content_copy Noticias - Comunicado breve

Concentración e folga en Bosch Service Solutions Vigo

O comité de Bosch Service Solucions, a segunda maior empresa de Vigo por volume de traballadores e traballadoras, convocou folga para hoxe, 16 de xullo, e tamén unha concentración diante da sede da empresa.

Á folga están chamados os máis de 1900 empregados e empregadas da firma, que rexeitan a continua deterioración das condicións laborais.

Entre as principais reivindicacións están o recoñecemento das categorías profesionais conforme ás funcións realizadas e sen precisar acudir ao xulgado, unha compensación xusta dos gastos ocasionados polo teletraballo desde o comezo da pandemia, rematar coa «práctica habitual» da empresa de impoñer determinados días de vacacións ou o atraso na presentación da documentación ante o SEPE para o persoal que entrou en ERTE no mes de xuño —a día de hoxe, estas persoas non teñen garantido sequera cobrar no mes de agosto.

Contact Center: Pago pluses cuando se esta de permiso retribuido

El artículo 28 del Convenio de Contact Center (firmado por CCOO) especifica cuáles son los permisos retribuidos que disponemos. Por ejemplo, el permiso por accidente, hospitalización, intervención quirúrgica o defunción de un familiar. También el de nacimiento; el de matrimonio (propio o de familiares directos); el de mudanza, y no nos olvidemos de las 35 horas médicas.

concentración precariedade Burguer King
CCOO insta a Burger King a cumprir os dereitos laborais

Burguer King despreza o seu persoal: irregularidades en salarios, horarios e saúde laboral

CCOO-Servizos insta a Burger King a cumprir os dereitos do seu persoal, especificamente no que se refire ao pagamento dos salarios, quendas de traballo e protección da saúde. Este mediodía houbo unha concentración na Coruña, pero os problemas veñen de meses atrás. Durante o último ano, o sindicato convocou a empresa en diferentes ocasións para procurar solucións, pero ante a súa negativa houbo que recorrer á Inspección de Traballo.

CCOO denunciou ante a autoridade laboral irregularidades en cadrantes horarios e tempo de traballo, así como no abono de salarios e complementos.
Con todo, a Burger King teima na súa actitude e reincide canto ao pagamento das horas complementarias, o atraso no abono dos salarios, os horarios e calendarios, a excesiva carga de traballo pola falta de persoal, ou aspectos relacionados coa seguridade e a saúde laboral. Ler máis

folga ERE Caixabank
As traballadoras e traballadores de Caixabank volveron facer folga este martes contra o «despropósito» de ERE

Nova xornada de folga contra o «despropósito» de ERE en Caixabank

Desde CCOO denuncian que o volume de despedimentos que pretende realizar a empresa non está xustificado, xa que «é imposible atender a rede coa redución de persoal que se pretende».

O sindicato tamén rexeita que as extincións de emprego sexan forzosas, máis aínda cando se trata dunha empresa con beneficios «e das máis produtivas do país», polo que tampouco ten necesidade de reducir custos.

O último paso dado por Caixabank foi o de «endurecer a súa proposta», tanto pola nova distribución provincial como polos topes para saír entre os 55 e os 52 anos —o que aumentaría a cifra de despedimentos forzosos.

«É un despropósito que, despois de dous meses de negociación, teñamos que vernos obrigados o ultimo día a manter convocada a segunda xornada de folga porque se endureceu a formulación nos excedentes ,cando este é ademais o motivo principal do desacordo», denuncia CCOO.

concentracións Teleperformance
Nova concentración diante das instalacións de Teleperformance na Coruña

O persoal de Teleperformance intensifica as protestas para defender os seus dereitos

O comité denuncia que a empresa «fai o xordo» ás reivindicacións, polo que se intensificarán as protestas, con paros parciais a partir de hoxe, 28 de xuño, e concentración ás 12:30

Os sindicatos denuncian continuos problemas no cómputo do rexistro da xornada —que se traducen en descontos nas nóminas—, a formación insuficiente e sen apoio, a implantación dunha ferramenta única para a comunicación coa empresa —e que presenta deficiencias—, a falta de información á representación legal do persoal ou a negativa de Teleperformance a compensar de maneira xusta os gastos do teletraballo durante a pandemia.

folga ERE Caixabank
Pecharon practicamente todas as oficinas da entidade en Galicia

Éxito de participación na folga de Caixabank, cun paro case total

A Federación de Servizos de CCOO aplaude o seguimento da folga de Caixabank. Este martes pecharon practicamente todas as oficinas da entidade bancaria en Galicia (case o 95%) e case todo o persoal (98%) secundou a xornada de paro.

