content_copy Noticias - Hostalaría

As ETTs deixan tirados e abandonados aos traballadores e ás traballadoras con contratos de "posto a disposición"

Desde CC.OO. e UXT, imos denunciar a todas as empresas de traballo temporal (ETTs) que deixaron tiradas e abandonadas a centos, mesmo miles de persoas que estaban postas a disposición en empresas usuarias, que despediron dos seus postos de traballo e que lle foron extinguidos os seus contratos temporais.

Desde os primeiros momentos desta crise sanitaria do COVID19, as ETTs despediron, maioritariamente por finalización de actividade, a un alto volume de persoal que prestaba os seus servizos en empresas usuarias, cando, na nosa opinión, terían que suspender os contratos, posto que, xeralmente, o que pasou é que se suspendeu a actividade nas devanditas empresas "cliente". Así o demostra o feito de que a inmensa maioría das empresas usuarias acometeron ERTEs do seu persoal, para que unha vez termine esta situación da pandemia do coronavirus, volvan aos seus postos de traballo. Ler máis

erte eurostars atlántico

ERTE sen acordo no hotel EUROSTARS ATLANTICO CORUÑA

O xoves, 18 de marzo, a representación sindical de CCOO no Hotel Eurostars Atlántico da Coruña, decidiu asinar sen acordo a acta final do período de negociacións dun ERTE promovido pola empresa e que afecta ao persoal do hotel.

As razóns polas que a representación sindical de CCOO decidiu asinar SEN ACORDO son as seguintes: Ler máis

erte coronavirus

SE TRABALLAS EN HOSTALARÍA OU COMERCIO... Sobre o peche de centros de traballo e como afectará aos cadros de persoal

Ante o peche de determinados centros de traballo, desde a Federación de Servizos de CCOO de Galicia queremos contestar a aquelas preguntas que poden facerse as persoas que forman parte do persoal do sector: Ler máis

semana mundial camareiras de piso
Enmarcada na 6ª Semana de Acción Mundial polas Camareiras de Pisos, a Federación de Servizos de CCOO lanza unha campaña contra o acoso sexual que sofr

O cliente non sempre ten a razón. Por un lugar de traballo seguro para as camareiras de pisos

É necesario garantir un lugar de traballo seguro para as camareiras de pisos, persoal especialmente exposto ao acoso sexual. Estas condutas que teñen as súas raíces na persistente desigualdade entre mulleres e homes maniféstanse en comportamentos de violencia e acoso sexual que poden ir desde os requirimentos ou proposicións, comportamentos físicos até a agresión sexual. O feito de desenvolver gran parte da súa actividade laboral no interior das habitacións dos clientes, supón para elas un risco que fai incuestionable a necesidade de establecer medidas e estratexias para previlo. Ler máis

sentenza parador vilalba

Sentenza contra o peche do Parador de Vilalba en vacacións

O 9 de abril do presente ano informabamos sobre unha sentenza favorable para os traballadores do xulgado do social de Lugo, na que se declaraba nulos os calendarios de vacacións impostos pola empresa para o ano 2018 no Parador de Vilalba.

Esta sentenza veu dada pola intención da empresa de pechar o Parador por vacacións e o Conflito Colectivo interposto por CCOO de Lugo. De todos os xeitos a empresa presentou o correspondente recurso e pechou igualmente o Parador por vacacións. Ler máis.
camareira de piso
Retómase a MESA POLA CALIDADE NO EMPREGO NO SECTOR DA HOSTALARÍA, cuxo desenvolvemento se viu interrompido tras a moción de censura do mes de xuño

Obxectivo conseguido: As Mutuas deberán recoñecer as enfermidades profesionais das camareiras de pisos

Durante a reunión entre sindicatos, patronais e a Secretaria de Estado de Emprego e Comunidades Autónomas, subscribíronse de maneira oficial os compromisos adquiridos na reunión do grupo de traballo do pasado 18 de maio sendo os máis significativos:
Infografías ilustrativas:

Unión Comarcal Arousa CCOO

Proclamadas as candidaturas da Federación de Servizos ao Congreso Extraordinario da Unión Comarcal de Arousa

Quedan proclamadas as candidaturas para a asamblea electiva da Federación de Servizos de CCOO de Galicia ao Congreso Extraordinario da UC de Arousa.
A asemblea electiva celebrarase no lugar e data seguintes:

• Data de celebración: 10/07/2018
  • Lugar de celebración: Local UC CCOO R/ Alexandre Bóveda,2-2 36600 Vilagarcia (Pontevedra)
  • Horario: Fase Electiva: 13:00-17:00 horas.
convenio hostalaría pontevedra

