content_copy Noticias - Accion sindical

Teleperformance Coruña utiliza a crise sanitaria para explotar e sancionar o persoal

Teleperformance, en Agrela, é unha empresa de Contact Center, que ocupa a máis de 800 empregadxs en A Coruña, dando servizo a grandes multinacionais tanto de telecomunicacións, enerxéticas como doutros sectores. Segundo indica na súa páxina web, forma parte do 20% de empresas que están contratando durante a crise sanitaria.

O Comité de empresa de Teleperformance Coruña denuncia que a empresa continúa aproveitando a crise sanitaria do Covid-19 para explotar e sancionar o cadro de persoal en pleno estado de alarma. Ler máis

medidas de choque polo emprego

CCOO insta as administracións locais e autonómica a que acorden en diálogo social medidas de choque polo emprego

Desde a Federación de Servizos, que engloba os sectores de hostalaría e comercio, especialmente afectados pola pandemia, propomos que todas as Administracións poñan en marcha medidas para soster o emprego e o tecido produtivo, e reclamámoslle tamén ao Goberno de España melloras na coordinación.

CCOO expón unhas liñas de proposta para debater desde a Administración pública, tanto nos marcos de diálogo social autonómico, como desde a Administración local, con fin de evitar que se siga destruíndo emprego e tecido produtivo.

Para o sindicato é unha prioridade absoluta evitar que se perda tecido empresarial, polo que se propón apostar por mecanismos de financiamento, axudas, moratorias e liquidez, que permitan o sostemento das empresas, maioritariamente de autónomos e pemes, pero en termos recíprocos: as empresas deben comprometerse a soster o emprego. Ler máis

convenio comercio alimentación coruña

Reunión da mesa do convenio de Comercio Alimentación Coruña

Tras varias reunións, a patronal de Alimentación da Coruña teimaba en non entrar a discutir a plataforma sindical e só se dedicaba a informar sobre a situación económica xerada pola COVID-19, sobre o incremento de gastos en epi e a repercusión negativa nas vendas.

Non tiña en conta o esforzo feito polos cadros de persoal, nin os fortes incrementos de vendas e carga de traballo durante o confinamento, nin o risco persoal como sector esencial de abastecemento da poboación, nin que esta pandemia debe tratarse como o que é: un problema temporal que non pode utilizarse para rebaixar as condicións do convenio. Ler máis

concentración abusos teleperformance

Teleperformance A Coruña: Despedimentos inxustificados, coaccións, sancións e ameazas

Teleperformance, en A Grela, é unha empresa de Contact Center que ocupa a máis de 800 empregadas/os en a Coruña, dando servizos a grandes multinacionais tanto de telecomunicacións, enerxéticas coma outros sectores. Segundo indica na súa páxina web, forma parte do 20% de empresas que están contratando durante a crise sanitaria.

O Comité de Empresa de Teleperformance A Coruña denuncia:

Que a empresa GAS NATURAL FENOSA coa colaboración de Teleperformance, está a dar un novo paso na destrución de emprego e deslocalización das tarefas de atención ao cliente en Galiza. Ler máis

concentración retraso nóminas celso miguez
CCOO denuncia atrasos de varios meses na percepción dos salarios

Mobilizacións en Celso Míguez pola «insostible» situación da empresa

O persoal de Pinturas Celso Míguez mobilizarase na Coruña mañá mércores, 30 de setembro, pola «insostible» situación da empresa. CCOO denuncia atrasos de varios meses na percepción dos salarios e unha completa «inacción» por parte da dirección, á que lle esixen un plan de viabilidade económica.

Ademais do atraso no cobro das nóminas, estanse a dar casos de traballadores que «están causando baixa da empresa ante a gravidade da situación», apunta o sindicato. A isto cómpre engadir o «desabastecemento» que se padece nas tendas, que incide negativamente nas vendas e nos ingresos.

Por todo isto, a primeira das mobilizacións previstas foi este mércores, de 11 a 13 horas diante da tenda situada na avenida Alcalde Pérez Arda.

convenio comercio alimentaciónn pontevedra

Cuarta e Quinta reunión da Mesa do Convenio de Comercio Alimentación Pontevedra

Nesta cuarta reunión por primeira vez a patronal presentou a súa proposta de negociación, na que modifica e fai unha distribución distinta do articulado do convenio que teremos que ver en profundidade. De inicio destaca a conxelación da antigüidade, a compensación e absorción das condicións máis beneficiosas, unha modificación dos grupos profesionais, en principio tendo como base o establecido neste senso no Convenio da provincia de Coruña, e modificación nas licenzas.

CCOO negociaremos cada un dos apartados cando corresponda, tendo en conta a nosa plataforma e o obxectivo de mellora das condicións do convenio, sen aceptar nada que poida supoñer un retroceso.Ler máis

apertura domingos e festivos

Carta á Xunta de Galicia rexeitando a apertura de domingos e festivos no Comercio Galego

Unha vez máis, como cada ano, desde a Xunta de Galicia e en cumprimento da lei de horarios comerciais, solicítasenos que entreguemos unha relación de dez domingos e festivos que puidesen considerarse como de posible apertura comercial.

