content_copy Noticias - Comunicado breve

reunión d xeral relacións laborais

Reunión coa directora xeral de Relacións Laborais da Xunta

Reunión da Secretaria Xeral de CCOO Servizos Galicia, Lucía Trenor e a delegada da sección sindical CCOO de Bosch Service Solutions en Vigo, Juana Taboada con Elena Mancha directora xeral de Relacións Laborais da Xunta e Marta Mariño Regueiro, xefa territorial da Xunta en Pontevedra no marco dos contactos que se están mantendo coa Xunta de Galicia  onde se está abordando a problemática existente en sectores coma o Contact Center.

Quirón Prevención folga concentración

CCOO denuncia a sobrecarga de traballo que padece o persoal de Quirón Prevención e esixe garantías para manter o poder adquisitivo dos salarios

CCOO, UGT e CSIF convocaron para o día de hoxe, 23 de xuño, unha folga de dúas horas en todos os centros de traballo de Quirón Prevención. Houbo, así mesmo, concentracións diante da empresa. Con este paro parcial esixen o desbloqueo da negociación do convenio colectivo, que, ademais de mellorar as condicións laborais, regule o teletraballo. Ademais o sector bate récords de beneficios.

CCOO esixe, tamén, que se tomen medidas ante a sobrecarga de traballo que padece o persoal e unha suba salarial que non poña en perigo o poder adquisitivo.

reunión conselleira emprego

Reunión coa conselleira de Promoción de Emprego e Igualdade

A secretaria xeral da Federación de Servizos de CCOO, Lucía Trenor e o responsable de Servizos Técnicos, Iván Cordeiro, mantiveron hoxe unha reunión coa conselleira de Promoción de Emprego e Igualdade, Mª Jesús Lorenzana e a directora xeral de Relacións Laborais, Elena Mancha para tratar a situación dos sectores de Centros de Chamadas, TICS, Enxeñerías e Servizos de Prevención. Ademais solicitouse a revisión dos pregos de contratación e a verificación de que se respecta a lexislación laboral e as condicións de traballo dos sectores.

Os cadros de persoal estanse vendo empobrecidos pola negativa das súas patronais a realizar unha subida salarial nun contexto de inflación desorbitada. O volume de negocio que prestan estas empresas viuse incrementado durante o tempo de pandemia, e por tanto, tamén o seu nivel de facturación. Ademais, estas patronais coinciden en que non poden repercutir as subidas salariais ás súas empresas clientes, referíndose en numerosos casos á propia Administración Pública.

22-06-2022 BBVA Estatal

SEC, Sindicalismo de escaparate

Queremos dar las gracias al SEC por… NADA, porque como bien dicen en su circular del pasado 17 de junio, no han puesto su firma en absolutamente ninguno de los Acuerdos negociados en los últimos años. Aunque nunca ha sido nuestro estilo, está claro que los sindicatos del NO están de campaña electoral y esta vez CCOO no vamos a aguantar esta difamación gratuita ni la difusión de mentiras.

concentración servizos prevención
As traballadoras e traballadores levan tres anos cos salarios conxelados, padecendo un "empobrecemento continuado" malia que as empresas baten as súas

Concentración para esixir o desbloqueo do convenio de servizos de prevención alleos

Comisións Obreiras (CCOO) e UGT convocaron hoxe venres unha concentración na Coruña para esixir o desbloqueo do convenio colectivo de servizos de prevención alleos. Os sindicatos reproban a actitude das empresas no que respecta a mellorar as condicións laborais duns traballadores e traballadoras que son “imprescindibles” no modelo de prevención de riscos do noso país. A protesta tivo lugar diante do centro sanitario do Ventorrillo, situado no n.º 30 da rúa Pasteur.

CCOO sinala que este convenio leva tres anos “bloquedo unilateralmente” por parte das patronais ASPREN, ASPA e ANEPA. Malia que o sector “bate as súas marcas de beneficios”, vinte mil profesionais en todo o Estado continúan coas súas condicións laborais conxeladas.

Para CCOO, isto é “especialmente grave no caso dos salarios”, porque a situación provoca un “empobrecemento sistemático e continuado” dos cadros de persoal. Neste contexto, as patronais ofrecen subas entre o 1,3 e o 1,5 %, malia que a inflación pechou o ano pasado no 6,5 % e continúa subindo mes a mes.

