Archivado en Negociacion Colectiva, Salario, Condiciones de trabajo, Convocatorias

CCOO Serveis ens hem manifestat el 6 de juliol per exigir uns salaris dignes i per un conveni JUST!!

Continuant amb la campanya de mobilitzacions la Federació de Serveis de CCOO Catalunya ens hem manifestat a Barcelona el 6 de juliol a les 11.00 hores des de Plaça Catalunya cantonada c/Fontanella, per denunciar la situación de bloqueig en les negociacions dels convenis col·lectius dels sector de serveis i acabarem davant Foment del Treball a Via laietana on ens ajuntarem amb altres columnes de les federacions de CCOO de Catalunya.

- - - -

CCOO Serveis nos manifestaremos el 6 de julio para exigir unos salarios dignos y por un convenio JUSTO!!

Continuando con la campaña de movilizaciones la Federació de Serveis de CCOO Catalunya nos hemos manifestado en Barcelona el 6 de julio a las 11.00 horas desde Plaça Catalunya esquina c/Fontanella, para denunciar la situación de bloqueo en las negociaciones de los convenios colectivos de los sectores de servicios y acabaremos ante Foment del Treball en Via laietana donde nos juntaremos con otras columnas de las federaciones de CCOO de Catalunya.

Este artículo se publicó originalmente en CATALUNYA (CCOO Serveis Catalunya) , GIRONA (Sindicat Intercomarcal de CCOO Serveis Comarques Gironines) , TARRAGONA (Serveis CCOO Tarragona) , LLEIDA (Serveis CCOO Terres de Lleida) , VOCC-CATC (Serveis CCOO Vallès Occidental - Catalunya Central) , VORMAROS (Serveis CCOO Vallès Oriental - Maresme - Osona) , BLLAPAG (Serveis CCOO Baix Llobregat - Alt Penedès - Anoia - Garraf) ,