Asinado o Convenio de Hostalaría da provincia de Pontevedra

Tras 18 reunións da mesa negociadora que comezaron o dous de marzo de 2017, o pasado dezaoito de xuño asinamos o Convenio de Hostalería da provincia de Pontevedra, que manterá a súa vixencia ata o 31 de decembro de 2021. (segue)

Unión Comarcal Arousa

O Congreso extraordinario da Unión Comarcal de CCOO de Arousa terá lugar o 27 de xullo

O vindeiro día 27 de xullo de 2018 terá lugar o congreso extraordinario da U.C. de CCOO de Arousa convocado pola comisión xestora da U.C. de Arousa.
Como afiliado, afiliada, ao sindicato, tes o dereito a ter voz e voto e participar nesta renovación de CCOO (segue)
attica

O persoal de Hotel Attica 21 en A Coruña apoia maioritariamente a candidatura de CCOO Servizos

O pasado venres 18 o persoal de Hotel Attica 21 en A Coruña revalidou cunha alta participación a candidatura presentada por CCOO, cun total de tres delegadas.

A Federación de Servizos de CCOO agradece aos traballadores e traballadoras desta empresa a confianza depositada no sindicato e garante redobrar o esforzo e manter o traballo diario.

content_copy Destacadas

Fotografo turismo

Publicadas las primeras guías para la prevención de riesgos en Hostelería y Turismo

Imagen de mujer turista. Informe turismo CCOO

El sostenimiento y recuperación del sector turístico debe ser una prioridad

La Federación de Servicios de CCOO ha enviado al Ministerio de Industria, Comercio y Turismo el informe “El turismo tras el Covid-19. Propuestas de actuación de CCOO”. En el texto se analiza la coyuntura turística anterior a la crisis sanitaria y el impacto de la misma en el sector para, a continuación, realizar una serie de propuestas en las que se cruzan ámbitos de actividad (laboral, sanitario, económico, fiscal e institucional) con ámbitos competenciales (estatal, autonómico y local).

Salud laboral en Covid-19 coronavirus

28 de Abril preguntas frecuentes sobre salud laboral y covid-19

Trabajar y estar embarazada; medidas de protección en la empresa; grupos de riesgo; evaluar la exposicion al coronavirus; recomendaciones sanitarias; trabajadores contagiados; medidas de prevención de las empresas; mayores 60 años; personal de limpieza; informes médicos; Equipos de proteccion; parte de baja; casos confirmados en la empresa...

Cartel de Hotel. Contratacin.

CCOO entiende que el último RD elimina las trabas para el acceso a las prestaciones por desempleo de los fijos discontinuos

Desde CCOO pensamos que la nueva regulación que establece el Real Decreto-ley 15/2020, de 21 de abril, de medidas urgentes complementarias para apoyar la economía y el empleo, ha de servir para dar respuesta a la falta de acceso a las prestaciones por desempleo por parte de las personas trabajadoras con contrato fijo-discontinuo.

firma acuerdo hospedaje

CEHAT, CCOO y UGT elevan de forma conjunta al Gobierno propuestas para proteger al sector del alojamiento turístico español ante la crisis

Los agentes sociales apuestan por impulsar iniciativas para garantizar el fortalecimiento de las empresas y la continuidad del empleo en un sector que supone casi el 14% del PIB del país.

Deducción de la cuota de afiliación a CCOO - Renta 2019

La cuota de afiliación sindical a CCOO de 2019 tiene la consideración de gasto deducible de los rendimientos del trabajo.

En el borrador que envía Hacienda o en la aplicación RENTAWEB 2019 por defecto, no indica la cantidad abonada a los sindicatos, es necesario modificar el borrador e incluirla en "Cuotas satisfechas a sindicatos" en tu declaración de IRPF.

Guia Teletrabajo ISTAS CCOO

TELETRABAJAR por fuerza mayor, pero de la manera más saludable posible

Existen criterios y recomendaciones preventivas para el teletrabajo pensadas principalmente para evitar los trastornos musculoesqueléticos, la fatiga visual, el estrés y los problemas derivados de la transformación de una parte de la vivienda en un lugar de trabajo.

Telefono CCOO Coronavirus

Atención laboral que CCOO habilita por la crisis del coronavirus.

La Confederación Sindical de CCOO ha habilitado un teléfono gratuito 900 y un correo electrónico dudas de carácter laboral relacionada con el coronavirus. Por otra parte la Federación de Servicios de CCOO seguimos a tu disposición en tres líneas móviles, un correo electrónico y nuestros canales en redes sociales para atender las consultas de nuestros sectores (financiero, comercio, TIC, hostelería, contact center, turismo, otros servicios técnicos y administrativos, juego, etc.

content_copy Más información

Calendario Laboral

Calendario Laboral 2020

Días festivos estatales y por comunidad 2020