25 N violencia contra las mujeres

A marcha comezar谩 谩s 11:30 horas diante da oficina principal de Abanca (r煤a Nova, 30)

Concentraci贸n na Coru帽a o 19 de novembro contra os despedimentos no Banco Caixa Geral

despedimentos Abanca Caixa Geral

Desde que Abanca se fixo coa filial española da entidade portuguesa Banco Caixa Geral, comezou cunha serie de despedimentos por causas presuntamente obxectivas (baixo rendemento e causas organizativas), aboando ademais a indemnización mínima que prevé a normativa laboral (vinte días por ano, cun máximo de doce mensualidades).

Escasos días de comezaren os despedimentos, as seccións sindicais recibiran unha comunicación formal en que se indicaba que non se tomara "decisión ningunha" en relación con posibles medidas no ámbito laboral para cometer a integración das dúas entidades.

A Federación de Servizos de CCOO esiximos a "readmisión inmediata" das persoas despedidas, así como unha negociación sobre o emprego nos servizos centrais do Banco Caixa Geral.

O Grupo Com煤n da Esquerda coincide con CCOO na situaci贸n dos centros de chamadas

unitono grupo com煤n da esquerda

Este mércores tivo lugar unha xuntanza entre Comisións Obreiras e o Grupo Común da Esquerda para tratar a situación dos centros de chamadas en Galicia, especialmente tras a decisión de Naturgy de finalizar o contrato con Unitono-Ourense. Ler máis

Xa alert谩ramos desta posibilidade e denunciamos a pol铆tica de deslocalizaci贸ns da compa帽铆a enerx茅tica

CCOO rexeitamos a rescisi贸n do contrato con Unitono-Ourense por parte de Naturgy

Unitono perda emprego

A Federación de Servizos de Comisións Obreiras de Galicia rexeitamos a rescisión do contrato con Unitono-Ourense por parte de Naturgy, que se producirá a partir do 15 de novembro. Desde comezos de ano, viñamos denunciando a política de deslocalizacións da compañía enerxética, reducindo carga de traballo nos centros de chamadas da Coruña e Ourense. Ler máis

Enmarcada na 6陋 Semana de Acci贸n Mundial polas Camareiras de Pisos, a Federaci贸n de Servizos de CCOO lanza unha campa帽a contra o acoso sexual que sofr

O cliente non sempre ten a raz贸n. Por un lugar de traballo seguro para as camareiras de pisos

semana mundial camareiras de piso

É necesario garantir un lugar de traballo seguro para as camareiras de pisos, persoal especialmente exposto ao acoso sexual. Estas condutas que teñen as súas raíces na persistente desigualdade entre mulleres e homes maniféstanse en comportamentos de violencia e acoso sexual que poden ir desde os requirimentos ou proposicións, comportamentos físicos até a agresión sexual. O feito de desenvolver gran parte da súa actividade laboral no interior das habitacións dos clientes, supón para elas un risco que fai incuestionable a necesidade de establecer medidas e estratexias para previlo. Ler máis

A mobilizaci贸n sair谩 谩s 19:00 horas da tenda de R situada na R煤a Compostela na Coru帽a

As centrais sindicais convocan manifestaci贸n o 22 de outubro contra o traslado de servizos e emprego iniciado por R Cable

deslocalizaci贸n R Cable

As centrais sindicais CCOO, CGT, CIG e UGT convocan unha manifestación o vindeiro martes 22 de outubro, para esixir a R Cable a paralización inmediata do proceso de traslado de servizos e do emprego fóra de Galiza. Unha deslocalización que, no caso do servizos de que operación e mantemento de rede, previsibelmente se fará efectiva a data de 31 de outubro, afectando a numerosas empresas e a centos de traballadores e traballadoras en toda a provincia.

A manifestación do día 22 sairá ás 19:00 horas da tenda de R situada na rúa Compostela (zona da Praza de Lugo) e rematará fronte ao edificio de R Cable situado no Obelisco.

A sentenza condena 谩 Fundaci贸n ao cesamento inmediato de tal comportamento antisindical as铆 como aboar unha idemnizaci贸n de 15.000 euros

O Tribunal Superior de Xustiza de Galicia condena 谩 Fundaci贸n Monte do Gozo (Proxecto Home Galicia) por actitude antisindical

proxecto home galicia

Tal e como ven denunciando dende o ano 2017 a Federación de Servizos de CCOO de Galicia en diferentes reunións, mobilizacións e roldas de prensas, os informes da Inspección de Traballo da Coruña e Vigo recoñecían irregularidades graves na actuación da empresa e xeraban por iso unha
serie de requirimentos e sancións. Súmase agora unha sentenza do TSXG de Galicia de data 23 de xullo de 2019, na que se ratifica de forma contundente a ACTITUDE ANTISINDICAL contra CCOO, contra a súa delegada e afiliadas e afiliados na Fundación Monte do Gozo, Proxecto Home Galicia. Ler máis

CCOO ga帽ou as elecci贸ns a representantes legais dos traballadores ao sa铆r elixidos nove membros do comit茅 de empresa

CCOO revalida a maior铆a en Teleperformance e ampl铆a a s煤a representaci贸n

teleperformance

Onte, catro de xuño, tiveron lugar as votacións para elixir os membros do Comité de Empresa de Teleperformance A Coruña e, de novo, o persoal elixiu de forma maioritaria a candidatura de CCOO.

O persoal outorgou cos seus votos a confianza aos nosos candidatos recollendo a proposta de CCOO de que sumando se poden acadar as metas que nos propoñamos, defendendo as condicións laborais do persoal e o emprego.

