingut 56 milions menys de visitants i 196 milions menys de pernoctacions arreu de l’estat. El nombre de places hoteleres s'ha reduït en un 51,77 % i l'ocupació ha retrocedit un 60 % i les perspectives turístiques per als propers mesos són molt incertes. En aquesta conjuntura, des de CCOO entenem que les comunitats autonòmiques han de convocar les taules de diàleg social a l'objecte de mantenir actives les empreses per conservar la feina, així com fer un seguiment de l'acompliment de les Guies i Protocols de seguretat davant la COVID-19.

ACORD ASSOLIT a CLAREL Catalunya, MÉS DIES DE VACANCES EN 2021

Acord jornada a Clarel

Davant la denúncia que des de CCOO varem interposar a l'empresa per incomplir el conveni en els excessos dels calendaris laborals 2017, 2018, 2019 i 2020 davant la Inspecció de Treball.

Demà dilluns es celebrarà la primera reunió amb els sindicats per abordar la reestructuració de la plantilla a Banc Sabadell

Banc Sabadell vol retallar 2.000 llocs de treball a Espanya, CCOO exigim mesures voluntàries i un pla de viabilitat

Davant l'anunci de Banc Sabadell de voler retallar 2.000 llocs de treball a Espanya, CCOO exigirem a la reunió de demà mesures voluntàries i no traumàtiques a més d'un pla de viabilitat i seguretat per a la resta de la plantilla