content_copy Noticias - Sector Financeiro

Agnes Servier elixida secretaria xeral da nova sección sindical, integrada polas persoas afiliadas a CCOO Banco Santander en Galicia.

A Sección Sindical de CCOO-Servizos Galicia de Banco Santander celebrou hoxe o su Plenario Extraordinario.

A Coruña, 16 de novembro de 2021. A Sección Sindical de CCOO-Servizos en Banco Santander celebra hoxe o seu Plenario Extraordinario en Galicia.

O obxectivo do mesmo é a renovación dos seus órganos de dirección e a validación dun plan de traballo enfocado a buscar fórmulas que permitan o mantemento do emprego e das condicións laborais do persoal ante a transformación dixital acelerada por mor da pandemia do Covid-19, transformación que propicia un cambio no modelo comercial e de contacto cos clientes.

Nesta entidade, CCOO é o sindicato maioritario, cunha representatividade en Galicia do 29% dos delegados e delegadas e un 40% de afiliación.

A sección sindical renovada hoxe está integrada polas traballadores e traballadoras afiliadas a CCOO que forman parte do total de 1.289 persoas distribuídas en 163 centros en Galicia.

Como secretaria xeral da sección sindical en Galicia foi elixida Agnes Servier, quen empezou a traballar en Banco Pastor no ano 2005. Presentouse ás primeiras eleccións sindicais na candidatura de CCOO no ano 2019 resultando elixida delegada na provincia de A Coruña.

Actualmente ocupa a Secretaria Xeral da Sección Sindical de Banco Santander en Galicia, posto na que resultou reelixida por unanimidade.

Xunto a ela, foron elixidas membros da Executiva Ana Otero, Ignacio Castro, Manuel A. García e Trini Martínez.

concentración ERE B.Sabadell
Concentración en Vigo para reiterar que as saídas deben ser voluntarias

CCOO denuncia a teimosía da dirección do Sabadell, que só reduce en 206 persoas o alcance do ERE

A sección sindical de CCOO no Banco Sabadell denuncia a «teimosía» da dirección da entidade bancaria, que unicamente reduciu en 206 persoas a afectación prevista para o despedimento colectivo. Agora serían 1730 os despedimentos previstos, cifra incompatible coas saídas voluntarias que defende o sindicato.

Ante a gran distancia das posturas, CCOO volveu saír hoxe ás rúas en distintas localidades do Estado. En Galicia houbo unha concentración diante da oficina da rúa Colón, seguida unha manifestación polas rúas próximas.

Desde a Federación de Servizos de CCOO tamén critican que aínda non haxa unha proposta por escrito para valorar se a última proposta da empresa ten encaixe no obxectivo do sindicato de que o ERE sexa de adscrición voluntaria.

A isto, desde o Sabadell comprometéronse a trasladar a proposta por escrito a vindeira semana.

concentración ERE Banco Sabadell
Haberá folga en outubro se o banco non rectifica a súa postura na mesa de negociación

CCOO inicia en Santiago de Compostela as mobilizacións contra o ERE no Banco Sabadell

Comisións Obreiras (CCOO) iniciou este xoves as mobilizacións contra o ERE no Banco Sabadell, convocando concentracións en diversas localidades do Estado. En Galicia, a protesta tivo lugar en Santiago de Compostela, entre as 11 e as 12 horas, na oficina que a entidade bancaria ten no número 33 da rúa do Hórreo.

Desde CCOO rexeitan a «inamovible» posición do Sabadell na mesa de negociación do ERE —que afecta a 1936 persoas— e defenden medidas alternativas. «Hai carga de traballo, non sobra persoal nin moito menos», sinala Arturo Cruzado, voceiro do sindicato. Ler máis.

ERE Banco Sabadell

CCOO rexeita o ERE anunciado polo Banco Sabadell, que xa tiña previsto o peche de 31 oficinas en Galicia

A Federación de Servizos de CCOO de Galicia rexeita o expediente de regulación de emprego (ERE) anunciado polo Banco Sabadell. Malia que a entidade non comunicou polo momento o alcance desta regulación de emprego, o sindicato avanza que «non llo poremos fácil» e manterá unha «firme defensa do emprego», como nas outras reestruturacións que xa houbo no sector nos últimos meses

folga ERE Caixabank
As traballadoras e traballadores de Caixabank volveron facer folga este martes contra o «despropósito» de ERE

Nova xornada de folga contra o «despropósito» de ERE en Caixabank

Desde CCOO denuncian que o volume de despedimentos que pretende realizar a empresa non está xustificado, xa que «é imposible atender a rede coa redución de persoal que se pretende».

