Descarrega't els cartells de les aturades d'1 hora si no et queden.
Aturada parcial d'11:00 a 12:00 h, dilluns 20, dijous 23 i dilluns 27
Recordar-vos, davant el comunicat de la Direcció de l'Empresa del passat divendres que deixa a les oficines, en les quals tots els seus membres secundin l'aturada, sense protecció alguna, les següents instruccions:
Descarregar article.
Cartell Caja Granada-BMN.
Cartell Caja Murcia-BMN.
Cartell Sa Nostra-BMN.
Decathlon amenaça de bloquejar el conveni d'empresa si els sindicats no accepten les seves propostes
#23Maig JORNADA DE LLUITA. Mobilitzacions sector TIC
ACCIONS CONVOCADES:
>> CONCENTRACIÓ CENTRAL a @22 De 14 h a 14.30 h Diagonal/Glòries (espai central)
>> CONCENTRACIÓ a les portes de les empreses allunyades del @22 - de 14 h durant 5 minuts de silenci.
>> MANIFESTACIÓ A BARCELONA - Punt de trobada: a les 17.45 h Rda.Sant Pere, 13 - Of. Banc Sabadell
Control + Profesionalidad = Confianza, Resultados
Productes financers per a BSIS?
15-05-2013 Sha pujat el diferencial de linterès nominal a les hipoteques i s'ha tornat a establir-se una clàusula túnel. Banc Sabadell des del principi no ens ha volgut oferir les mateixes condicions que ofereix als seus empleats amb conveni de Banca, però al menys, aquestes condicions haurien de ser estables. És per això que hem tornat a insistir en sol·licitar un pacte signat a nivell dempresa per lestabliment de condicions financeres avantatjoses per a BSIS.
Les mobilitzacions continuen en augment:
A lafiliació
III Reestructuració N 9
CONTINÚEN LES MOBILITZACIONS
Lo conseguimos! Avance Mundial: Marcas minoristas firman Acuerdo de Seguridad en las Fábricas de Bangladesh
Las marcas minoristas líderes del mundo han firmado el Acuerdo sobre Seguridad contra Incendios y en los Edificios en Bangladesh antes del plazo de medianoche. Ahora el Acuerdo cubre a más de 1000 fábricas de ropa bangladeshis. ¡Su aplicación comienza ya!
DISTÀNCIA SIDERAL (Comunicat 5)
Es confirmen les nostres pitjors sospites sobre el Conveni Sectorial TIC que persegueix la patronal: congelació, eliminació, limitació i precarització.
2.000 persones surten al carrer a Granada, Múrcia, Sevilla i Palma contra els acomiadaments a BMN.
La plantilla de BMN va participar massivament amb les seves famílies i amics a les concentracions per rebutjar la proposta de la Direcció de BMN basada en l'acomiadament.











