25 N violencia contra las mujeres

O Grupo Com煤n da Esquerda coincide con CCOO na situaci贸n dos centros de chamadas

unitono grupo com煤n da esquerda

Este mércores tivo lugar unha xuntanza entre Comisións Obreiras e o Grupo Común da Esquerda para tratar a situación dos centros de chamadas en Galicia, especialmente tras a decisión de Naturgy de finalizar o contrato con Unitono-Ourense. Ler máis

Xa alert谩ramos desta posibilidade e denunciamos a pol铆tica de deslocalizaci贸ns da compa帽铆a enerx茅tica

CCOO rexeitamos a rescisi贸n do contrato con Unitono-Ourense por parte de Naturgy

Unitono perda emprego

A Federación de Servizos de Comisións Obreiras de Galicia rexeitamos a rescisión do contrato con Unitono-Ourense por parte de Naturgy, que se producirá a partir do 15 de novembro. Desde comezos de ano, viñamos denunciando a política de deslocalizacións da compañía enerxética, reducindo carga de traballo nos centros de chamadas da Coruña e Ourense. Ler máis

Konecta despide un delegado sindical de CCOO por po帽erse enfermo

konecta despide delegado

A Federación de Servizos de Comisións Obreiras de Galicia denuncia que a empresa Konecta Comercializadora despediu un delegado sindical desta organización por poñerse enfermo. A empresa aplicou o artigo 52 do Estatuto dos Traballadores, modificado coa reforma laboral do PP en 2012, que considera o absentismo xustificado como causa de despedimento obxectivo.

«É unha mostra máis do grao de deshumanización ao que nos ten acostumados o grupo Konecta», critica CCOO, que censura este aspecto da reforma laboral por antepor os intereses económicos e empresariais á protección da saúde das persoas traballadoras.

CCOO-Servizos defende que un dos principios fundamentais da responsabilidade social corporativa dunha empresa ha ser o dereito á saúde das persoas que traballan para ela. «Non somos simples números nas súas estatísticas de absentismo», denuncia o sindicato.

Concentración de apoio

CCOO esixe a readmisión do compañeiro despedido e por iso convoca unha concentración para o venres, 8 de novembro, ás 12 horas, diante das instalacións de Konecta Comercializadora no polígono de Bergondo (parcela B18).

A mobilizaci贸n sair谩 谩s 19:00 horas da tenda de R situada na R煤a Compostela na Coru帽a

As centrais sindicais convocan manifestaci贸n o 22 de outubro contra o traslado de servizos e emprego iniciado por R Cable

deslocalizaci贸n R Cable

As centrais sindicais CCOO, CGT, CIG e UGT convocan unha manifestación o vindeiro martes 22 de outubro, para esixir a R Cable a paralización inmediata do proceso de traslado de servizos e do emprego fóra de Galiza. Unha deslocalización que, no caso do servizos de que operación e mantemento de rede, previsibelmente se fará efectiva a data de 31 de outubro, afectando a numerosas empresas e a centos de traballadores e traballadoras en toda a provincia.

A manifestación do día 22 sairá ás 19:00 horas da tenda de R situada na rúa Compostela (zona da Praza de Lugo) e rematará fronte ao edificio de R Cable situado no Obelisco.

As mobilizaci贸ns contra a deslocalizaci贸n de R empezan a dar froitos

mobilizaci贸ns R

Tras dous meses de mobilizacións do persoal de empresas auxiliares de R, a Federación de Servizos de CCOO constata que están a dar os seus primeiros froitos.

Hai unhas semanas transcendía a noticia da existencia de diversos postos de traballo para a empresa de Contact Center Lanaldel en Euskadi que buscaba persoal que falase galego.

Tras denunciar este feito en varios ámbitos, tanto políticos como medios de comunicación, desde CCOO trasládase recibir a noticia que Euskatel retirou dita oferta de traballo.

Desde a Federación de Servizos de CCOO séguese reivindicando unha reunión urxente coa dirección de Euskaltel que permita solucionar o conflito existente a día de hoxe no persoal das empresas auxiliares de R.

