Archivado en Comunicado breve, Jornada, Union Comarcal Vigo, Comercio, Comercio Galicia, Accion sindical

Maio, mes de verán? Gadis incumpre os seus acordos en materia de vacacións

Concentración vacacións GADIS

PONTEVICUS pretende agora que se inclúa o mes de maio como mes de vacacións de verán de forma unilateral e incumprindo todos os acordos e compromisos.

Tanto o convenio colectivo como os acordos de empresa indican cales son os meses de verán, e dende hai máis de 20 anos, maio non está entre eles. Para protestar por esta situación:

• Concentrámonos hoxe diante do GADIS de Rúa Barcelona en Vigo
  • CCOO denunciamos esta situación e presentamos un conflito colectivo cuxo xuízo será mañá xoves 7 de marzo no TRIBUNAL SUPERIOR DE XUSTIZA DE GALICIA.

Mantédevos atentos/as a futuras actualizacións para máis detalles. CCOO non permitiremos que prexuízos ao persoal queden sen resposta.

Este artículo se publicó originalmente en GALICIA (Federación de Galicia) ,