No ámbito estatal, CCOO e UGT xa lles remitiron cartas aos grupos parlamentarios e entrevistáronse coa Dirección Xeral de Traballo á procura de solucións. Agora comeza un calendario de mobilizacións “que se intensificará no outono” se persiste o bloqueo, avanzan os sindicatos.

02-06-2022 CSE-BBVA Estatal

Plan Convergencia Contigo a CSE: Nuevo error en la gestión de personal

A raíz de la extensión del Plan Piloto de Convergencia de Unidades CSE previsto para el próximo mes de julio y que afecta a las Direcciones Territoriales Norte, Noroeste, Sur y Canarias, así como su ampliación en las Direcciones Territoriales Este y Catalunya, hoy BBVA ha empezado a comunicar este cambio a las personas afectadas.

Desde CCOO recordamos:

26-05-2022 Vacaciones-BBVA Estatal

CCOO informa: Coberturas Temporales y Vacaciones

Se acercan las vacaciones y con ellas se acentúan los problemas derivados de la falta de personal en las oficinas. Por ello, desde CCOO te recordamos que:

INDRA (SOLUCIONES TI) DESCONEXIÓN DIGITAL

Octava reunión de negociación Desconexión Digital - Indra Soluciones TI

Hoy, 18 de mayo, ha tenido lugar la octava reunión de la mesa negociadora para establecer las condiciones en cuanto a Desconexión Digital en ISTI.

Se da por válida la propuesta por nuestra parte,  a falta de la confirmación del resto de la representación. De producirse, la empresa enviará el acuerdo para su revisión y firma en los próximos días.

#STOP LGTBIfobia

El 17 de mayo de 1990, la Asamblea General de la Organización Mundial de la Salud (OMS) eliminó la homosexualidad femenina y masculina del listado de enfermedades mentales. En conmemoración de esta efeméride, se celebra cada año en esta fecha el Día Internacional contra la LGTBIfobia – Homofobia, Transfobia y Bifobia -, una fecha especialmente señalada ante el auge de los discursos de odio y las agresiones LGTBIfóbicas.

content_copy Destacadas

PENSIONES 2022: Un acuerdo que "garantiza las pensiones de hoy y las del mañana"

CCOO Servicios edita esta infografía para informar sobre las principales novedades del acuerdo de pensiones.

CCOO reclama un sector financiero social y laboralmente responsable, que cuide a su plantilla y a su clientela

De 2008 a 2021 la reestructuración del sector financiero ha concentrado 88 entidades en 10 grupos bancarios, con un ajuste neto de 115.000 empleos y una reducción de 23.673 oficinas, disparándose la “carga de atención” de 167 habitantes por persona empleada en 2008 a cerca de 300 habitantes en 2021, en un modelo de negocio social y laboralmente insostenible, que no cuida ni a sus profesionales ni a sus clientes.

Rueda de Prensa TURISMO

CCOO apuesta, ahora más que nunca, por una transición justa para la industria turística española

Desde el sindicato se reclama que los fondos europeos son una oportunidad para hacer un cambio estructural en el modelo turístico del país que abogue por la transformación hacia un modelo sostenible y de mayor valor añadido, basado en la proximidad, la digitalización como motor para aumentar el tamaño de las pymes, el equilibrio social, económico y medioambiental. La generación de nuevos yacimientos de empleo fomentando la calidad y estabilidad del mismo, la formación y el relevo intergeneracional.

Ahora S, ganamos Derechos - Nueva Reforma Laboral

Nuevas reglas de juego: Basta ya de temporalidad

• 30 Marzo 2022: Entra en vigor la Reforma sobre contratación

El 30/03/2022 entran en vigor los nuevos artículos 11 -contrato formativo-, 15 -contratación temporal- y 16 -contrato fijo discontinuo- del Estatuto de los Trabajadores, según la redacción de la Reforma Laboral pactada en el Diálogo social y plasmada en el RDL 32/2021.

Ahora S Ganamos Derechos CCOO

Las personas fijas discontinuas por fin podrán acceder al subsidio para mayores de 52 años

Gracias a las constantes reivindicaciones de CCOO, a las mejoras en derechos incorporadas en la reciente reforma laboral para las personas con contrato fijo discontinuo, debemos sumar ahora un avance importante en protección por desempleo.

Teletrabajo UNI Global UNION

Real decreto teletrabajo. Dudas y preguntas

Real Decreto-Ley Trabajo a Distancia. Preguntas y dudas frecuentes

Real decreto que regula el Teletrabajo