A apertura de domingos e festivos en comercio, permite e fomenta unha loita desigual entre as grandes superficies e o pequeno comercio de proximidade, e coa escusa do incremento de postos de traballo, precariza as condicións das traballadoras e traballadores do sector. Ler máis

convenio comercio alimentaciónn pontevedra
CCOO Presentamos a nosa plataforma de reivindicacións

Constituída a Mesa do Convenio de Comercio Alimentación de Pontevedra

O pasado 22 de xullo constituíuse a mesa do Convenio de comercio de alimentación da provincia de Pontevedra, que terá representación de CCOO e na que, coma en todas as ocasións que nos enfrontamos á negociación deste convenio, exporemos e defenderemos as nosas reivindicacións para facer que continúe mellorando.

Nesta primeira reunión presentamos a nosa plataforma, na que procuramos recoller todas aquelas cuestións que coidamos necesario mellorar no actual convenio.

Por suposto, para CCOO o máis importante é manter as cousas boas do actual convenio, que tanto custou conseguir e manter ao longo da historia. A antigüidade, a promoción profesional e o complemento de incapacidade temporal (IT) é posible que sexan, un ano máis, os temas estrela na negociación, e CCOO volverá defendelos coma en ocasións anteriores, sobre todo porque sabemos que son temas moi importantes para o colectivo de persoas que traballades neste sector. Ler máis

peche tendas inditex

CCOO reclama a Inditex que paralice os peches de tendas ata que se acade un acordo laboral sobre as implicacións do seu plan estratéxico 2020

Desde o sindicato pídese á Dirección do Grupo en España que paralice os peches de tendas que xa se están producindo en diferentes territorios e marcas en execución do Plan Estratéxico 2020-2022 -que inclúe a absorción de entre 250 e 300 tendas en España-, en tanto se concrete o compromiso, acadado co Comité de Empresa Europeo o pasado 17/06, de abordar o impacto laboral do devandito Plan coa participación das organizacións sindicais de cada país, priorizando a estabilidade e recualificación do persoal. Ler máis

teleperformance a coruña despreza

Teleperformance A Coruña despreza ao persoal e a Inspección de Traballo

Teleperformance, en A Grela, é unha empresa de Contact Center, que ocupa a máis de 800 empregadxs dando servizos a grandes multinacionáis tanto de telecomunicaciós, enerxéticas e outros servizos. Según indica na súa páxina web, forma parte do 20% de empresas que están contratando durante a crise sanitaria.

O Comité de Empresa de Teleperformance A Coruña denuncia:

Teleperformance nesta crise demostrou a súa incompetencia e falta de investimento para implementar o teletraballo. Obriga ao persoal a asumir todos os custos xerados polo traballo no domicilio (equipos, conexión a internet, luz…) sen recibir ninguna contraprestación. Incluso Teleperformance continúa cos descontos en nómina por desconexións alleas ao persoal a pesar da última Resolución de Inspección de Traballo, onde se indica que non poden facelo. Ler máis

content_copy Destacadas

Real decreto teletrabajo. Dudas y preguntas

Real Decreto-Ley Trabajo a Distancia. Preguntas y dudas frecuentes

Real decreto que regula el Teletrabajo

Real Decreto-ley que regulará el trabajo a distancia

Fusion Caixabank Bankia

Fusión CaixaBank-Bankia: los objetivos de CCOO son garantías de empleo, salidas voluntarias y preservación y mejora de las condiciones laborales

Los Consejos de Administración de Bankia y CaixaBank han dado el visto bueno a la fusión de ambas entidades.

La Ley otorga a los sindicatos capacidad de negociación para regular cómo se realizará la fusión en el ámbito laboral, es decir, cómo afectará al empleo y a las condiciones laborales de la plantilla.

hotel, turismo

La hostelería tiene 700.000 personas menos trabajando que el año pasado

En julio, la afiliación a la Seguridad Social en hostelería cayó un 14,61% con respecto al mismo mes de 2019. Entre enero y julio de 2020 España ha recibido 42 millones menos de visitantes y 137 millones menos de pernoctaciones que el año anterior.

Tren de alta velocidad

Embarazo y lactancia. prestaciones

Guía sobre prestación por riesgo durante el embarazo y la lactancia natural

Campaa seguridad y salud en Hostelera

En el comercio cada persona cuentas. Pararemos el virus

Está en nuestras manos: en el comercio, cumple con tu responsabilidad

La acción responsable de cada persona es lo que hace fuerte a la sociedad para enfrentarse a un reto de la magnitud de la pandemia que estamos viviendo.

La desescalada nos está llevando a recuperar costumbres, espacios y relaciones, paulatinamente. Es importante que todo esto lo hagamos con la prudencia debida, que volvamos a una normalidad que no es la de antes.

content_copy Más información

Calendario Laboral

Calendario Laboral 2021

Días festivos estatales y por comunidad 2021