CCOO decidiu non asinalo desde a responsabilidade e a defensa dos dereitos laborais

Publicado o Convenio Colectivo Comercio Alimentación de A Coruña

Convenio Colectivo Comercio Alimentación Coruña

Trala sinatura do preacordo e tal como se informou o vinte de decembro de 2016, CCOO decidiu non asinalo en base a:

• Por unha parte ao recorrido que aínda quedaba para o proceso negociador e a posibilidade de iniciar campañas de mobilizacións e folga
  • Por outra a unha serie de temas fundamentais que era importante mellorar respecto ao convenio anterior:
    • Non reduce a xornada laboral: é un dos convenios coa xornada anual máis alta e non considera un mínimo de sábados libres ao ano
    • Non regula o control de presenza polo que se seguirán producindo prolongacións irregulares de xonada
    • O incrementos salariais son insuficientes
    • Non referencia o mantemento do poder adquisitivo ao IPC

Publicado o Convenio Colectivo do Sector do Comercio Detallista Téxtil de Pontevedra

Asinado o Convenio Colectivo de Comercio Alimentación provincia de Pontevedra

convenio comercio alimentacion pontevedra

Seguindo a decisión unánime das  asembleas convocadas para o debate do preacordo, hoxe mércores, 28 de decembro, levouse a cabo a sinatura do Convenio. Desde CCOO  poñémonos a disposición das persoas traballadoras do sector para acadar o obxectivo de que as condicións nel recollidas se cumpran. Nesta central sindical temos claro que non podemos descoidarnos unha vez acadado o acordo, e que calquera convenio non só é bo por si mesmo, senón porque realmente se aplique.

Anexamos o texto do Convenio Comercio Alimentación provincia de Pontevedra, á espera da publicación do texto defintivo no BOP e DOG.

Convenio Colectivo de Comercio de Materiales de Construcción y Saneamiento, de la provincia de Lugo.

El presente Convenio Colectivo regula las condiciones de trabajo en todas las empresas que se dediquen a la Actividad de Comercio de Materiales de Construcción y Saneamiento

Este Convenio Colectivo de trabajo, es de aplicación obligatoria a toda la provincia de Lugo y afectará a los centros de trabajo radicados en ella, aún cuando tuvieran, las empresas, su domicilio social en otras, y a los trabajadores que fueran trasladados de otras a ésta.

A firma realízase nos termos establecidos no preacordo acadado na reunión anterior.

Firmado o Convenio Colectivo de Comercio Retallista Téxtil de Pontevedra

O pasado día 29 de xullo asinamos o convenio de Comercio Retallista Téxtil da provincia de Pontevedra, nos termos establecidos no preacordo alcanzado na reunión anterior. Lembramos as melloras que se introduciron:

• Vixencia para os anos 2016, 2017, 2018.

• Incremento salarial:1.5% para cada un dos anos de vixencia, en tódolos conceptos económicos.

• Cláusula de revisión para cada un dos anos de vixencia na diferenza entre o IPC real e o incremento establecido para este ano.

• Créase un novo plus de traballo nas tardes do 24 e 31 de decembro consistente en un recargo de 5? sobre a hora efectiva traballada entre a partir das 16:00 horas.

• Horas extraordinarias pasarán a aboarse cunha recarga do 100% do seu valor habitual.

• Vacacións: disfrute entre os meses de maio a outubro. Se voluntariamente se disfrutan fóra deste período o dereito é a 31 días de vacacións e unha bolsa de 200?.

• Amplíase a posibilidade de acollerse a excedencia por maternidade ata un máximo de 4 anos e co límite de idade do fillo o filla de cinco anos.

• A póliza de seguro de vida pasa a ser de 20.000 ?.

• Licenzas: amplíase en 1 día a licenza por matrimonio, pasando a 16 días, e establécese en 6 días a licenza do artigo 30 por nacemento de fillo ou filla e polo falecemento accidente ou enfermidade grave, hospitalización ou intervención cirúrxica sen hospitalización de parentes ata o segundo grado de consanguinidade ou afinidade.

• Guarda legal: amplíase a posibilidade de reducir a xornada ata que o menor cumpra os 14 anos.

• Posibilidade de acumulación da lactación en 23 días naturais.

• Nas empresas con máis de 15 traballadores establecese a xornada efectiva mínima para os contratos a tempo parcial en 27 horas semanais.

Dende CCOO facemos unha valoración positiva do acordado, que mellora en conciliacións e sobretodo nun incremento nas horas mínimas nos contratos a tempo parcial. Ademais garante un incremento salarial aceptable para os tempos que corren e a garantía de mantemento do poder adquisitivo.

