Conveni col.lectiu

CCOO REPRENEM MOBILITZACIONS DAVANT L'IMMOBILISME DE LA PATRONAL

CCOO reivindica, com a qüestions prioritàries, la subrogació de les plantilles en el sector de la restauració i la necessitat de regular l'externalització de serveis.

21-04-2017

CCOO PRESENTEM AL MINISTERI D'ECONOMIA EL NOSTRE INFORME SOBRE LA FORMACIÓ MIFID II

L'AEB i LA CECA S'ALINEEN AMB LES PROPOSTES DE CCOO SOBRE COM HA DE DESENVOLUPAR-SE LA FORMACIÓ MIFID II

REGISTRE DE LA JORNADA: L'AEB i LA CECA ES TREUEN LES CARETES

La reunió celebrada aquest dimecres, 19 d'abril, ha finalitzat amb un sabor amarg. Les dues patronals, tant l'AEB com la CECA, per fi han mostrat els seus veritables rostres, evidenciant un cop més el seu nul interès en aquesta negociació, a la qual s'havien vist obligades a acudir per paralitzar, en la mesura del possible, els efectes de la sentència de l'Audiència Nacional i de les múltiples sancions imposades per la Inspecció de Treball.

20-04-2017

28 d'abril - Dia Internacional de la Seguretat i la Salut en el Treball

La precarietat ens fa mal

La precarietat en el treball posa en perill la salut i la seguretat de totes les persones treballadores.
La precarietat en el treball ha augmentat la desigualtat i l'exclusió. Els seus efectes són prou coneguts: augment de l'atur, contractació temporal, treball a temps parcial, devaluació salarial, més accidents i malalties professionals, i també més danys derivats del treball i contingències que, malgrat que no es consideren laborals, estan relacionades amb el treball (estrès, ansietat, depressió, etc.).

19-04-2017

REGISTRE DE LA JORNADA: ES PRORROGA LA NEGOCIACIÓ FINS AL 18-05-2017

La reunió celebrada aquest dimecres 5 d'abril ha finalitzat sense cap avanç, ja que l'AEB i la CECA segueixen enrocades en les seves posicions. Des de CCOO hem posat de manifest quines són les discrepàncies fonamentals entre els nostres plantejaments i el posicionament de les patronals.

09-04-2017

Celebrat al Palau de Congressos de Barcelona els dies 4, 5 i 6 d'abril

#FemCCOO L'11è Congrés de CCOO de Catalunya

L'11è Congrés aprova cinc resolucions, titulades: 'CCOO de Catalunya lluitem pel treball digne i contra la precarietat', 'CCOO de Catalunya, sindicat feminista', 'Un compromís amb el país i la gent treballadora', 'Joves i precarietat' i 'L'Europa que volem'. Podeu consultar les resolucions aprovades en l'11è Congrés de CCOO de Catalunya