Signat el conveni col·lectiu d´hostaleria de Lleida

Firmado el convenio colectivo de hostelería de Lleida


Falta mà d´obra a l´hostaleria? (sobra PRECARIETAT!)

Ràdio 4 -07/12/21-11h - Avui sortim' amb Samanta Villar

Intervè: Ramón González Monroy (sec.gral. CCOO Serveis Catalunya)


CCOO ponlle nome á precariedade e explotación laboral no comercio: «traballar gratis é escravitude»

campaña black reality comercio precario

A Federación de Servizos de CCOO inicia en todo o Estado unha campaña para denunciar a precariedade e as cargas de traballo «extremas» no sector do comercio. En Galicia, segundo o informe que o sindicato presentou este martes, esta rama da actividade está marcada pola temporalidade e, sobre todo, o predominio da xornada parcial. Todo isto, malia que foi considerado un sector considerado «esencial» durante a pandemia, o cal non se traduciu nunha mellora das condicións laborais. Ler máis


#12D #MésDretsMésJustíciaSocial

MANIFESTACIONS #12D

No pots faltar:

Barcelona: 12h. Plaça Urquinona

Tarragona: 11h. Plaça Imperial Tarraco

Lleida: 11.30h. Plaça de la Pau

Girona: 12h. Plaça de la Independència

@ccoocatalunya

#MésDretsMésJustíciaSocial


BLACK FRIDAY 26/11 denunciem situació de les persones treballadores del COMERÇ al Portal de l´Àngel de BCN

@CCOO reprèn la campanya per fer front a la precarietat i manca de personal davant la desenfrenada activitat que torna a viure el comerç:


CCOO inicia unha campaña para denunciar a precariedade e as cargas de traballo extremas no sector do comercio

Black Reality precariedade no comercio

A temporalidade y, sobre todo, a parcialidade definen as condicións de traballo do sector do comercio. Un sector considerado esencial durante a pandemia, cun gran número de convenios bloqueados e cadros de persoal que soportan durante os últimos meses do ano unhas cargas extremas de traballo.

Aínda que o sector do comercio afronta a campaña de vendas de final de ano con máis persoal do que tiña antes da pandemia (o terceiro trimestre de 2021 pechou con 17 748 persoas ocupadas máis ca o mesmo período do 2019), hai que ter en conta que aínda quedan máis de 1300 en situación de ERTE no ramo. Ler máis

 


Destacades

Primer encuentro secciones sindicales CCOO Generali & CCOO Liberty Seguros

Os trasladamos que en el día de ayer mantuvimos reunión presencial en las sedes de Generali ( Madrid y Barcelona) con los delegados de CCOO. Fue una reunión distendida y nos generó buenas impresiones.

Acordamos el compromiso de trabajar en conjunto de cara al proceso de integración. Conocimos los edificios que tienen espacios abiertos y bastante modernizados, en la línea de los edificios de Liberty. El contenido de la reunión se centró en la presentación de la historia de ambas Compañías para tener una visión más amplia de quienes somos.

Os mantendremos informados de las próximas reuniones.


8M Día de la Mujer Trabajadora

Estimada compañera, estimado compañero:

Como sabéis, el 8M es el Día de la Mujer Trabajadora . Por este motivo y como viene siendo habitual, vamos a realizar diferentes actividades en las que nos gustaría contar con tu participación:



 

 

Logos i marques propietat dels seus respectius autors
Es permet la reproducció total o parcial de tots els continguts sempre que se citi la font i s'enllaci amb l'original.
RSS per Sectors, Territoris i Empreses

miembro de UITA