25 N violencia contra las mujeres

Magníficos resultados nas primeiras eleccións de CCOO en Prosegur AVOS Vigo

prosegur avos vigo

Con data vinte de novembro celebráronse eleccións no centro de Prosegur Avos en Vigo cuxos resultados foron en número de delegadas/os de CCOO 2 e CIG 3.

Esta son as primeiras eleccións nas que CCOO obtén representación no centro de Vigo e nas que até a data existía un comité composto por tres delegadas de CIG e dúas delegadas de UGT.

Damos os nosos parabéns ao traballo realizado pola nosa candidatura e máis tendo en conta que a cabeza de lista se atopa inmersa nun proceso por despedimento loitando pola nulidade do mesmo.

Desde a Federación de Servizos agradecemos tanto ás persoas que nos deron o seu apoio como ao resto do persoal pola participación nesta xornada electoral. Desde aquí trasladamos o noso compromiso para levar a cabo o mellor traballo posible en defensa dos intereses de todo o persoal.

A sentenza condena á Fundación ao cesamento inmediato de tal comportamento antisindical así como aboar unha idemnización de 15.000 euros

O Tribunal Superior de Xustiza de Galicia condena á Fundación Monte do Gozo (Proxecto Home Galicia) por actitude antisindical

proxecto home galicia

Tal e como ven denunciando dende o ano 2017 a Federación de Servizos de CCOO de Galicia en diferentes reunións, mobilizacións e roldas de prensas, os informes da Inspección de Traballo da Coruña e Vigo recoñecían irregularidades graves na actuación da empresa e xeraban por iso unha
serie de requirimentos e sancións. Súmase agora unha sentenza do TSXG de Galicia de data 23 de xullo de 2019, na que se ratifica de forma contundente a ACTITUDE ANTISINDICAL contra CCOO, contra a súa delegada e afiliadas e afiliados na Fundación Monte do Gozo, Proxecto Home Galicia. Ler máis

Así non. CCOO non subscribe o acordo en DIA

ERE DIA

Medidas traumáticas, présas inxustificadas, falta de plans concretos, indeterminación. Aínda que CCOO conseguiu, grazas a varias xornadas de mobilización e, principalmente, á exitosa folga que protagonizou o persoal,  que a empresa introducise melloras no texto, o empeño de DIA de aplicar medidas traumáticas impide que o sindicato subscriba o acordo. Ler máis

A responsabilidade de CCOO é velar polo persoal de DIA e a viabilidade de toda a empresa

stop ERE DIA

Trala reunión mantida hoxe, o número de persoas afectadas sería, finalmente, de 1.586, o que supón unha desafectación de 478 persoas (un 21%). Ofrécense 341 vacantes que poden reducir o numero de persoas afectadas. Se houbese vontade sería relativamente sinxelo alcanzar un acordo unánime e útil para o futuro da entidade. Ler máis

Concentración contra o ERTE anunciado por Bosch en Vigo

Bosch Services ERTE Vigo

Hoxe venres, quince de marzo, concentrámonos diante de Bosch Services Vigo para expresar o noso rexeitamento polo ERTE anunciado para ese centro de traballo.

A empresa achegou documentación xustificativa para esta regulación de emprego. Con todo, para nós non abonda, xa que se alude a causas organizativas que non fican demostradas sobre o papel.

A causa probable estaría relacionada co ERE de Vodafone, un dos seus principais clientes, pero Bosch non detallou o impacto que tería para a súa empresa e, sen resolver iso, presenta o ERTE.

O ERTE afectaría a 800 persoas, con períodos de suspensión entre os dez días e os dous meses. Así mesmo, foron despedidas 200 persoas que prestaban servizos a través de empresas de traballo temporal.

O sindicato iniciou unha rolda de contactos cos diferentes partidos políticos

CCOO rexeita o ERTE anunciado por Bosch en Vigo e re√ļne apoios dos partidos pol√≠ticos

Yolanda Díaz ERTE Bosch

Comisións Obreiras rexeita o expediente de regulación temporal de emprego (ERE) anunciado polo centro de chamadas Bosch para as súas instalacións de Vigo. O sindicato iniciou unha rolda de contactos cos diferentes partidos políticos para recabar o seu apoio. O primeiro dos encontros tivo lugar este luns con Yolanda Díaz, deputada de En Marea no Congreso. Ler máis

Folga en Unísono

folga unísono

As centrais sindicais presentes a nivel estatal en UNISONO convocaron unha folga de 24 horas para o d√≠a de hoxe, a cal foi secundada cun 70% de participaci√≥n a nivel estatal, sendo o seguimento nos tres centros existentes en Vigo de case un 80%.