Desde CCOO cualifican de «lamentable» que, a dúas semanas de rematar a prórroga das negociacións —tempo extra conseguido grazas ás mobilizacións—, a dirección do banco «teime en defender unha postura radicalmente contraria ás nosas liñas vermellas».

Entre outras cuestións, Comisións esixe reducir o número de saídas e que estas sexan voluntarias —e cunhas axeitadas condicións para que así sexa—, que non haxa recortes de carácter laboral e que a homologación salarial entre o persoal procedente de Caixabank e Bankia se produza canto antes.

Preparación de Rebajas

El próximo día 25 comienzan las Rebajas de verano en El Corte Inglés.

Concentración Teleperformance

Teleperformance A coruña: ante a prepotencia, mobilizacións

Teleperformance, en Agrela, unha empresa de Contact Center, que se publicita como un referente mundial no seu sector con uns 800 empregadxs en A Coruña, e que da servizo a grandes multinacionais tanto de telecomunicacións, enerxéticas e outros sectores, segue incumplindo os acordos e compromisos cos traballadorxs e xs seus representantes.

O Comité de empresa de Teleperformance Coruña denuncia que a empresa continúa facendo caso omiso das continuas reivindicacións tanto de traballadorxs como da representación laboral das persoas traballadoras.

Ante esta situación decidiuse levar adiante un calendario de movilizacións:

- Concentracións nas datas dos días 11 e 23 de Xuño de 12:30 a 13:30 diante do Centro de traballo que Teleperformance ten en Agrela.

- Convocatoria de paros parciáis nos horarios de 12:30 a 13:30 e de 16:00 a 17:00 horas na data do 28 de Xuño. Simultáneamente no horario de 12:30 a 13:30 realizaráse una concentración diante das instalacións.

O OBXECTIVO deste calendario de mobilizacións é rematar con: Ler máis

Negociando el teletrabajo RD 28/2020

SMART WORKING UBERIZADO frente a TELETRABAJO SERIO Y SEGURO

Podríamos haber titulado este comunicado como "¿por qué lo llaman "smart working" cuando deberían llamarlo Teletrabajo?" La respuesta corta es porque de esa manera las empresas tratan de esquivar ciertas regulaciones, alegando que no es lo mismo, y poder maniobrar de manera interesada.

El caso es que, tras las primeras reuniones con los representantes de Atmira para regular el teletrabajo recogido en la ley (Real Decreto 28/2020), ya tenemos su planteamiento que choca frontalmente con un teletrabajo claro, conciso y concreto.

Su planteamiento... "uberizar" el teletrabajo, haciendo de él un uso arbitrario, según lo que a terceros les plazca y como les plazca. Premio o castigo. Algo que empieza a ser bastante habitual en Atmira.

El nuestro... regular con claridad la flexibilidad y evitar abusos, subjetividades y atropellos. Y, sobre todo, que conste claramente cuando se tiene teletrabajo.

Os lo contamos con más detalle a continuación, con una infografía que hemos elaborado para describir y contrastar ambas posturas.

content_copy Destacadas

Teletrabajo UNI Global UNION

Maletas ilustran artculo sobre Turismo

CCOO y las cinco grandes organizaciones ecologistas plantean una transición justa para el sector turístico

CCOO y las organizaciones ecologistas Greenpeace, WWF, Ecologistas en Acción, SEO/BirdLife y Amigos de la Tierra han analizado la extrema vulnerabilidad del sector turístico, así como la necesidad de ir hacia un modelo productivo basado en el desarrollo tecnológico e industrial y en actividades dirigidas a la descarbonización de la economía y la potenciación de servicios públicos ligados a la sanidad y los cuidados.

Jose Maria Martinez en rueda de prensa sobre sector inanciero

Real decreto teletrabajo. Dudas y preguntas

Real Decreto-Ley Trabajo a Distancia. Preguntas y dudas frecuentes

Real decreto que regula el Teletrabajo