28M saúde mulleres

28 de Maio, Día Internacional de Acción pola Saúde das Mulleres: mellorar a saúde das mulleres no mundo

O día Internacional de Acción pola Saúde das Mulleres caracterízase por pór de relevo os temas e estratexias dirixidas a mellorar a saúde das mulleres no mundo e facer unha reivindicación polos dereitos sexuais e reprodutivos.

Fai xa máis de trinta anos que se vén celebrando esta data para dar visibilidade e denunciar os problemas das mulleres para gozar dunha vida saudable e segura. Neste contexto, poderiamos facer unha enorme lista que dependendo do lugar do mundo ao que miremos, atopariámonos nun enclave distinto dentro da nosa axenda feminista, pero atravesado en calquera caso por unha cultura androcentrista, falta de perspectiva de xénero ou claramente a vulneración de dereitos humanos das mulleres. Ler máis

Mulleres e violencias machistas

Mulleres e violencias machistas. Atención, recursos e dereitos en tempos de COVID-19. Preguntas e respostas.

EN PRIMEIRO LUGAR, recorda que tes infodispoñible o Manual de respuesta sindical ante el COVID-19 (en actualización continua). Nese documento podes atopar información sobre as medidas excepcionais pola crise COVID-19 en materia de violencia de xénero.

8M ccoo

8 de marzo: construíndo e sumando pola igualdade real

As confederacións sindicais de Comisións Obreiras e a Unión Xeral de Traballadores, ante a conmemoración do 8 de marzo, Día Internacional da Muller, MANIFESTAMOS o noso compromiso de seguir construíndo a igualdade real entre mulleres e homes, a nosa vontade de seguir sumando neste esforzo colectivo e de combater todas as formas de discriminación e violencia contra as mulleres, sendo o noso ámbito prioritario a loita contra todas as discriminacións relacionadas co emprego.

semana mundial camareiras de piso
Enmarcada na 6ª Semana de Acción Mundial polas Camareiras de Pisos, a Federación de Servizos de CCOO lanza unha campaña contra o acoso sexual que sofr

O cliente non sempre ten a razón. Por un lugar de traballo seguro para as camareiras de pisos

É necesario garantir un lugar de traballo seguro para as camareiras de pisos, persoal especialmente exposto ao acoso sexual. Estas condutas que teñen as súas raíces na persistente desigualdade entre mulleres e homes maniféstanse en comportamentos de violencia e acoso sexual que poden ir desde os requirimentos ou proposicións, comportamentos físicos até a agresión sexual. O feito de desenvolver gran parte da súa actividade laboral no interior das habitacións dos clientes, supón para elas un risco que fai incuestionable a necesidade de establecer medidas e estratexias para previlo. Ler máis

ere machista banco santander

ERE Banco Santander: Cando a muller perde o perfil

CCOO interviu na pasada comisión de seguimento do ERE (17/9), para advertir a Banco Santander que estaríamos moi vixiantes naqueles aspectos relacionados coa desvinculación do Banco das mulleres, e especialmente aquelas acollidas a redución de xornada.

Con este tipo de condutas, Banco Santander reforza o machismo social invitando ás mulleres a unha volta non desexada ao traballo doméstico, abandoando a actividade retribuída. Así non se contribúe a formentar a igualdade senón que se amplían as fendas existentes, contribuíndo á discriminación da muller.

Non esquezamos que ata o 15 de novembro atopámonos no período de adscrición voluntaria na rede comercial, polo que castigar ao colectivo de persoas con redución de xornada, cando é unha evidencia que hai unha gran demanda de persoas que queren desvincularse e que aínda permanecen sen resposta, é cando menos, o máis alonxado dun Banco sinxelo, persoal e xusto que vai presumindo de igualitario aló a onde vai.

Se te atopas nalgunha situación coma esta, contacta coas túas delegadas ou delegados de CCOO

xornada acción sindical igualdade salario mínimo interprofisional
A Federación de Galicia celebrou un xornada para a revisión e análise dos últimos cambios lexislativos no eido da igualdade, SMI e rexistro de xornada

Xornada sobre igualdade, acción sindical e comunicación

Celebrada hoxe, dezasete de xuño, e organizada pola Federación de Servizos, o obxectivo deste encontro foi promover unha xornada de reflexión e análise dos recentes cambios lexislativos que afectan por un lado, ás medidas de igualdade e conciliación, e por outro ao incremento do salario mínimo interprofesional, establecidos respectivamente polos Reais Decretos 6 e 8/2019 e 1462/2018.