Hai que destacar o alto índice de participación nas votacións para un comité, que pasou de 17 a 21 membros, nas que CCOO obtivo case o 43% dos vinte e un delegados/as que se elixían, quedando a súa composición do seguinte xeito: CCOO 9, CIG: 6, UGT: 4 e CGT: 2

Desde CCOO queremos agradecer ás traballadoras e traballadores de Teleperformance A Coruña a súa implicación no proceso electoral e a súa confianza no noso sindicato, cuxas delegadas e delegados, desde o primeiro día en que foron elixidos, fai xa máis de catro anos, traballaron duramente en mellorar as condicións laborais de todo o cadro de persoal, o cal, agora, recoñece este labor cos seus votos, e que nos permite renovar o noso compromiso de seguir traballando para estar á altura das súas expectativas.

CCOO agradecemos o apoio do persoal pola súa participación democrática e polo apoio outorgado aos nosos candidatos e candidatas e comprometémonos a traballar para ser útiles e eficaces e poder intervir con máis garantías no devir da empresa e do sector.

O sindicato critica que UGT e CIG si aceptaran asinar o texto, que consagra salarios moi inferiores aos mil euros mensuais para case 1200 traballadore

CCOO non asina o convenio de hostalar铆a de Ourense porque condena 谩 precariedade os traballadores e traballadoras

non asinou convenio hostalaria ourense

A Federación de Servizos de CCOO decidiu na tarde do luns non asinar o convenio provincial de hostalaría de Ourense porque «condena á precariedade» os traballadores e traballadoras. O sindicato critica a decisión de UGT e CIG de asinar o texto, xa que os incrementos salariais previstos están moi por baixo do Acordo de Emprego e Negociación Colectiva (AENC), que prevé un salario mínimo anual de 14 000 euros. Neste convenio, o salario anual máis baixo será de 12 810 euros en 2019, 1190 por baixo do pactado no AENC, e de 13 327,58 en 2021, polo que aínda faltarían 672,42 para chegar aos mínimos do acordo estatal. Ler máis

O sector de Contact Center ocupa a case 10.000 persoas en Galicia

A Federaci贸n de Servizos insta 谩 Xunta a mediar no conflito de Unitono Ourense

reuni贸n unitono xunta

O pasado nove de maio a Federación de Servizos de CCOO de Galicia, representada pola súa Secretaria Xeral Lucía Trenor, asistiu a unha reunión do Comité de Empresa de Unitono co conselleiro de Economía, Emprego e Industria Francisco Conde.

Na reunión participaron ademais a secretaria xeral de Emprego Covadonga Toca e o director do IGAPE Juan Cividanes.

Durante a reunión o comité de empresa de Unitono trasladou a problemática existente na plataforma do centro de Ourense, solicitando a intervención da Xunta para atopar unha solución conxunta á deslocalización que está sufrindo. Ler máis

Destacadas

FAST & PRECARIOUS. A Todo Riesgo. Salarios bajos, estr茅s, ansiedad, contratos basura... 驴Te jugar铆as t煤 la vida por esto?

“El trabajo de repartidor es una locura. Nos obligan a hacer un mínimo de pedidos por hora, entre 3 o 4, así que no nos queda otra que correr. No nos dan los equipos de protección adecuados, muchos incluso los compartimos. Algunos llevamos GPS en el brazo... y todo sin importar que llueva, nieve o haga sol” Raúl, repartidor pizzería.

El cliente no siempre tiene la raz贸n. Por un lugar de trabajo seguro para las camareras de pisos en hoteles

Enmarcada en la 6ª Semana de Acción Mundial por las Camareras de Pisos, la Federación de Servicios de CCOO lanza una campaña contra el acoso sexual que sufren las camareras de piso en los hoteles por parte de algunos clientes durante el desempeño de su actividad laboral en el sector de hostelería.

La prolongaci贸n no retribuida de la jornada laboral Las empresas ahorran 11.500 millones al a帽o por horas de trabajo no retribuidas

El objetivo de este informe es conocer la dimensión de la prolongación de la jornada laboral no retribuida, que incluye las extensiones de la jornada pactada que se convierten en habituales −y es razonable pensar que no se abonan− y las horas extraordinarias trabajadas, de las que casi la mitad no se pagan. La extensión no retribuida del tiempo de trabajo constituye una de las formas más graves de precariedad y de fraude a la Seguridad Social.

驴Qu茅 es y para qu茅 sirve el registro de jornada? Preguntas frecuentes

Tercera edici贸n de la Gu铆a Aprendices, Becarias, Becarios y trabajo precario de CCOO (2019)

CCOO.-  La extensión indiscriminada en el ámbito laboral de los contratos en prácticas y el laberinto legal que enmarca el uso de prácticas laborales y no laborales siguen abrumando a las personas más jóvenes y suponen una situación inadmisible desde la perspectiva sindical. CCOO continúa con su trabajo de poner freno a los abusos y fraudes que se cometen en las empresas, incorporando a la guía Aprendices, becarias-os y trabajo precario la nueva jurisprudencia relativa a la formación en prácticas, que puede apoyar y facilitar el trabajo cotidiano de las delegadas y delegados de CCOO

Servicios CCOO

Servicios, descuentos y ofertas que CCOO ofrece a su afiliación.

Vacaciones, Ocio, Turismo y Tiempo Libre.

Asesoramiento Laboral y Jurídico

Herramientas Simuladores

Herramientas y simuladores de utilidad

Revista Trabajadora

Revista de la Secretaría de Mujeres e Igualdad de la Confederación de CCOO

S铆guenos en Telegram

Síguenos en el Canal de Telegram de Servicios CCOO.

Accede directamente a las noticias y utilidades que genera CCOO

ccoo servicios logotipo
Logos y Marcas propiedad de sus respectivos autores
miembro de UITA