É por iso que nas próximas semanas CCOO fará públicas as mobilizacións que se levarán a cabo no mes de outubro e fai un chamamento á unidade sindical de todos os sindicatos implicados no conflito.

Adquisici贸n de Unitono por parte do grupo GSS

unitono

A data 13 de setembro do 2019 comunicóuselle á Sección Sindical de CCOO de Unitono a noticia da adquisición por parte do grupo GSS de varias empresas que pertencen ao grupo Avanza e entre elas UNITONO.

Por parte da dirección da empresa trasladouse á RLT que non vai existir ningún tipo de medida de axuste de persoal e que as empresas funcionarán como unidades de negocio separadas, véndose unificado unicamente a xestión de persoal desde RRHH.

Desde a Federación de Servizos de Galicia valoramos a noticia de forma positiva, dentro da prudencia que sempre debe existir nestes casos. Consideramos que dita adquisición debe valer para reforzar e mellorar as condicións de traballo dos persoais dos distinto centros existentes na CCAA de Galicia (2 centros de GSS na Coruña e 1 de Unitono en Ourense).

Así mesmo esperamos que desde a dirección do grupo de GSS se reforze e potencien as actividades que se desenvolven desde os centros existentes en Galicia, tendo en conta a dificil situación pola que están a pasar os compañeiros/as da plataforma de Ourense nos últimos meses.

A Secci贸n Sindical de Teleperformance A Coru帽a celebra o seu Plenario

secci贸n ccoo teleperformance A Coru帽a

Hoxe, 22 de xullo, celebrouse na Coruña o plenario de renovación da Sección Sindical de CCOO en Teleperformance A Coruña. No mesmo foi reelixido como secretario xeral Xosé González Paz e como membros da executiva Miriam Dornas Coira, Beatriz Agra Aguinaga, Antonio Díaz Diaz e Lucía Trenor López.

Desde a Federación de Servizos de Galicia os nosos parabéns polo gran traballo desenvolvido nos últimos catro anos.

Non 谩 deslocalizaci贸n, pola defensa dos postos de traballo de R en Galicia!

despedimentos R

Desde a compra por parte de Euskaltel no 2015, R Cable está a deslocalizar os postos de traballo cara Asturias e o País Vasco.

O presente e futuro, tal e como indicou o conselleiro delegado da empresa, José Miguel García, vai continuar no mesmo camiño, para acabar coa gran maioría dos postos de traballo en Galicia.

Máis concretamente todo o Servizo de Mantemento, maioritariamente subcontratado en outras empresas, está derivando os distintos servizos fóra, operación e mantemento, enxeñería e desenvolvemento, o servizo de atención telefónica, etc. sin que se produza subcontratación dos traballadores e traballadoras de Galicia, quedando así, máis de 1.200 traballadores e traballadoras en risco de perder os seus postos de traballo. A maioría do persoal que vimos prestando servizos para R, desde hai moitos anos, e que xa fomos subrogados anteriormente doutras empresas, vemos agora, con esta deslocalización, como os nosos postos de traballo están en perigo.

É por isto, que os traballadores e traballadoras que vimos prestando servizos para R, chamamos á mobilización, para loitar contra esta fatidica deslocalización e pola defensa dos postos de traballo, que terá como pistoletazo de saída, unha concentración o día mércores 17 de xullo ás 19:30 hs. diante da sede de R na Coruña.

CCOO ga帽ou as elecci贸ns a representantes legais dos traballadores ao sa铆r elixidos nove membros do comit茅 de empresa

CCOO revalida a maior铆a en Teleperformance e ampl铆a a s煤a representaci贸n

teleperformance

Onte, catro de xuño, tiveron lugar as votacións para elixir os membros do Comité de Empresa de Teleperformance A Coruña e, de novo, o persoal elixiu de forma maioritaria a candidatura de CCOO.

O persoal outorgou cos seus votos a confianza aos nosos candidatos recollendo a proposta de CCOO de que sumando se poden acadar as metas que nos propoñamos, defendendo as condicións laborais do persoal e o emprego.

