Archivado en Condiciones de trabajo, Convocatorias, Unión Comarcal A Coruña, Comercio, Comercio Galicia, Accion sindical

Supermercados Froiz: Por un Traballo Digno e Xusto

concentración FROIZ

CCOO Servizos convocamos á terceira mobilización diante dos supermercados Froiz, o vindeiro venres, 5 de xaneiro ás 11:30 en Narón. Esta mobilización é un esforzo colectivo para facer fronte á persistencia das inxustizas laborais que afectan aos traballadores e traballadoras de Froiz.

Resumo das Mobilizacións Anteriores:

Nos pasados días 5 e 15 de decembro, levamos a cabo dúas concentracións para destacar as preocupacións e demandas dos traballadores/as de Froiz. As denuncias iniciais incluíron discriminación, cargas de traballo insoportables e prácticas laborais inxustas. A pesar das excelentes cifras declaradas pola empresa, as condicións laborais non melloraron.

Persistencia das Inxustizas Laborais:

A pesar dun aumento impresionante do 14% na conta de explotación e cifras récord de facturación, as traballadoras e traballadores seguen enfrontándose a cargas de traballo abrumadoras, cambios arbitrarios en quendas e horarios, e a denegación de asuntos propios. Froiz debe recoñecer e abordar estas inxustizas laborais.

Esixencias Claras e Razoadas:

Reiteramos as nosas demandas claras e razoadas:

• Abonda de cargas de traballo imposibles por falta de persoal.

• Abonda de cambios de quendas, horarios e vacacións por falta de persoal.

• Abonda de denegar asuntos propios por falta de persoal.

• Abonda de discriminar aos encargados/as.

• Abonda de realizar contratacións eventuais fraudulentas.

O Compromiso de CCOO:

CCOO continúa traballando xunto co persoal para asegurar que as súas voces non queden sen escoitar. A falta de resposta por parte da empresa é inaceptable, e a mobilización é necesaria para insistir no compromiso coa xustiza laboral.

Este artículo se publicó originalmente en GALICIA (Federación de Galicia) ,