A Federaci√≥n de Servizosde CCOO, a trav√©s da s√ļa delegada LOLS Gloria Alonso, estivo dende primeira hora diante do centro de traballo, sito na Avenida de Gran V√≠a en Vigo, informando ao persoal sobre os motivos que desembocaron nesta folga de 24 horas.

Dende CCOO consideramos que a precarizaci√≥n constante das condici√≥ns de traballo, o aumento progresivo de contrataci√≥ns v√≠a ETT, a nula vontade de negociaci√≥n dun Plan de Igualdade por parte da empresa, o cambio constante e sen preaviso dos horarios e cambios de quendas, impedimentos constantes ante as solicitudes de reduci√≥ns de xornada e un longo etc., son motivos m√°is que suficientes para paralizar o traballo nesta empresa e demostrarlle √° direcci√≥n dunha vez por todas, que o persoal √© o activo m√°is importante que pos√ļen. Esperamos que esta xornada lle sirva √° empresa como toque de atenci√≥n para mellorar as condici√≥ns laborais reinantes en todos os seus centros de traballo e convoque √°s distintas centrais sindicais para atopar unha soluci√≥n negociada ante o conflito xerado.

Con detalle de festivos locais e aperturas comercio

CALENDARIO LABORAL DE GALICIA 2019

Calendario Laboral 2019

Asinado o Convenio de Hostalaría da provincia de Pontevedra

convenio hostalaría pontevedra

Tras 18 reunións da mesa negociadora que comezaron o dous de marzo de 2017, o pasado dezaoito de xuño asinamos o Convenio de Hostalería da provincia de Pontevedra, que manterá a súa vixencia ata o 31 de decembro de 2021. (segue)

Destacadas

FAST & PRECARIOUS. A Todo Riesgo. Salarios bajos, estr√©s, ansiedad, contratos basura... ¬ŅTe jugar√≠as t√ļ la vida por esto?

“El trabajo de repartidor es una locura. Nos obligan a hacer un mínimo de pedidos por hora, entre 3 o 4, así que no nos queda otra que correr. No nos dan los equipos de protección adecuados, muchos incluso los compartimos. Algunos llevamos GPS en el brazo... y todo sin importar que llueva, nieve o haga sol” Raúl, repartidor pizzería.

El cliente no siempre tiene la razón. Por un lugar de trabajo seguro para las camareras de pisos en hoteles

Enmarcada en la 6ª Semana de Acción Mundial por las Camareras de Pisos, la Federación de Servicios de CCOO lanza una campaña contra el acoso sexual que sufren las camareras de piso en los hoteles por parte de algunos clientes durante el desempeño de su actividad laboral en el sector de hostelería.

La prolongaci√≥n no retribuida de la jornada laboral Las empresas ahorran 11.500 millones al a√Īo por horas de trabajo no retribuidas

El objetivo de este informe es conocer la dimensión de la prolongación de la jornada laboral no retribuida, que incluye las extensiones de la jornada pactada que se convierten en habituales −y es razonable pensar que no se abonan− y las horas extraordinarias trabajadas, de las que casi la mitad no se pagan. La extensión no retribuida del tiempo de trabajo constituye una de las formas más graves de precariedad y de fraude a la Seguridad Social.

¬ŅQu√© es y para qu√© sirve el registro de jornada? Preguntas frecuentes

Tercera edición de la Guía Aprendices, Becarias, Becarios y trabajo precario de CCOO (2019)

CCOO.-  La extensión indiscriminada en el ámbito laboral de los contratos en prácticas y el laberinto legal que enmarca el uso de prácticas laborales y no laborales siguen abrumando a las personas más jóvenes y suponen una situación inadmisible desde la perspectiva sindical. CCOO continúa con su trabajo de poner freno a los abusos y fraudes que se cometen en las empresas, incorporando a la guía Aprendices, becarias-os y trabajo precario la nueva jurisprudencia relativa a la formación en prácticas, que puede apoyar y facilitar el trabajo cotidiano de las delegadas y delegados de CCOO

Servicios CCOO

Servicios, descuentos y ofertas que CCOO ofrece a su afiliación.

Vacaciones, Ocio, Turismo y Tiempo Libre.

Asesoramiento Laboral y Jurídico

Herramientas Simuladores

Herramientas y simuladores de utilidad

Revista Trabajadora

Revista de la Secretaría de Mujeres e Igualdad de la Confederación de CCOO

Síguenos en Telegram

Síguenos en el Canal de Telegram de Servicios CCOO.

Accede directamente a las noticias y utilidades que genera CCOO

ccoo servicios logotipo
Logos y Marcas propiedad de sus respectivos autores
miembro de UITA