Camareras de piso - Kellys no somos amenities en hoteles

A sentenza condena 谩 Fundaci贸n ao cesamento inmediato de tal comportamento antisindical as铆 como aboar unha idemnizaci贸n de 15.000 euros

O Tribunal Superior de Xustiza de Galicia condena 谩 Fundaci贸n Monte do Gozo (Proxecto Home Galicia) por actitude antisindical

proxecto home galicia

Tal e como ven denunciando dende o ano 2017 a Federación de Servizos de CCOO de Galicia en diferentes reunións, mobilizacións e roldas de prensas, os informes da Inspección de Traballo da Coruña e Vigo recoñecían irregularidades graves na actuación da empresa e xeraban por iso unha
serie de requirimentos e sancións. Súmase agora unha sentenza do TSXG de Galicia de data 23 de xullo de 2019, na que se ratifica de forma contundente a ACTITUDE ANTISINDICAL contra CCOO, contra a súa delegada e afiliadas e afiliados na Fundación Monte do Gozo, Proxecto Home Galicia. Ler máis

As铆 non. CCOO non subscribe o acordo en DIA

ERE DIA

Medidas traumáticas, présas inxustificadas, falta de plans concretos, indeterminación. Aínda que CCOO conseguiu, grazas a varias xornadas de mobilización e, principalmente, á exitosa folga que protagonizou o persoal,  que a empresa introducise melloras no texto, o empeño de DIA de aplicar medidas traumáticas impide que o sindicato subscriba o acordo. Ler máis

A responsabilidade de CCOO 茅 velar polo persoal de DIA e a viabilidade de toda a empresa

stop ERE DIA

Trala reunión mantida hoxe, o número de persoas afectadas sería, finalmente, de 1.586, o que supón unha desafectación de 478 persoas (un 21%). Ofrécense 341 vacantes que poden reducir o numero de persoas afectadas. Se houbese vontade sería relativamente sinxelo alcanzar un acordo unánime e útil para o futuro da entidade. Ler máis

Concentraci贸n contra o ERTE anunciado por Bosch en Vigo

Bosch Services ERTE Vigo

Hoxe venres, quince de marzo, concentrámonos diante de Bosch Services Vigo para expresar o noso rexeitamento polo ERTE anunciado para ese centro de traballo.

A empresa achegou documentación xustificativa para esta regulación de emprego. Con todo, para nós non abonda, xa que se alude a causas organizativas que non fican demostradas sobre o papel.

A causa probable estaría relacionada co ERE de Vodafone, un dos seus principais clientes, pero Bosch non detallou o impacto que tería para a súa empresa e, sen resolver iso, presenta o ERTE.

O ERTE afectaría a 800 persoas, con períodos de suspensión entre os dez días e os dous meses. Así mesmo, foron despedidas 200 persoas que prestaban servizos a través de empresas de traballo temporal.

O sindicato iniciou unha rolda de contactos cos diferentes partidos pol铆ticos

CCOO rexeita o ERTE anunciado por Bosch en Vigo e re煤ne apoios dos partidos pol铆ticos

Yolanda D铆az ERTE Bosch

Comisións Obreiras rexeita o expediente de regulación temporal de emprego (ERE) anunciado polo centro de chamadas Bosch para as súas instalacións de Vigo. O sindicato iniciou unha rolda de contactos cos diferentes partidos políticos para recabar o seu apoio. O primeiro dos encontros tivo lugar este luns con Yolanda Díaz, deputada de En Marea no Congreso. Ler máis

Folga en Un铆sono

folga un铆sono

As centrais sindicais presentes a nivel estatal en UNISONO convocaron unha folga de 24 horas para o d铆a de hoxe, a cal foi secundada cun 70% de participaci贸n a nivel estatal, sendo o seguimento nos tres centros existentes en Vigo de case un 80%.

A Federaci贸n de Servizosde CCOO, a trav茅s da s煤a delegada LOLS Gloria Alonso, estivo dende primeira hora diante do centro de traballo, sito na Avenida de Gran V铆a en Vigo, informando ao persoal sobre os motivos que desembocaron nesta folga de 24 horas.

Dende CCOO consideramos que a precarizaci贸n constante das condici贸ns de traballo, o aumento progresivo de contrataci贸ns v铆a ETT, a nula vontade de negociaci贸n dun Plan de Igualdade por parte da empresa, o cambio constante e sen preaviso dos horarios e cambios de quendas, impedimentos constantes ante as solicitudes de reduci贸ns de xornada e un longo etc., son motivos m谩is que suficientes para paralizar o traballo nesta empresa e demostrarlle 谩 direcci贸n dunha vez por todas, que o persoal 茅 o activo m谩is importante que pos煤en. Esperamos que esta xornada lle sirva 谩 empresa como toque de atenci贸n para mellorar as condici贸ns laborais reinantes en todos os seus centros de traballo e convoque 谩s distintas centrais sindicais para atopar unha soluci贸n negociada ante o conflito xerado.

Con detalle de festivos locais e aperturas comercio

CALENDARIO LABORAL DE GALICIA 2019

Calendario Laboral 2019

Asinado o Convenio de Hostalar铆a da provincia de Pontevedra

convenio hostalar铆a pontevedra

Tras 18 reunións da mesa negociadora que comezaron o dous de marzo de 2017, o pasado dezaoito de xuño asinamos o Convenio de Hostalería da provincia de Pontevedra, que manterá a súa vixencia ata o 31 de decembro de 2021. (segue)

Carmen Sangil, elixida Secretaria Xeral da Secci贸n Sindical de Banco Santander en Galicia.