A velocidade no cambio das estratexias comunicativas e as súas adaptacións á realidade sindical ocuparon a análise adicada ao relatorio de comunicación.

Contou coa presenza e intervencións de: Verónica Martínez Barbero, presidenta do Consello Galego de Relacións Laborais; Chema Martínez, secretario xeral da Federación de Servicios de CCOO; Lucía Trenor, secretaria xeral da Federación de Servizos; Ramón Sarmiento, secretario xeral do Sindicato Nacional de CCOO de Galicia; Cristóbal González, secretario xeral da Unión Comarcal da Coruña; Isabel Fernández, secretaria de organización e muller da Federación de Servizos; Juan Zas, secretario de Acción Sindical da Federación de Servizos

zara home
Xa tivo lugar a reunión de negociación do diagnóstico do I Plan de Igualdade de Zara Home España.

Negociación do diagnóstico do I Plan de Igualdade de Zara Home España

Tras producirse a constitución da mesa negociadora, acordamos na devandita reunión levar a cabo un calendario de traballo a fin de iniciar a negociación do Plan de Igualdade de Zara Home.

Segundo este calendario, unha vez revisados os datos achegados pola empresa para realizar o diagnóstico de situación, a representación legal das persoas traballadoras debía realizar unha petición de ampliación dos mesmos se o consideraba necesario e enviar as primeiras propostas para o plan en materia de acceso e contratación. Ler máis

feminismo de clase

Feminismo de clase

NÓS, as mulleres de CCOO organizámonos nun sindicato de clase, solidario, internacionalista, que busca transformar a sociedade para que sexa máis xusta. E moitas de nós estamos afiliadas e organizadas tamén en organizacións feministas. Ler máis

Inditex

CCOO logra constituir as mesas de igualdade no Grupo Inditex

CCOO veu  impulsado que todas as empresas do Grupo Inditex puxesen en marcha o comezo da renovación e negociación dos plans de igualdade, como garantía de dereitos e oportunidades para as mulleres no ámbito laboral. A Federación de Servizos de CCOO aborda a negociación de cinco Plans de Igualdade do Grupo Inditex: Pull&Bear, Bershka, Oysho, Zara, que renovan o I Plan de Igualdade, que xa chegaran ao final da súa vixencia e o I Plan de Igualdade en Kiddy´s Class.

content_copy Destacadas

hotel, turismo

La hostelería tiene 700.000 personas menos trabajando que el año pasado

En julio, la afiliación a la Seguridad Social en hostelería cayó un 14,61% con respecto al mismo mes de 2019. Entre enero y julio de 2020 España ha recibido 42 millones menos de visitantes y 137 millones menos de pernoctaciones que el año anterior.

Tren de alta velocidad

Embarazo y lactancia. prestaciones

Guía sobre prestación por riesgo durante el embarazo y la lactancia natural

Campaa seguridad y salud en Hostelera

Actuar es esencial. Afiliacion a CCOO

Actuar es esencial. Pase lo que pase, CCOO

CCOO lanza hoy una campaña de afiliación en la que invita a unirse a la mayor organización sindical para que entre todas y todos consigamos que la salida de esta crisis sanitaria sea justa para las trabajadoras y los trabajadores. En la campaña se pone de manifiesto la importancia de defenderse, informarse y protegerse, con el apoyo del primer sindicato del país, ante la crisis económica y laboral provocada por la pandemia.

En el comercio cada persona cuentas. Pararemos el virus

Está en nuestras manos: en el comercio, cumple con tu responsabilidad

La acción responsable de cada persona es lo que hace fuerte a la sociedad para enfrentarse a un reto de la magnitud de la pandemia que estamos viviendo.

La desescalada nos está llevando a recuperar costumbres, espacios y relaciones, paulatinamente. Es importante que todo esto lo hagamos con la prudencia debida, que volvamos a una normalidad que no es la de antes.

Fotografo turismo

Publicadas las primeras guías para la prevención de riesgos en Hostelería y Turismo

Guia Teletrabajo ISTAS CCOO

TELETRABAJAR por fuerza mayor, pero de la manera más saludable posible

Existen criterios y recomendaciones preventivas para el teletrabajo pensadas principalmente para evitar los trastornos musculoesqueléticos, la fatiga visual, el estrés y los problemas derivados de la transformación de una parte de la vivienda en un lugar de trabajo.

content_copy Más información

Calendario Laboral

Calendario Laboral 2020

Días festivos estatales y por comunidad 2020