Camareras de piso - Kellys no somos amenities en hoteles

Asinado o Convenio de Hostalar铆a da provincia de Pontevedra

convenio hostalar铆a pontevedra

Tras 18 reunións da mesa negociadora que comezaron o dous de marzo de 2017, o pasado dezaoito de xuño asinamos o Convenio de Hostalería da provincia de Pontevedra, que manterá a súa vixencia ata o 31 de decembro de 2021. (segue)

Asinado o Convenio Colectivo de Comercio de Materiais de Construci贸n e Saneamento da provincia de Pontevedra

comercio materiais construci贸n saneamento Pontevedra

Tras cinco reuni贸ns da mesa negociadora o pasado 2 de maio, asinamos o Convenio de Comercio de Materiais de Construci贸n e Saneamento da provincia de Pontevedra, o que ter谩 unha vixencia de dous anos, 2018 e 2019.

CCOO decidiu non asinalo desde a responsabilidade e a defensa dos dereitos laborais

Publicado o Convenio Colectivo Comercio Alimentaci贸n de A Coru帽a

Convenio Colectivo Comercio Alimentaci贸n Coru帽a

Trala sinatura do preacordo e tal como se informou o vinte de decembro de 2016, CCOO decidiu non asinalo en base a:

• Por unha parte ao recorrido que a铆nda quedaba para o proceso negociador e a posibilidade de iniciar campa帽as de mobilizaci贸ns e folga
  • Por outra a unha serie de temas fundamentais que era importante mellorar respecto ao convenio anterior:
    • Non reduce a xornada laboral: 茅 un dos convenios coa xornada anual m谩is alta e non considera un m铆nimo de s谩bados libres ao ano
    • Non regula o control de presenza polo que se seguir谩n producindo prolongaci贸ns irregulares de xonada
    • O incrementos salariais son insuficientes
    • Non referencia o mantemento do poder adquisitivo ao IPC

Publicado o Convenio Colectivo do Sector do Comercio Detallista T茅xtil de Pontevedra

Asinado o Convenio Colectivo de Comercio Alimentaci贸n provincia de Pontevedra

convenio comercio alimentacion pontevedra

Seguindo a decisi贸n un谩nime das  asembleas convocadas para o debate do preacordo, hoxe m茅rcores, 28 de decembro, levouse a cabo a sinatura do Convenio. Desde CCOO  po帽茅monos a disposici贸n das persoas traballadoras do sector para acadar o obxectivo de que as condici贸ns nel recollidas se cumpran. Nesta central sindical temos claro que non podemos descoidarnos unha vez acadado o acordo, e que calquera convenio non s贸 茅 bo por si mesmo, sen贸n porque realmente se aplique.

Anexamos o texto do Convenio Comercio Alimentaci贸n provincia de Pontevedra, 谩 espera da publicaci贸n do texto defintivo no BOP e DOG.

Convenio versi贸n smartphone (abre esta ligaz贸n no teu dispositivo)

Convenio Colectivo de Comercio de Materiales de Construcci贸n y Saneamiento, de la provincia de Lugo.

El presente Convenio Colectivo regula las condiciones de trabajo en todas las empresas que se dediquen a la Actividad de Comercio de Materiales de Construcci贸n y Saneamiento

Este Convenio Colectivo de trabajo, es de aplicaci贸n obligatoria a toda la provincia de Lugo y afectar谩 a los centros de trabajo radicados en ella, a煤n cuando tuvieran, las empresas, su domicilio social en otras, y a los trabajadores que fueran trasladados de otras a 茅sta.

A firma real铆zase nos termos establecidos no preacordo acadado na reuni贸n anterior.

Firmado o Convenio Colectivo de Comercio Retallista T茅xtil de Pontevedra

O pasado d铆a 29 de xullo asinamos o convenio de Comercio Retallista T茅xtil da provincia de Pontevedra, nos termos establecidos no preacordo alcanzado na reuni贸n anterior. Lembramos as melloras que se introduciron:

• Vixencia para os anos 2016, 2017, 2018.

• Incremento salarial:1.5% para cada un dos anos de vixencia, en t贸dolos conceptos econ贸micos.

• Cl谩usula de revisi贸n para cada un dos anos de vixencia na diferenza entre o IPC real e o incremento establecido para este ano.

• Cr茅ase un novo plus de traballo nas tardes do 24 e 31 de decembro consistente en un recargo de 5? sobre a hora efectiva traballada entre a partir das 16:00 horas.

• Horas extraordinarias pasar谩n a aboarse cunha recarga do 100% do seu valor habitual.

