Las trabajadoras y trabajadores del comercio de alimentación siempre contigo. ¡Gracias!
Los y las trabajadoras de comercio de alimentación están prestando a la sociedad un servicio esencial e imprescindible durante esta crisis sanitaria. Están atendiendo a las necesidades de las personas con profesionalidad. Los y las delegadas de CCOO están junto a todas y todos, escuchando, informando, velando por que se cumplan las medidas de protección, siendo su voz ante la empresa, su mano amiga cuando la necesitan.
Info Coronavirus 16: El protocol de desconfinament a Banc Sabadell

CCOO de Catalunya reclama la màxima agilitat en el pagament de les prestacions
Les dades de persones registrades a l’atur i de l’afiliació a la Seguretat Social publicades el 5 de maig traslladen un escenari de precarietat creixent al mercat de treball. Les declaracions del Departament de Treball, que estima en 244.000 les persones afectades per Expedients de Regulació Temporal d’Ocupació (ERTO) que no han vist reconeguda la seva prestació, i de 300.000 si s’inclou altra casuística (fixos discontinus, temporals i treball domèstic), contrasten amb el 90% de tramitació de prestacions que facilita el SEPE-Servicio Público de Empleo Estatal (que suposaria que queden entre 70 i 126.000 respectivament). Aquesta incongruència en les dades és de lamentar, especialment quan la prioritat ara són les persones i del que es tracta és de dimensionar la resposta extraordinària que s’ha de donar per garantir que ningú es quedi enrere i pugui cobrar la prestació que li toca.
>> PRESTACIÓ EXTRAORDINÀRIA DE 200 EUROS PER A SUBMINISTRAMENTS BÀSICS 30/05/20
>> Comunicat SEPE criteris per aplicar nova instrucció segons delegació 30/04/20
>> Comunicat CCOO de Catalunya reclama la màxima agilitat en el pagament de les prestacions 06/05/20
Reunión de la mesa de RRLL por Videoconferencia
La dirección de la entidad ha convocado esta reunión para solventar el problema de representatividad en la mesa de los distintos sindicatos y para informar sobre la situación actual con motivo de la pandemia del Covid-19.
[...]
Las trabajadoras y trabajadores de Contact Center siempre contigo
Los y las trabajadoras de Contact Center están prestando a la sociedad un servicio esencial e imprescindible durante esta crisis sanitaria. Están atendiendo a las necesidades de las personas con profesionalidad. Se han convertido en parte de la solución. Los y las delegadas de CCOO están junto a todas y todos, escuchando, informando, velando por que se cumplan las medidas de protección, siendo su voz ante la empresa, su mano amiga cuando la necesitan