Convenio Comercio Téxtil Pontevedra

Supón melloras en dous sectores fortemente afectados pola crise

Asinados os convenios de Comercio de Mobles e Comercio de Materiais de Construción da provincia de Pontevedra

Na sinatura destes dous convenios tivemos en conta que son dous sectores tocados especialmente pola crise con empresas que xa pecharon, outras que están con ERTES continuos e sen demasiadas perspectivas de mellora, polo que estabamos obrigados a tomar unha posición responsable. De todas maneira conseguimos asinar, aínda que sexa de forma moderada, incremento salarial para cada un dos anos de vixencia e algunha mellora máis. Segue

Texto Convenio Comercio Mobles

Texto Convenio Materiais de Construcción

Firmado el XXIII Convenio Colectivo de Banca

CCOO con el 63% de representación en la mesa de negociación ha firmado el XXIII Convenio Colectivo de Banca hoy día 19 de abril de 2016. La negociación de este Convenio ha sido especialmente difícil por las condicionantes extremas que ha impuesto la reforma laboral vigente y por el entorno de crisis en el empleo, de crisis en el sector financiero.

CCOO, UGT y la dirección de Lidl en España han firmado hoy el I Convenio Colectivo de Lidl.

LIDL: Firmado el mejor Convenio de Empresa estatal de supermercados

El acuerdo contempla el sueldo mínimo más elevado del sector y retribuye el trabajo realizado en domingo. Por otra parte, incluye una distribución de jornada de 224 días anuales lo que supone que la plantilla podrá disfrutar dos días de descanso semanal. Esta medida implica un beneficio en materia de conciliación de de la vida laboral, personal y familiar y supone una mejora de la salud laboral de los y las trabajadoras. Además, la plantilla podrá disfrutar de 23 días laborables de vacaciones.

Otra de las medidas más destacables del Convenio es la consolidación de horas complementarias. Esto constituye un aumento de las horas contratadas, hecho de especial relevancia en un sector donde los contratos parciales son la tónica general.

CCOO valora muy positivamente la rúbrica de un convenio que mejora la capacidad adquisitiva de la plantilla, aumenta la estabilidad laboral y avanza en la reducción de riesgos psicosociales.

Texto Convenio

Buscadores de Convenios de las Comunidades Autónomas

Buscadores oficiales de Convenios Colectivos de las Comunidades Autónomas. Convenios de sector y empresa en las diferentes comunidades. Fuente Ministerio de Empleo

Convenio colectivo de Cáritas Diocesana de Santiago de Compostela - Interparroquial de A Coruña

El presente convenio colectivo afecta a todas las dependencias y servicios existentes en la actualidad o que se pudieran crear en el futuro en el ámbito territorial de Cáritas Interparroquial de A Coruña.

Destacadas

CCOO Servicios: "La precariedad no es una condición ni categoría profesional". #PrecarityWar

El sindicato lanza una campaña para plantar cara a la precariedad en los sectores que agrupa la federación de Servicios.
La web www.precaritywar.es aglutina todos los materiales de la campaña y las historias de los y las trabajadoras.

José María Martínez reelegido como Secretario General de CCOO Servicios

José María Martínez ha sido reelegido como Secretario General de CCOO Servicios en el II Congreso de la federación celebrado en Toledo los días 23, 24 y 25 de Mayo.

El nuevo Secretario General obtuvo un total de 278 votos a favor, 31 blanco y 1 voto nulo.

Firmado el Convenio Colectivo de Grandes Almacenes

• El texto firmado hoy recupera derechos y condiciones laborales perdidos en anteriores convenios no firmados por CCOO.
  • Se fija una subida salarial del 2,5% para este año que afecta a 225.000 trabajadores y trabajadoras de empresas como El Corte Inglés, Carrefour, Ikea, Alcampo, etc.

Contact Center: ¿Cuál va a ser el incremento del salario en nómina?

Tras la firma del preacuerdo del convenio los trabajadores nos preguntamos, entre otras cuestiones

¿Qué incremento de salario voy a tener en mi nómina?

Para ello CCOO como firmante del preacuerdo os informa del salario que vamos a pasar a percibir:

Buscadores de Convenios de las Comunidades Autónomas

Boletín Noticias

Diario. Noticias del ámbito de CCOO, Economía, Laborales, Responsabilidad Social, Internet y Sociales

Vídeos Servicios CCOO

Vídeos publicados por la Federación de Servicios de CCOO.

RSS por Secciones

Herramientas, simuladores

Herramientas y simuladores de utilidad

Conoce CCOO

CCOOntigo TV

CCOOontigo TV. La televisión de Servicios CCOO. Programa semanal de actualidad, asesoría y reportajes.

Logos y Marcas propiedad de sus respectivos autores
Se permite la reproducción total o parcial de todos los contenidos siempre que se cite la fuente y se enlace con el original
miembro de UITA