Integraci贸n Santander Grupo Popular Galicia

Hoxe, vinte e catro de maio, celebrouse en Santiago de Compostela o Plenario Extraordinario da Secci贸n Sindical de CCOO Banco de Santander Galicia e integraci贸n da Secci贸n Sindical de CCOO Grupo Banco Popular Galicia.

Coa previsi贸n dun inminente proceso de integraci贸n de ambas entidades presentouse unha 煤nica candidatura 谩 Secretar铆a Xeral e 谩 executiva, quedando esta 煤ltima integrada na s煤a maior铆a polas delegadas e delegados que xa participaban nese 贸rgano de goberno nas s煤as respectivas secci贸ns.

Na s煤a intervenci贸n, Carmen Sangil quixo agradecer "a xenerosidade e o esforzo pola confianza depositados na s煤a persoa" xa que "nos imos enfrontar a importantes retos de aqu铆 ao pr贸ximo ano". Destacou tam茅n o valor de demostrar a fortaleza da organizaci贸n a trav茅s do "contacto directo, cercano e persoal cos nosos compa帽eiros, resolvendo cantas cuesti贸ns nos expo帽an". Ga帽ar as elecci贸ns que se celebrar谩n en febreiro do pr贸ximo ano foi outra ideal central do seu discurso: "dado o actual momento de dificultade debemos po帽er en valor o liderazgo hist贸rico e tradicional dun sindicato de clase como CCOO nos 煤ltimos procesos electorais, que 茅 garant铆a de esforzo, e respaldo 谩s traballadoras e traballadores"

A partir de agora in铆ciase unha nova etapa que estar谩 marcada polo proceso de integraci贸n das redes de oficinas de ambos bancos. Cabe salientar que CCOO 茅 o sindicato maioritario tanto en Banco Santander como Grupo Banco Popular, e que ambas entidades ve帽en de pasar por dous Expedientes de Regulaci贸n de Emprego que foron afrontados e resoltos de forma notablemente satisfactoria.

Destacadas

El cliente no siempre tiene la raz贸n. Por un lugar de trabajo seguro para las camareras de pisos en hoteles

Enmarcada en la 6ª Semana de Acción Mundial por las Camareras de Pisos, la Federación de Servicios de CCOO lanza una campaña contra el acoso sexual que sufren las camareras de piso en los hoteles por parte de algunos clientes durante el desempeño de su actividad laboral en el sector de hostelería.

La prolongaci贸n no retribuida de la jornada laboral Las empresas ahorran 11.500 millones al a帽o por horas de trabajo no retribuidas

El objetivo de este informe es conocer la dimensión de la prolongación de la jornada laboral no retribuida, que incluye las extensiones de la jornada pactada que se convierten en habituales −y es razonable pensar que no se abonan− y las horas extraordinarias trabajadas, de las que casi la mitad no se pagan. La extensión no retribuida del tiempo de trabajo constituye una de las formas más graves de precariedad y de fraude a la Seguridad Social. La elevada dimensión de este problema justifica sobradamente la decisión de establecer un registro obligatorio de la jornada laboral.

驴Qu茅 es y para qu茅 sirve el registro de jornada? Preguntas frecuentes

En qu茅 te afectan las nuevas medidas sociales del RDL 6 y 8 de 2019

Este 1 de abril entran en vigor varias medidas en materia de conciliación y corresponsabilidad, incluidas en los decretos 6 y 8 de 2019.

Además, hay otras prestaciones incluidas en estos decretos que ya están siendo de aplicación.

Desde la Federación de Servicios de CCOO hemos confeccionado las siguientes infografías para facilitar su comprensión, sobre las medidas que afecta directamente a los trabajadores y trabajadoras de nuestros sectores:

Tercera edici贸n de la Gu铆a Aprendices, Becarias, Becarios y trabajo precario de CCOO (2019)

CCOO.-  La extensión indiscriminada en el ámbito laboral de los contratos en prácticas y el laberinto legal que enmarca el uso de prácticas laborales y no laborales siguen abrumando a las personas más jóvenes y suponen una situación inadmisible desde la perspectiva sindical. CCOO continúa con su trabajo de poner freno a los abusos y fraudes que se cometen en las empresas, incorporando a la guía Aprendices, becarias-os y trabajo precario la nueva jurisprudencia relativa a la formación en prácticas, que puede apoyar y facilitar el trabajo cotidiano de las delegadas y delegados de CCOO

S铆guenos en Telegram

Síguenos en el Canal de Telegram de Servicios CCOO.

Accede directamente a las noticias y utilidades que genera CCOO

Revista Trabajadora

Revista de la Secretaría de Mujeres e Igualdad de la Confederación de CCOO

Herramientas Simuladores

Herramientas y simuladores de utilidad

Servicios CCOO

Servicios, descuentos y ofertas que CCOO ofrece a su afiliación.

Vacaciones, Ocio, Turismo y Tiempo Libre.

Asesoramiento Laboral y Jurídico

ccoo servicios logotipo
Logos y Marcas propiedad de sus respectivos autores
miembro de UITA