O sindicato tamén rexeita que as extincións de emprego sexan forzosas, máis aínda cando se trata dunha empresa con beneficios «e das máis produtivas do país», polo que tampouco ten necesidade de reducir custos.

O último paso dado por Caixabank foi o de «endurecer a súa proposta», tanto pola nova distribución provincial como polos topes para saír entre os 55 e os 52 anos —o que aumentaría a cifra de despedimentos forzosos.

«É un despropósito que, despois de dous meses de negociación, teñamos que vernos obrigados o ultimo día a manter convocada a segunda xornada de folga porque se endureceu a formulación nos excedentes ,cando este é ademais o motivo principal do desacordo», denuncia CCOO.

folga ERE Caixabank
Pecharon practicamente todas as oficinas da entidade en Galicia

Éxito de participación na folga de Caixabank, cun paro case total

A Federación de Servizos de CCOO aplaude o seguimento da folga de Caixabank. Este martes pecharon practicamente todas as oficinas da entidade bancaria en Galicia (case o 95%) e case todo o persoal (98%) secundou a xornada de paro.

Desde CCOO cualifican de «lamentable» que, a dúas semanas de rematar a prórroga das negociacións —tempo extra conseguido grazas ás mobilizacións—, a dirección do banco «teime en defender unha postura radicalmente contraria ás nosas liñas vermellas».

Entre outras cuestións, Comisións esixe reducir o número de saídas e que estas sexan voluntarias —e cunhas axeitadas condicións para que así sexa—, que non haxa recortes de carácter laboral e que a homologación salarial entre o persoal procedente de Caixabank e Bankia se produza canto antes.

ERE BBVA
CCOO e UGT chegaron a un acordo estatal na negociación do ERE do BBVA que vai permitir reducir en 863 as persoas afectadas polo expediente de regulaci

Acordo estatal no ERE de BBVA que reduce en 863 as persoas afectadas

O acordo cumpre as tres grandes premisas fixadas por CCOO: reducir o número de persoas afectadas (inicialmente, 3798; agora, 2925); que as baixas sexan de adscrición voluntaria e que non haxa cláusula de equilibrio xeneracional,

Estas tres cuestións cumpríronse «grazas á firmeza do sindicato e á mobilización», salienta a Federación de Servizos de CCOO.

O «amplo catálogo» de opcións de saída «ha permitir» que ningunha baixa sexa forzosa. Canto á cláusula de equilibrio, obrigaba a que a metade das saídas fosen de menores de 50 anos. Con este acordo, a saída prevista será dun 72% de maiores de 50 anos e un 28% de menor idade.

No documento anexo pódense consultar as condicións económicas e de mobilidade xeográfica para as persoas que se acollan ao plan de saídas.

Folga BBVA

Seguimento masivo da folga en BBVA e do paro parcial en CaixaBank

Un 84% do persoal de Caixabank seguiu o paro parcial de media hora convocado por todas as forzas sindicais na empresa.

En BBVA as cifras de seguimento da folga* son estimativas e aínda que que o banco ten 2.500 centros de traballo, *consideramos que estas superan o 70% do persoal. Ler máis

concentración BBVA ERE
Máis de 6.000 persoas acudimos ás mobilizacións convocadas

CCOO BBVA: Rotundo éxito das Mobilizacións do persoal de BBVA en 15 cidades do Estado

O Banco alega razóns organizativas e económicas para acometer o despedimento masivo de 3.798 persoas, mentres a cúpula directiva consolida remuneracións de centenares de millóns de euros anuais. Por iso, 6.000 empregadas e empregados do banco e parte das súas familias, manifestámonos fronte á sede territorial de quince cidades de todo o territorio estatal, para dicir basta a este Despedimento Colectivo.

Unha clara demostración de unidade do persoal e os seus representantes sindicais, que nos dá forza para afrontar unha negociación que empezou o pasado día 6 de maio coa entrega do Informe Técnico e que continuará o vindeiro mércores día 12 de maio.

O persoal e as organizacións sindicais falaron e BBVA debe escoitarnos, porqué non estamos dispostos a calar ante esta maiúscula inxustiza.

