CCOO obté el recolzament majoritari dels treballadors i treballadores del sector amb un 53,36 % dels vots

CCOO guanya, per sisena vegada, les eleccions sindicals a les entitats bancàries a Catalunya

CCOO ha obtingut un  53,36 % dels vots emesos (159 representants de 298 en total) en  les eleccions sindicals realitzades avui 13 de febrer al sector de Banca a Catalunya, així com a tot l'estat. Amb aquestes votacions la Federació de Serveis de CCOO Catalunya revalida els resultats obtinguts en anteriors eleccions (2015, 2010, 2006, 2002, 1998 i 1994), assolint la majoria en els bancs que han celebrat eleccions.

#Readmissió_5_iSalud #Readmisión_5_iSalud

CCOO denuncia a l'empresa iSALUD per repressió sindical i exigeix la readmissió de les cinc candidates acomiadades a l'inici de les eleccions sindi

L'empresa iSalut dedicada a la venda d'assegurances de salut de les principals empreses del sector (Adeslas, DKV, AXA, Sanitas, Asisa, Fiact, Mapfre entre altres) va acomiadar a l'inici del procés electoral, el 7 de gener, a cinc candidates de CCOO al·legant l'article 54 de l'ET sense especificar cap motiu.

>> Firma el teu suport a change.org Volem la readmissió!! http://chng.it/LKQ79chm

Descarrega't el >> CARTELL per fer-te la foto de suport, difon! i fes arribar una còpia a fed.serveis@ccoo.cat

#LlibertatSindical  #Readmissió_5_iSalud  #iSaludProuRepressióSindical

#LibertadSindical   #Readmisión_5_iSalud  #iSaludBastaRepresiónSindical

Tribunal de Justícia de la Unió Europea

Registre de la jornada: Reconeixement de la Justícia Europea als plantejaments de CCOO

L'advocat general Pitruzzella proposa al Tribunal que sentenciï que les empreses tenen l'obligació d'introduir un sistema per mesurar el nombre real d'hores treballades cada dia.

CCOO inicia mobilitzacions en defensa del Conveni d'enginyeries i Oficines d'estudis tècnics

El proper 5 de febrer CCOO Serveis ha convocat als seus representants sindicals del sector d'enginyeries i d'Oficines d'estudis tècnics a una assemblea informativa a la seu de CCOO de Catalunya, Via Laietana 16, a les 11 hores i a les 12 hores a concentrar-se davant  Foment del Treball, Via Laietana 32-34, per reclamar a la patronal que reprengui les negociacions del Conveni sectorial i desisteixi de la seva voluntat de precaritzar les condicions laborals de les plantilles.

#ProuRepresióSindical

ISALUD: NO als acomiadaments!!

Per la readmissió de les companyes i company d'ISALUD acomiadades per voler presentar-se per @CCOO #ProuRepresióSindical

CCOO segueix exigint a AENA la recuperació dels drets per als treballadors afectats per la segregació del "Lote22"

Avui dia 16 de gener de 2019, ens hem reunit CCOO i UGT amb la direcció d'AENA, per fer balanç de l'ocorregut en la restauració dels aeroports, on hem constatat tot allò que vam dir que anava a passar. En la reunió hem seguit defensant la nostra postura en contra de la divisió de les litificacions, ja que com s'ha pogut demostrar l'única cosa que ha dut a terme aquesta segregació és una pèrdua de drets laborals i socials dels treballadors i treballadores de l'hostaleria.