• Vacaci贸ns: disfrute entre os meses de maio a outubro. Se voluntariamente se disfrutan f贸ra deste per铆odo o dereito 茅 a 31 d铆as de vacaci贸ns e unha bolsa de 200?.

• Ampl铆ase a posibilidade de acollerse a excedencia por maternidade ata un m谩ximo de 4 anos e co l铆mite de idade do fillo o filla de cinco anos.

• A p贸liza de seguro de vida pasa a ser de 20.000 ?.

• Licenzas: ampl铆ase en 1 d铆a a licenza por matrimonio, pasando a 16 d铆as, e establ茅cese en 6 d铆as a licenza do artigo 30 por nacemento de fillo ou filla e polo falecemento accidente ou enfermidade grave, hospitalizaci贸n ou intervenci贸n cir煤rxica sen hospitalizaci贸n de parentes ata o segundo grado de consanguinidade ou afinidade.

• Guarda legal: ampl铆ase a posibilidade de reducir a xornada ata que o menor cumpra os 14 anos.

• Posibilidade de acumulaci贸n da lactaci贸n en 23 d铆as naturais.

• Nas empresas con m谩is de 15 traballadores establecese a xornada efectiva m铆nima para os contratos a tempo parcial en 27 horas semanais.

Dende CCOO facemos unha valoraci贸n positiva do acordado, que mellora en conciliaci贸ns e sobretodo nun incremento nas horas m铆nimas nos contratos a tempo parcial. Ademais garante un incremento salarial aceptable para os tempos que corren e a garant铆a de mantemento do poder adquisitivo.

Convenio Comercio T茅xtil Pontevedra

Sup贸n melloras en dous sectores fortemente afectados pola crise

Asinados os convenios de Comercio de Mobles e Comercio de Materiais de Construci贸n da provincia de Pontevedra

Na sinatura destes dous convenios tivemos en conta que son dous sectores tocados especialmente pola crise con empresas que xa pecharon, outras que est谩n con ERTES continuos e sen demasiadas perspectivas de mellora, polo que estabamos obrigados a tomar unha posici贸n responsable. De todas maneira conseguimos asinar, a铆nda que sexa de forma moderada, incremento salarial para cada un dos anos de vixencia e algunha mellora m谩is. Segue

Texto Convenio Comercio Mobles

Texto Convenio Materiais de Construcci贸n

Firmado el XXIII Convenio Colectivo de Banca

CCOO con el 63% de representaci贸n en la mesa de negociaci贸n ha firmado el XXIII Convenio Colectivo de Banca hoy d铆a 19 de abril de 2016. La negociaci贸n de este Convenio ha sido especialmente dif铆cil por las condicionantes extremas que ha impuesto la reforma laboral vigente y por el entorno de crisis en el empleo, de crisis en el sector financiero.

CCOO, UGT y la direcci贸n de Lidl en Espa帽a han firmado hoy el I Convenio Colectivo de Lidl.

LIDL: Firmado el mejor Convenio de Empresa estatal de supermercados

El acuerdo contempla el sueldo m铆nimo m谩s elevado del sector y retribuye el trabajo realizado en domingo. Por otra parte, incluye una distribuci贸n de jornada de 224 d铆as anuales lo que supone que la plantilla podr谩 disfrutar dos d铆as de descanso semanal. Esta medida implica un beneficio en materia de conciliaci贸n de de la vida laboral, personal y familiar y supone una mejora de la salud laboral de los y las trabajadoras. Adem谩s, la plantilla podr谩 disfrutar de 23 d铆as laborables de vacaciones.

Otra de las medidas m谩s destacables del Convenio es la consolidaci贸n de horas complementarias. Esto constituye un aumento de las horas contratadas, hecho de especial relevancia en un sector donde los contratos parciales son la t贸nica general.

CCOO valora muy positivamente la r煤brica de un convenio que mejora la capacidad adquisitiva de la plantilla, aumenta la estabilidad laboral y avanza en la reducci贸n de riesgos psicosociales.

Texto Convenio

S铆guenos en Telegram

Síguenos en el Canal de Telegram de Servicios CCOO.

Accede directamente a las noticias y utilidades que genera CCOO

Revista Trabajadora

Revista de la Secretaría de Mujeres e Igualdad de la Confederación de CCOO

Herramientas Simuladores

Herramientas y simuladores de utilidad

Servicios CCOO

Servicios, descuentos y ofertas que CCOO ofrece a su afiliación.

Vacaciones, Ocio, Turismo y Tiempo Libre.

Asesoramiento Laboral y Jurídico

ccoo servicios logotipo
Logos y Marcas propiedad de sus respectivos autores
miembro de UITA