CCOO inicia la campanya a l´hostaleria ´El client no sempre té la raó. Per un lloc de treball segur per a les cambreres de pisos´

cambreres de pisos - assetjament sexual - setmana mundial turisme

Emmarcada en la 6a Setmana d'Acció Mundial per les Cambreres de Pisos, la Federació de Serveis de CCOO llança una campanya contra l'assetjament sexual que pateixen les cambreres de pisos per part d'alguns clients durant l'acompliment de la seva activitat laboral en el sector d'hostaleria.

CCOO signa l´acord de l´ERO presentat per ServiAide que rebaixa les afectacions, inclou recol.locacions i acomiadaments menys traumàtics

SERVIAIDE ERO SIGNATURA ACORD

La Secció Sindical de CCOO Serveis a ServiAide, valora positivament aquest acord, que dóna viabilitat al centre de treball de Plaça Europa de L’Hospitalet per al personal que es queda en l'empresa i dóna una solució menys traumàtica per a les persones a les quals la direcció de l'empresa decidirà acomiadar.

Dijous, 10 d´octubre, faran una manifestació al matí i una concentració per la tarda

Jornada de mobilització contra els ERO del Grup Amplifon

ERO GAES AMPLIFON

Aquest dijous, 10 d’octubre, les treballadores i treballadors de Microson i Amplifon (antic Grup Gaes) faran una nova jornada de mobilització a Barcelona contra els ERO presentats per la multinacional i per la defensa dels seus llocs de treball.

agenda: dijous, 10 d’octubre, de 2019

a les 9.30 hores (manifestació) - Microson - c/Pere IV, 160. BCN
a les 17.00 hores (concentració) - Botiga Amplifon - Plaça Francesc Macià. BCN

CCOO fa arribar les reflexions i propostes al Ministeri d'Indústria, Comerç i Turisme en relació a la fallida de Thomas Cook

COOO va exposar en la reunió del Consell Español de Turisme d'ahir 7 d'octubre, les seves reflexions i propostes en relació a la fallida de Thomas Cook el passat 23 de setembre.

El preacord incrementa els llocs de treball, garanteix recol·locacions i aconsegueix millores econòmiques per als acomiadaments i prejubilacions

CCOO arriba a un preacord amb ServiAide (Grup Zurich) que redueix 155 persones de ser acomiadades per l´ERO

ERO Grup Zurich ServiAide 155 desafectats

En el transcurs de les negociacions CCOO ha forçat arribar a un acord a través de mobilitzacions que ha frenat el nombre de les persones afectades per l’ERO, de 224 acomiadaments inicials a només uns 60, que pretenia l’empresa justificant-se  en causes organitzatives que malauradament les reformes laborals permeten.

CCOO troba excessiu l´ERO que presenta VENCA on pretén acomiadar a una setentena de persones

ERO VENCA TANCA BORIGA BARCELONA

L’empresa VENCA, del Grup Digital Lola, S.A.U. de Vilanova i la Geltrú, ha presentat un Expedient de Regulació d'Ocupació amb la intenció d'extingir 68 llocs de treball d’una plantilla de 254 persones. L'expedient inclou el tancament definitiu de la botiga de la Ronda Universitat de Barcelona.