Hai que destacar o alto índice de participación nas votacións para un comité, que pasou de 17 a 21 membros, nas que CCOO obtivo case o 43% dos vinte e un delegados/as que se elixían, quedando a súa composición do seguinte xeito: CCOO 9, CIG: 6, UGT: 4 e CGT: 2

Desde CCOO queremos agradecer ás traballadoras e traballadores de Teleperformance A Coruña a súa implicación no proceso electoral e a súa confianza no noso sindicato, cuxas delegadas e delegados, desde o primeiro día en que foron elixidos, fai xa máis de catro anos, traballaron duramente en mellorar as condicións laborais de todo o cadro de persoal, o cal, agora, recoñece este labor cos seus votos, e que nos permite renovar o noso compromiso de seguir traballando para estar á altura das súas expectativas.

CCOO agradecemos o apoio do persoal pola súa participación democrática e polo apoio outorgado aos nosos candidatos e candidatas e comprometémonos a traballar para ser útiles e eficaces e poder intervir con máis garantías no devir da empresa e do sector.

Destacadas

FAST & PRECARIOUS. A Todo Riesgo. Salarios bajos, estr茅s, ansiedad, contratos basura... 驴Te jugar铆as t煤 la vida por esto?

“El trabajo de repartidor es una locura. Nos obligan a hacer un mínimo de pedidos por hora, entre 3 o 4, así que no nos queda otra que correr. No nos dan los equipos de protección adecuados, muchos incluso los compartimos. Algunos llevamos GPS en el brazo... y todo sin importar que llueva, nieve o haga sol” Raúl, repartidor pizzería.

El cliente no siempre tiene la raz贸n. Por un lugar de trabajo seguro para las camareras de pisos en hoteles

Enmarcada en la 6ª Semana de Acción Mundial por las Camareras de Pisos, la Federación de Servicios de CCOO lanza una campaña contra el acoso sexual que sufren las camareras de piso en los hoteles por parte de algunos clientes durante el desempeño de su actividad laboral en el sector de hostelería.

La prolongaci贸n no retribuida de la jornada laboral Las empresas ahorran 11.500 millones al a帽o por horas de trabajo no retribuidas

El objetivo de este informe es conocer la dimensión de la prolongación de la jornada laboral no retribuida, que incluye las extensiones de la jornada pactada que se convierten en habituales −y es razonable pensar que no se abonan− y las horas extraordinarias trabajadas, de las que casi la mitad no se pagan. La extensión no retribuida del tiempo de trabajo constituye una de las formas más graves de precariedad y de fraude a la Seguridad Social.

驴Qu茅 es y para qu茅 sirve el registro de jornada? Preguntas frecuentes

Tercera edici贸n de la Gu铆a Aprendices, Becarias, Becarios y trabajo precario de CCOO (2019)

CCOO.-  La extensión indiscriminada en el ámbito laboral de los contratos en prácticas y el laberinto legal que enmarca el uso de prácticas laborales y no laborales siguen abrumando a las personas más jóvenes y suponen una situación inadmisible desde la perspectiva sindical. CCOO continúa con su trabajo de poner freno a los abusos y fraudes que se cometen en las empresas, incorporando a la guía Aprendices, becarias-os y trabajo precario la nueva jurisprudencia relativa a la formación en prácticas, que puede apoyar y facilitar el trabajo cotidiano de las delegadas y delegados de CCOO

Servicios CCOO

Servicios, descuentos y ofertas que CCOO ofrece a su afiliación.

Vacaciones, Ocio, Turismo y Tiempo Libre.

Asesoramiento Laboral y Jurídico

Herramientas Simuladores

Herramientas y simuladores de utilidad

Revista Trabajadora

Revista de la Secretaría de Mujeres e Igualdad de la Confederación de CCOO

S铆guenos en Telegram

Síguenos en el Canal de Telegram de Servicios CCOO.

Accede directamente a las noticias y utilidades que genera CCOO

ccoo servicios logotipo
Logos y Marcas propiedad de sus respectivos autores
miembro de UITA