No penseu que esteu desemparats o desatesos

Comunicat per al Contact Center de BSIS -Banc Sabadell


13-10-11 No us heu d'exposar mai de manera directa en discussions de temes laborals amb la direcció de l'empresa, per molt que creieu que teniu raó. Per això estem els membres del comitè que gaudim de certs drets i garanties que ens atorga la llei.

(PDF:Cat)

Comunicat per al Contact Center de BSIS

Benvolguts companys/es del Contact Center, Us volem fer arribar des del comitè de representants dels treballadors/es de BSIS aquest comunicat, especialment adreçat al vostre sector per fer-vos partícips de què:


- Som conscients de que aquests no són temps fàcils per ningú i molt menys pel vostre col.lectiu en el que us trobeu tot tipus de problemes associats al vostre lloc de treball, com poden ser:

o Remuneració escassa
o Alt nivell d'estrès, provocat bàsicament per la tensió de l'atenció al client i la responsabilitat que les vostres accions tenen.
o Notable grau de desmotivació i alt índex de rotació laboral.
o Problemes propis del sector, que us afecten en major o menor mesura com, per exemple, la paralització de la negociació del conveni col.lectiu i les mobilitzacions que aquest fet
comporta.

- També som conscients de què tota aquesta problemàtica us pugui portar, en determinats moments, a realitzar manifestacions inadequades o enfrontaments amb els vostres companys i/o
superiors.

En base a això, us volem exposar les següents línies a manera de recomanació que us fem des del comitè:

- No us heu d'exposar mai de manera directa en discussions de temes laborals amb la direcció de l'empresa, per molt que creieu que teniu raó. Per això estem els membres del comitè que gaudim de certs drets i garanties que ens atorga la llei per poder expressar amb total llibertat allò que creiem que és un dret dels treballadors/es. Per això, davant de qualsevol dubte o controvèrsia que pugui sortir, si us plau, no dubteu en contactar amb nosaltres, ja sigui de forma directa o personal o bé a través de la bústia de correu del comitè.

- No penseu que esteu desemparats o desatesos, sabem quina és la nostra tasca i, si bé us pugui semblar lenta, tingueu present que és constant i que tampoc existeix cap manera millor de fer i aconseguir reivindicacions. La major part de fites aconseguides, com plusos d'idiomes, regularització d'hores extraordinàries, pagues extres, etc. han estat gràcies a l'aportació del comitè a l'exigir, davant de l'empresa, l'acompliment dels vostres drets.

- Sabem que degut a què el Contact Center va ser una activitat que es va posar en marxa després de la constitució del comitè de BSIS, no tenim cap representant del vostre conveni. Som conscients d'això i ens agradaria que aquesta mancança es solucionés en futures composicions del comitè d'empresa.

Per acabar, us animem també a què us poseu en contacte amb nosaltres per afiliar-vos al sindicat de Comfia-CC.OO. Hi ha una vella dita, que no per això deixa de ser certa: la unió fa la força, i un comitè amb un nombre alt d'afiliats és un comitè fort i més respectat per l'empresa. El clima laboral en l'actualitat aconsella sense cap mena de dubte que veieu els vostres drets tan protegits com sigui possible, i per això res millor que estar afiliats a un sindicat fort i solvent com és CC.OO.


Salutacions ben cordials i afectuoses.