É incrible a actitude de desprezo do Banco pretendendo pechar centenares de oficinas, deixando en risco de exclusión financeira a amplos sectores sociais, como o das persoas maiores ou co peche da única oficina de moitas poboacións e, por iso, tamén cara ás traballadoras e traballadores das devanditas sucursais.

teletraballo
Liñas de actuación ante o máis que posible incremento desta modalidade de traballo e os seus posibles cambios na organización do traballo

Teletraballo, veu para quedar. Desconexión dixital

O teletraballo é unha forma de organización e prestación do traballo que responde tanto á innovación e implementación das novas tecnoloxías da información e a comunicación, canto aos requirimentos de maior flexibilidade organizativa nunha contorna cambiante.

A esta forma flexible de organización é frecuente atribuírlle extraordinarias capacidades en orde a mellorar as necesidades, sexa de conciliación da vida laboral e familiar, de flexibilidade, de produtividade, sexa, mesmo, de incrementar a activación de colectivos especialmente vulnerables, como serían as persoas con discapacidade

O teletraballo non é apto para todo tipo de traballos, senón que só é posible para aquelas tarefas teletraballables, é dicir, aquelas que poden realizarse a través de medios tecnolóxicos.

Aínda que, aos comezos nos que se empezou a falar e implantar este modo de traballo se previron unhas grandes expectativas de desenvolvemento e implantación, e a pesar da maior dispoñibilidade de medios tecnolóxicos cada vez máis avanzados, non tivo o desenvolvemento previsto. O porqué non se cumpriron esas expectativas é un tema controvertido, prognosticábase en moitos foros e investigacións un gran número de persoas teletraballando nun limitado espazo de tempo que despois non chegou a cumprirse, chegouse a supor que o teletraballo podía supor unha revolución nas formas de organizar o traballo, pero isto non chegou a materializarse. Os expertos din que un dos principais factores para que non se alcanzaron as cifras prognosticadas xorde pola falta de formación, malestar pola xestión nas empresas dos programas flexibles de traballo e á escaseza de información.

Aínda que a porcentaxe de persoas teletraballando vai en aumento, parece que até agora moitas empresas se resistiron a adoptar medidas dirixidas á adopción do teletraballo.

content_copy Destacadas

PENSIONES 2022: Un acuerdo que "garantiza las pensiones de hoy y las del mañana"

CCOO Servicios edita esta infografía para informar sobre las principales novedades del acuerdo de pensiones.

CCOO reclama un sector financiero social y laboralmente responsable, que cuide a su plantilla y a su clientela

De 2008 a 2021 la reestructuración del sector financiero ha concentrado 88 entidades en 10 grupos bancarios, con un ajuste neto de 115.000 empleos y una reducción de 23.673 oficinas, disparándose la “carga de atención” de 167 habitantes por persona empleada en 2008 a cerca de 300 habitantes en 2021, en un modelo de negocio social y laboralmente insostenible, que no cuida ni a sus profesionales ni a sus clientes.

Rueda de Prensa TURISMO

CCOO apuesta, ahora más que nunca, por una transición justa para la industria turística española

Desde el sindicato se reclama que los fondos europeos son una oportunidad para hacer un cambio estructural en el modelo turístico del país que abogue por la transformación hacia un modelo sostenible y de mayor valor añadido, basado en la proximidad, la digitalización como motor para aumentar el tamaño de las pymes, el equilibrio social, económico y medioambiental. La generación de nuevos yacimientos de empleo fomentando la calidad y estabilidad del mismo, la formación y el relevo intergeneracional.

Ahora S, ganamos Derechos - Nueva Reforma Laboral

Nuevas reglas de juego: Basta ya de temporalidad

• 30 Marzo 2022: Entra en vigor la Reforma sobre contratación

El 30/03/2022 entran en vigor los nuevos artículos 11 -contrato formativo-, 15 -contratación temporal- y 16 -contrato fijo discontinuo- del Estatuto de los Trabajadores, según la redacción de la Reforma Laboral pactada en el Diálogo social y plasmada en el RDL 32/2021.

Ahora S Ganamos Derechos CCOO

Las personas fijas discontinuas por fin podrán acceder al subsidio para mayores de 52 años

Gracias a las constantes reivindicaciones de CCOO, a las mejoras en derechos incorporadas en la reciente reforma laboral para las personas con contrato fijo discontinuo, debemos sumar ahora un avance importante en protección por desempleo.

Teletrabajo UNI Global UNION

Real decreto teletrabajo. Dudas y preguntas

Real Decreto-Ley Trabajo a Distancia. Preguntas y dudas frecuentes

Real decreto que regula el Teletrabajo