content_copy Noticias - Comunicado breve

Per primera vegada, totes les delegades i delegats de l'Hotel Daurada Palace són membres de CCOO

L'Hotel Daurada Palace, de Salou, constitueix el seu comitè d'empresa

El passat dia 3 de juliol, van tenir lloc les eleccions sindicals de l'Hotel Daurada Palace, de Salou (Tarragona), on 95 treballadores i treballadors van tenir l'oportunitat de triar als seus representants per als propers quatre anys.

CCOO y UGT condenan los atentados de Barcelona y Cambrils y llaman a la ciudadanía a participar en los actos de solidaridad y condena

CCOO y UGT llaman a todos y a todas las trabajadoras para que hoy, viernes 18 de agosto, a las 12:00 hrs, se concentren a las puertas de sus centros de trabajo y muestren con un minuto de silencio su solidaridad con las víctimas y su compromiso con la paz, la justicia, la tolerancia y la democracia, señas de identidad de la clase trabajadora. Asimismo, CCOO y UGT llaman a sus afiliadas y afiliados y a toda la ciudadanía a que acudan y participen en los actos que se convoquen en las distintas localidades de España
ATENTADO TERRORISTA EN BARCELONA

CCOO en Banco Santander condena el atentado terrorista de Barcelona

La sección sindical de CCOO en Banco Santander condena sin paliativos el brutal atentado terrorista que se ha producido hoy 17 de agosto en Barcelona. CCOO en Banco Santander quiere transmitir públicamente su apoyo y solidaridad con todas las víctimas de esta barbarie, con sus familiares y amistades, con la ciudad de Barcelona, y con la sociedad civil catalana que han sufrido tan directamente esta salvajada.

Este atentado supone un nuevo ataque a la democracia y a los derechos humanos. El terrorismo pretende dividir. Contra sus actos la única respuesta posible es la de la unidad, la firmeza y la solidaridad.
apertura domingos festivos

Carta á Xunta de Galicia rexeitando a apertura de domingos e festivos no Comercio Galego

Unha vez máis, como cada ano, desde a Xunta de Galicia e en cumprimento da lei de horarios comerciais, solicítasenos que entreguemos unha relación de dez domingos e festivos que puidesen considerarse como de posible apertura comercial.
A apertura de domingos e festivos en comercio, permite e fomenta unha loita desigual entre as grandes superficies e o pequeno comercio de proximidade, e coa escusa do incremento de postos de traballo, precariza as condicións das traballadoras e traballadores do sector.

A estas alturas, a experiencia xa nos indica claramente que o incremento de horas comerciais non implica un aumento substancial do emprego, senón que máis ben lévanos á precarización das condicións laborais con incrementos abusivos de xornada, con aumento do número de horarios irregulares e impedindo a conciliación da vida laboral e familiar.
Ademais a apertura de domingos e festivos, potencia unha perniciosa identificación entre lecer e consumismo desmedido.

A Federación de Servizos de CCOO, unha vez máis, realizou un escrito de contestación situándose contra a apertura de domingos e festivos.

Podes velo aquí
CCOO Serveis Tarragona convoca assemblea per informar i debatre sobre el conveni d'hostaleria

Assemblea de delegats/des i afiliats/des d'hostaleria de Tarragona

Ordre del dia:
1. Presentació del Coordinador de la negociació del conveni, Esteban Sanabria.
2. Lectura del preacord del conveni.
3. Torn de preguntes.
4. Votació.
eleccións Primark Santiago

CCOO Servizos obtén toda a representatividade nas eleccións de Primark (Santiago).

CCOO volveu gañar as eleccións sindicais na empresa Primark (Santiago). A candidatura da Federación de Servizos logrou a totalidade dos 9 membros do comité e fíxoo, ademais, mantendo os resultados das anteriores eleccións, sobre un censo de 130 persoas.

Cabe salientar que estes excelentes resultados son froito da boa labor sindical das delegadas e delegados de CCOO.

A Federación de Servizos amosa o seu agradecemento a todas as persoas que participaron neste proceso, en especial ás que, co seu voto, depositaron a súa confianza en Comisións Obreiras.
Finalmente, CCOO-Servizos dá os parabéns a todos os traballadores e traballadoras da empresa, pois con este resultado renóvase o compromiso adquirido nas urnas e ponse á súa disposición para continuar defendendo os intereses laborais.

eleccións diana promocion

CCOO Servizos consegue a maioría absoluta e mellora resultados nas eleccións de DIANA PROMOCIÓN (A Coruña)

Hoxe martes, oito de agosto, celebráronse eleccións na empresa DIANA PROMOCIÓN S.A., Provincia da Coruña.

Estas eleccións corresponden ao persoal de traballadores e traballadoras externos, adicadas a actividades de reposición "MERCHAN" nos centros de traballo de Alcampo Coruña, Alcampo Santiago, Carrefour Alfonso Molina, Carrefour Os Rosales e Carrefour Coristanco, co seguinte resultado: CCOO 4 - UXT 1.

Este resultado mellora a representación anterior de CCOO incrementado nunha delgada o resultado de fai catro anos.

CCOO Servizos amosa o seu agradecemento a todas as persoas que participaron neste proceso e en especial ás que co seu voto depositaron a súa confianza en Comisións Obreiras.

CCOO Servizos quere dar os parabéns tamén a todos os traballadores e traballadoras xa que con este resultado se renova o compromiso adquirido nas urnas e ponse a disposición para continuar defendendo os intereses laborais.

Ronda está conmocionada y de luto oficial

El trágico accidente del pasado sábado en la India, se ha llevado la vida de cuatro personas que se encontraban visitando proyectos humanitarios que desarrolla en el sur de este país la Fundación Vicente Ferrer.

content_copy Más información

Calendario Laboral

Calendario Laboral 2024

Días festivos estatales y por comunidad 2024