SECCIÓ SINDICAL ESTATAL DE CCOO-GRUP BMN

SENSE OCUPACIÓ DE QUALITAT NO HI HA RECUPERACIÓ

Aquest 1 de Maig, Dia Internacional del Treball, se celebra en un marc caracteritzat per els efectes de les polítiques d'austeritat, imposats de forma autoritària la Troica (Comissió Europea, Banc Central Europeu i Fons Monetari Internacional) i aplicats de forma implacable per Rajoy, que està configurant un model de sortida de la crisi que provoca atur, desigualtat, pobresa i retallada de drets socials i laborals, juntament amb el deteriorament del sistema de protecció social.



1 de Mayo: Sin empleo de calidad no hay recuperación



SECCIÓ SINDICAL ESTATAL DE CCOO-GRUP BMN

EL SALARI EN ESPÈCIE EN LA DECLARACIÓ DE RENDA 2013 ( 1)

Com els darrers anys publiquem aquest full sobre com tractar el salari en espècie a la declaració de renda.
La tributació de l' exercici 2013 es realitza d'acord amb la llei de l'IRPF, la 35/2006. El principal canvi que introduí la citada llei en la deducció per inversió en habitatge habitual va ser reduir aquesta deducció a un percentatge únic del 15% ( 1).



COMFIA CASTILLA Y LEON, celebra su asamblea congresual

La Asamblea se abrió con la intervención del Secretario General Regional Jesús Olivar y del Secretario de Organización José Centellas, que nos plasmaron claramente la situación actual del proceso Asambleario y de COMFIA y FECOHT.


28 DE ABRIL DÍA INTERNACIONAL DE LA SALUD Y LA SEGURIDAD EN EL TRABAJO

Tu salud no está a disposión del empresario


SECCIÓ SINDICAL ESTATAL DE CCOO-GRUP BMN

BMN SIGNA, SENSE CCOO, EL SEGON ACORD LABORAL D'EXTERNALITZACIONS A SSCC

S'acompanya de nou, amb mobilitat geogràfica i reducció de salari del 35% simultàniament.

La citació de la Direcció de Relacions Laborals de BMN per informar a la representació sindical, de l'acord d'externalització dels Serveis Generals de BMN aconseguit amb l'empresa Docout (participada d'un fons d'inversió americà) se liquida, inesperadament en el primer dia del període de consultes, amb un nou acord laboral entre l'empresa i UGT , SECP , SIC , ACCAG i SELG que, després d'un recés, signen la seva conformitat a les mateixes condicions del procés anterior amb ENERGUIA WEB.



Destacades

CCOO en la firma del Convenio Colectivo de Paradores

En este video se explica lo conseguido con la firma del Convenio Colectivo de Paradores. 


 


¿Qué ha hecho CCOO en Paradores?

En este video se repasan las negociaciones, propuestas y cambios que CCOO ha promovido en los últimos 4 años.


Comunicado CCOO Paradores: Por fin tendremos el incremento del año 2021

En uno de nuestros últimos comunicados os trasladábamos que CCOO estábamos insistiendo a la dirección de la empresa sobre la necesidad de que se agilizase y se abonase el incremento correspondiente al año 2021. Pues en el día de hoy hemos firmado los tres sindicatos presentes en el Comité Intercentros y la representación de la empresa el acta por la que se acuerda definitivamente el incremento que correspondía a 2021 (el 0,9% sobre la masa salarial, 433.656 €).


Coneix CCOO

¿Què es i què fa CCOO en Serveis? Les nostres oficines, Estatuts, Congressos, Política Privacitat

Calendari Laboral 2021

Festius estatals i per comunitat

Simuladors i utilitats

Simuladors i calculadores, laboral i social

Videos Serveis CCOO

Canal de Youtube de Serveis CCOO

Fotos Serveis CCOO

Pàgina de Serveis CCOO a Flickr

Fal·làcies i mentides

Fal·làcies, mentides i veritats sobre els sindicats