La des-incentivación variable (DOR)
Hace pocos días recibimos el Modelo Corporativo de Incentivación Variable BBVA para 2014, en él se ensalzan las virtudes del trabajo en equipo, de la contribución individual, de la aportación a los resultados.
Nada más lejos de la realidad, tal y como se puede comprobar al analizar las actuaciones que se están produciendo estos días con el cierre de la Incentivación del pasado año.
En BBVA: No hay ERE; No sobra el 30% de SSCC
COMFIA-CCOO signa el III Conveni de les ITV de Catalunya
Desprès dun any de dures negociacions COMFIA-CCOO, i els altres sindicats representatius en el sector, han signat el III Conveni per a les cinc empreses dITV (Inspecció Tècnica de Vehicles) a Catalunya, com a garantia de les condicions laborals i drets bàsics dels a prop de 1.000 treballadors i treballadores del sector.
A QUI CORRESPONGUI
LAcord del passat 17 de desembre està ja plenament en vigor, però aspectes contemplats en ell no sestan aplicant.











