Secció Sindical Grup BMN Catalunya

BUTLLETÍ CCOO GRUP BMN

Seguint amb la línia de comunicats informatius, passem a detallar-vos l’estat actual d’alguns aspectes relacionats amb el dia a dia del grup BMN.

BUTLLETÍ CCOO GRUP BMN

AIXÒ NO ÉS UNA DESERCIÓ, PERÒ GAIREBÉ.

Aquest Agost el Consell d’Administració de Caixa Penedès cessava el Director General de Caixa Penedès recentment nomenat, una vegada el van destituir dels seus càrrecs al grup BMN (però no a qualsevol preu, és clar). No ha estat una acció aïllada, les desavinences al Consell d’Administració del banc ja eren prou conegudes i era qüestió de temps que passés alguna cosa. Però sembla que la nostra Direcció no s’ha adonat que ara som un banc, que pertanyem a una estructura més gran. La gestió dels últims anys no han permès que Caixa Penedès hagi liderat cap projecte, i col·locar a un Directiu sabent de les diferències existents amb la cúpula del grup BMN no ha estat gaire hàbil. Esperem que els nous nomenaments tinguin millor acceptació al grup, ja que això anirà en benefici de tothom. Les explicacions rebudes pel President aquest mes d’agost a petició de CCOO no ens han convençut. Ja fa massa temps que sentim la mateixa cançó.

INFORMACIÓN ERE OESÍA NETWORKS

Punto de información conjunto para manteneros al día de todos los avances de en lo referente al Expediente de Regulación de Empleo de Oesía Networks.

IMPLANTACIÓ DEL MODEL DE SERVEIS CENTRALS

En la Comissió Central de Seguiment i Garanties celebrada avui a Madrid, se'ns ha comunicat el model de serveis centrals del Grup BMN que a data 30/06/2012 ha d'estar adoptat. Aquest model passa per la ubicació a Madrid de 250 persones més a les ja existents (120) per conformar un total de 370. Els serveis centrals del grup estaran formats per 855 persones de les quals 485 estaran als territoris de forma descentralitzada o deslocalitzada.

BLOQUEIG TOTAL DEL CONVENI

La posició d'una part d'ACARL, obstinada a eliminar la vinculació dels salaris amb l'IPC, impedeix aconseguir un marc de conveni necessari per al sector i les plantilles, obrint un escenari incert i de conflicte.

Función Sindical - BBVA Estatal

Acuerdo Colectivo No Discriminación en el ejercicio de la Función Sindical

El 9 de diciembre de 2015, se ha renovado el Acuerdo para el Desarrollo de la Función Sindical, que garantiza la no discriminación laboral de delegados y delegadas sindicales. Nos ratificamos en esta línea: Acuerdos para que se regulen las condiciones laborales de todas las personas que trabajamos en BBVA.

EL DIA 28 DE JULIOL HEM DE SABER MÉS.

Demà dia 28 de juliol tenim una nova reunió de la Comissió de seguiment al Grup BMN, tal com us ho hem fet saber en diferents mitjans. Aquesta reunió ha de servir per calibrar les postures inicials i donar contingut a l’acord al que la Direcció i la majoria de les representacions sindicals van signar (menys la CGT i els independents de la UOB).

Negociación del Convenio Colectivo de Banca

NI SIQUIERA EL 2 %

“No es razonable anticipar lo que no se está dispuesto a conceder” (Respuesta de AEB). En la reunión de hoy día 20, en sesión de mañana y tarde, la AEB ha mantenido su posición de bloqueo del Convenio de Banca.

QUAN ES PERDEN LES FORMES, ES PERDEN OPORTUNITATS

Fa molt de temps, quan alguns parlaven de les terres de ponent, era inevitable parlar d’un cap de zona que mostrava a l’hora de gestionar persones una falta de criteri i professionalitat. En aquelles reunions maratonianes es vanagloriava de com era d’extensa la seva jornada laboral i pretenia que tothom el prengués com a exemple.

Las Cajas Rurales eluden la realidad y quieren trasladar el peso de la crisis a la plantilla del sector

Como ya anticipábamos en el comunicado conjunto de la anterior mesa de convenio, la representación empresarial ha presentado una serie de propuestas concretas que no suponen, en ningún caso, la solución a la problemática real del sector.  La UNACC  parece que plantea temas que interesan de manera particular a algunas empresas, en lugar de buscar acuerdos en materias de interés estratégico para el conjunto de las cajas rurales.

La negociación del VI Convenio de ETT acude al arbitraje

COMFIA-CCOO informa que en la reunión del 14 de julio las partes integrantes de la Mesa Negociadora del VI Convenio de Empresas de Trabajo Temporal, decidieron acudir al arbitraje para solucionar las diferencias existentes entre las patronales AGETT, AETT Y FEDETT, relativas a la representatividad que ostentan en la Mesa.

Coneix CCOO

¿Què es i què fa CCOO en Serveis? Les nostres oficines, Estatuts, Congressos, Política Privacitat

Calendari Laboral 2021

Festius estatals i per comunitat

Simuladors i utilitats

Simuladors i calculadores, laboral i social

Videos Serveis CCOO

Canal de Youtube de Serveis CCOO

Fotos Serveis CCOO

Pàgina de Serveis CCOO a Flickr

Fal·làcies i mentides

Fal·làcies, mentides i veritats sobre els sindicats

Logos i marques propietat dels seus respectius autors
Es permet la reproducció total o parcial de tots els continguts sempre que se citi la font i s'enllaci amb l'original.
RSS per Sectors, Territoris i Empreses

miembro de UITA