Camareras de piso - Kellys no somos amenities en hoteles

Enmarcada na 6陋 Semana de Acci贸n Mundial polas Camareiras de Pisos, a Federaci贸n de Servizos de CCOO lanza unha campa帽a contra o acoso sexual que sofr

O cliente non sempre ten a raz贸n. Por un lugar de traballo seguro para as camareiras de pisos

semana mundial camareiras de piso

É necesario garantir un lugar de traballo seguro para as camareiras de pisos, persoal especialmente exposto ao acoso sexual. Estas condutas que teñen as súas raíces na persistente desigualdade entre mulleres e homes maniféstanse en comportamentos de violencia e acoso sexual que poden ir desde os requirimentos ou proposicións, comportamentos físicos até a agresión sexual. O feito de desenvolver gran parte da súa actividade laboral no interior das habitacións dos clientes, supón para elas un risco que fai incuestionable a necesidade de establecer medidas e estratexias para previlo. Ler máis

Sentenza contra o peche do Parador de Vilalba en vacaci贸ns

sentenza parador vilalba

O 9 de abril do presente ano informabamos sobre unha sentenza favorable para os traballadores do xulgado do social de Lugo, na que se declaraba nulos os calendarios de vacaci贸ns impostos pola empresa para o ano 2018 no Parador de Vilalba.

Esta sentenza veu dada pola intenci贸n da empresa de pechar o Parador por vacaci贸ns e o Conflito Colectivo interposto por CCOO de Lugo. De todos os xeitos a empresa presentou o correspondente recurso e pechou igualmente o Parador por vacaci贸ns. Ler m谩is.

Ret贸mase a MESA POLA CALIDADE NO EMPREGO NO SECTOR DA HOSTALAR脥A, cuxo desenvolvemento se viu interrompido tras a moci贸n de censura do mes de xu帽o

Obxectivo conseguido: As Mutuas deber谩n reco帽ecer as enfermidades profesionais das camareiras de pisos

camareira de piso

Durante a reuni贸n entre sindicatos, patronais e a Secretaria de Estado de Emprego e Comunidades Aut贸nomas, subscrib铆ronse de maneira oficial os compromisos adquiridos na reuni贸n do grupo de traballo do pasado 18 de maio sendo os m谩is significativos:

Infograf铆as ilustrativas:

Proclamadas as candidaturas da Federaci贸n de Servizos ao Congreso Extraordinario da Uni贸n Comarcal de Arousa

Uni贸n Comarcal Arousa CCOO

Quedan proclamadas as candidaturas para a asamblea electiva da Federaci贸n de Servizos de CCOO de Galicia ao Congreso Extraordinario da UC de Arousa.
A asemblea electiva celebrarase no lugar e data seguintes:

• Data de celebraci贸n: 10/07/2018
  • Lugar de celebraci贸n: Local UC CCOO R/ Alexandre B贸veda,2-2 36600 Vilagarcia (Pontevedra)
  • Horario: Fase Electiva: 13:00-17:00 horas.

Asinado o Convenio de Hostalar铆a da provincia de Pontevedra

convenio hostalar铆a pontevedra

Tras 18 reunións da mesa negociadora que comezaron o dous de marzo de 2017, o pasado dezaoito de xuño asinamos o Convenio de Hostalería da provincia de Pontevedra, que manterá a súa vixencia ata o 31 de decembro de 2021. (segue)

O Congreso extraordinario da Uni贸n Comarcal de CCOO de Arousa ter谩 lugar o 27 de xullo

Uni贸n Comarcal Arousa

O vindeiro d铆a 27 de xullo de 2018 ter谩 lugar o congreso extraordinario da U.C. de CCOO de Arousa convocado pola comisi贸n xestora da U.C. de Arousa.
Como afiliado, afiliada, ao sindicato, tes o dereito a ter voz e voto e participar nesta renovaci贸n de CCOO (segue)

O persoal de Hotel Attica 21 en A Coru帽a apoia maioritariamente a candidatura de CCOO Servizos

attica

O pasado venres 18 o persoal de Hotel Attica 21 en A Coru帽a revalidou cunha alta participaci贸n a candidatura presentada por CCOO, cun total de tres delegadas.

A Federaci贸n de Servizos de CCOO agradece aos traballadores e traballadoras desta empresa a confianza depositada no sindicato e garante redobrar o esforzo e manter o traballo diario.

