COMFIA-CCOO exigeix al FROB que aturi la destrucció de milers de llocs de treball en el sector financer
COMFIA-CCOO exigeix que sassumeixin responsabilitats per part dels gestors de les entitats i els supervisors del sector financer espanyol.
Comissió de seguiment
07-12-2012 En principi els treballadors afectats per l'ERO seran baixa a BS el dia 31 de març de 2013. Fins aquesta data BS no notificarà qui està afectat perquè pot haver modificacons tant en el nombre de treballadors com en qui pot estar afectat.
De BBVA a Anida: Mejor con un Acuerdo Colectivo
Reunió de la comissió de seguiment del dia 22 de novembre
27-12-2012 En la reunió del dia 22 es van posar sobre la taula diferents temes, entre els quals destaquen: la quantitat de sol·licituds rebudes en el període voluntari, la prorroga de les mesures voluntàries fins al dia 30 de novembre i el nombre d'afectats per un possible trasllat.
La Reforma Laboral: una gravísima involución de los derechos laborales
La Reforma Laboral: una gravísima involución de los derechos laborales.
Seis meses de vigencia de la Reforma Laboral (Ley 3/2012, de 6 de julio, de medidas urgentes para la reforma del mercado laboral), se pueden observar las nefastas consecuencias que dicha norma está teniendo: menos negociación de convenios, menos cobertura, más paro, más temporalidad, rotación y precariedad, más expedientes de regulación de empleo con más despidos y más número de trabajadores y trabajadoras afectadas, más conflictividad laboral y judicial.
16-11-2012 -









