B30: La perpetuació de l´error

12 03 07 L´edifici de la B30 no estava destinat a albergar els treballadors i treballadores del Banc de Sabadell, sinó que estava destinat a la venda o lloguer a altres empreses. (PDF:Cat.)

Formació sobre medi ambient

17 02 07 El cinisme que està demostrant Banc Sabadell amb referència al medi ambient no té límit. Ens insta a tots els empleats a fer obligatòriament un curs sobre el Sistema de Gestió del Medi Ambient i ens deixa clar que és per poder acomplir els requisits necessaris i obtenir la ISO 14001-2004. (PDF:Cat.)

La mobilitat i el Banc Sabadell

05 02 07 Resposta de Juan-Cruz Alcalde Merino a la carta que vam enviar al president de Banc Sabadell, Josep Oliu, sobre la mobilitat.

La mobilitat i el Banc Sabadell

24 01 07 Resposta de Juan-Cruz Alcalde Merino a la carta que vam enviar al president de Banc Sabadell, Josep Oliu, sobre la mobilitat.

La mobilitat i el Banc Sabadell

21 11 06 Transcrivim la carta que hem enviat al president de Banc Sabadell, Josep Oliu. (PDF:Cat. / Cast.)

Resumen conclusiones

Informe Stern: La economía del cambio climático

Aún queda tiempo para evitar los peores impactos del cambio climático, si emprendemos acciones enérgicas ahora. La evidencia científica en estos momentos es abrumadora: el cambio climático constituye una grave amenaza global, y exige una respuesta global urgente.

¡Actúa!

Ante el cambio climático, no te quedes frío

Contaminación, inundaciones, sequía, incendios, desertización, pérdidas agrícolas, extinción de especies... ¡El clima está que arde! Por eso, un grado más en tu implicación para protegerlo, puede ser un grado menos de calentamiento global. ¡No te quedes frío!

Energies renovables

22 12 05 Com és posible que un edifici de nova construcció no hagi fet una inversió en sistemes de cogeneració d’energia i així contribuir a l’objectiu de contaminar el mínim possible? Era massa car? Els hi faltava espai? (PDF:Cat.)

Millorem l´accessibilitat al lloc de treball

08 07 05 Representants de CCOO de les empreses Asepeyo, Banc Sabadell, Catalana Occidente, Correos, EDS, FMC Foret, GFT, Hewlett Packard, Roche, Sharp i Winterthur, ens hem reunit per tractar sobre problemàtiques comunes.

Coneix CCOO

¿Què es i què fa CCOO en Serveis? Les nostres oficines, Estatuts, Congressos, Política Privacitat

Calendari Laboral 2021

Festius estatals i per comunitat

Simuladors i utilitats

Simuladors i calculadores, laboral i social

Videos Serveis CCOO

Canal de Youtube de Serveis CCOO

Fotos Serveis CCOO

Pàgina de Serveis CCOO a Flickr

Fal·làcies i mentides

Fal·làcies, mentides i veritats sobre els sindicats

Logos i marques propietat dels seus respectius autors
Es permet la reproducció total o parcial de tots els continguts sempre que se citi la font i s'enllaci amb l'original.
RSS per Sectors, Territoris i Empreses

miembro de UITA