Agradecemento ao persoal de Paradores Vilalba e a Domingo, delegado de CCOO que renova o seu mandato

CCOO Servizos renova a s煤a representatividade por quinta vez no Parador de Vilalba

parador vilalba

Desde a Secci贸n Sindical de CCOO en Paradores e a Federaci贸n de Servizos de Galicia queremos agradecer a confianza que puxeron en CCOO e no noso candidato os traballadores e traballadoras do Parador de Vilalba.

Nas elecci贸ns sindicais celebradas este m茅rcores, d铆a dezaseis, o resultado foi contundente a favor de CCOO. Por 12 votos dun total de 18 foi elixido o compa帽eiro Domingo, delegado de CCOO que revalida o seu mandato por quinta vez e que de novo viu reco帽ecido o traballo realizado nestes catro anos.

O noso compromiso cos traballadores e traballadoras deste Parador seguir谩 sendo o mesmo que ata agora, po帽endo o noso total empe帽o en conseguir mellorar as condici贸ns de traballo de todo o cadro de persoal, dando continuidade na implicaci贸n como sindicato e proporcionando soporte ao noso delegado, que seguir谩 traballando con lealdade para os seus compa帽eiros e compa帽eiras.

Queremos dar as grazas a todo o persoal pola confianza depositada, na seguridade de que non vos defraudaremos.

脡 o que m谩is beneficios xera de toda a rede de Paradores e, a pesar diso, mantense unha for brecha salarial e desigualdades entre traballadores

Hostal dos Reis Cat贸licos: desigualdade entre traballadores, sen convenio e l铆der en beneficios

concentraci贸n convenio Hostal Reis Cat贸licos

O Comit茅 de Empresa do Hostal dos Reis Cat贸licos, en Santiago de Compostela, integrado polos sindicatos CSIF, CIG, CUT e CCOO, concentrouse este martes, d铆a sete, na Cidade da Cultura coincidindo coa presenza da presidenta de Paradores de Turismo, co fin de reivindicar unha negociaci贸n real e a firma dun convenio digno xa que o actual leva oito anos caducado.

Destacadas

La prolongaci贸n no retribuida de la jornada laboral Las empresas ahorran 11.500 millones al a帽o por horas de trabajo no retribuidas

El objetivo de este informe es conocer la dimensión de la prolongación de la jornada laboral no retribuida, que incluye las extensiones de la jornada pactada que se convierten en habituales −y es razonable pensar que no se abonan− y las horas extraordinarias trabajadas, de las que casi la mitad no se pagan. La extensión no retribuida del tiempo de trabajo constituye una de las formas más graves de precariedad y de fraude a la Seguridad Social. La elevada dimensión de este problema justifica sobradamente la decisión de establecer un registro obligatorio de la jornada laboral.

驴Qu茅 es y para qu茅 sirve el registro de jornada? Preguntas frecuentes

En qu茅 te afectan las nuevas medidas sociales del RDL 6 y 8 de 2019

Este 1 de abril entran en vigor varias medidas en materia de conciliación y corresponsabilidad, incluidas en los decretos 6 y 8 de 2019.

Además, hay otras prestaciones incluidas en estos decretos que ya están siendo de aplicación.

Desde la Federación de Servicios de CCOO hemos confeccionado las siguientes infografías para facilitar su comprensión, sobre las medidas que afecta directamente a los trabajadores y trabajadoras de nuestros sectores:

Tercera edici贸n de la Gu铆a Aprendices, Becarias, Becarios y trabajo precario de CCOO (2019)

CCOO.-  La extensión indiscriminada en el ámbito laboral de los contratos en prácticas y el laberinto legal que enmarca el uso de prácticas laborales y no laborales siguen abrumando a las personas más jóvenes y suponen una situación inadmisible desde la perspectiva sindical. CCOO continúa con su trabajo de poner freno a los abusos y fraudes que se cometen en las empresas, incorporando a la guía Aprendices, becarias-os y trabajo precario la nueva jurisprudencia relativa a la formación en prácticas, que puede apoyar y facilitar el trabajo cotidiano de las delegadas y delegados de CCOO

S铆guenos en Telegram

Síguenos en el Canal de Telegram de Servicios CCOO.

Accede directamente a las noticias y utilidades que genera CCOO

Revista Trabajadora

Revista de la Secretaría de Mujeres e Igualdad de la Confederación de CCOO

Herramientas Simuladores

Herramientas y simuladores de utilidad

Servicios CCOO

Servicios, descuentos y ofertas que CCOO ofrece a su afiliación.

Vacaciones, Ocio, Turismo y Tiempo Libre.

Asesoramiento Laboral y Jurídico

ccoo servicios logotipo
Logos y Marcas propiedad de sus respectivos autores
miembro de UITA