EMPLEATS BMN I BANCOCAM

CCOO inicia procés conflicte col·lectiu per incompliment del pacte de nivells mínims

El col·lectiu d'administratius en què es poden donar aquestes situacions d'incompliment és d'uns 1250 empleats/des procedents de BMN i BancoCAM.

En els pactes d'homologació signats en la integració de Banc CAM i BMN es va acordar per a l'escala administrativa i en virtut del Pacte de Nivells Mínims del Banc, que per al canvi DEL PRIMER NIVELL es tindria en compte la TOTALITAT DE L'ANTIGUITAT (PRESTACIÓ de SERVEI A L'EMPRESA) que s'acumulava A L'ENTITAT DE PROCEDÈNCIA.

El reconeixement de L'ANTIGUITAT TOTAL A BancoCAM i BMN PER AL PRIMER CANVI DE NIVELL, té una clara intenció de compensar en part les pèrdues de les condicions de les seves entitats de procedència i per un altre pal·liar la discriminació que es produiria JA QUE UN EMPLEAT DE NOU INGRÉS EN BS, trigarà 4 anys a arribar des del seu nivell mínim d'entrada N.XI el N.X i 4 més per al N.IX mentre que un empleat administratiu procedent de CAM o BMN tenint en compte les característiques del Conveni d'Estalvi trigarà en molts casos fins al doble de temps.

No obstant això, i malgrat haver manifestat a l'empresa en reiterades ocasions que segons les nostres dades NO estaven aplicant correctament l'Acord, i es limiten a computar únicament l'antiguitat acumulada en l'últim nivell (d'Estalvi òbviament) de l'entitat de procedència. Aquest incompliment provoca que trobem empleats amb antiguitats totals de fins a 10 anys o més, que han continuat mantenint el nivell d'homologació en el moment de la seva integració a BS.

En conseqüència i davant les reiterades negatives de l'empresa a regularitzar aquesta situació hem iniciat el procés de conflicte col·lectiu.

El col·lectiu d'administratius en què es poden donar aquestes situacions d'incompliment és de 800 empleats procedents de BancoCAM i 450 de BMN.

Important: Si segueixes mantenint el nivell amb el que se't va homologar en la integració i tens una antiguitat total (entitat procedència + BS) superior a 4 anys, posa't en contacte amb nosaltres al correu ccoogbs@bancosabadell.com

Seguirem informant.