Comunicat conjunt - BBVA Catalunya

Portem BBVA al Tribunal Laboral de Catalunya

CCOO, CGT i ACB denunciem i rebutgem la nova política de personal de BBVA, amb acomiadaments indiscriminats i l'ús de la intimidació i coacció per part de Talent&Cultura sobre part de la plantilla perquè s'aculli a mesures voluntàries per abandonar l'entitat.

Protocol d'Actuació - BBVA Estatal

Welcome TO THE JUNGLE

Que has de fer -i que no- per a sobreviure en aquesta jungla

Comunicat conjunt - BBVA Estatal

BBVA: els Sindicats es mobilitzen en defensa de l'ocupació

Els sindicats presents a BBVA, amb la participació d'una part de la plantilla en els seus quinze minuts de descans, ens vàrem concentrar dijous passat, 23 de març, davant les seus de les 7 DT de BBVA en protesta pel clima laboral de pressió i de por a què BBVA pretén sotmetre a la plantilla i contra els acomiadaments injustos i indiscriminats que s'estan produint en aquests darrers mesos, així com contra l'aprimament de la plantilla a Catalunya de 300 empleats.

Comunicat conjunto - BBVA Estatal

BBVA: ens volen aïllats. Reaccionem units

Des de l'any passat, el departament de T & C a BBVA està entestat a dissenyar una empresa amb una plantilla que se senti aïllada i atemorida, amb la constant amenaça de ser inclosa en alguna llista negra (Rànquings, Catalogacions, Pool de Baix Acompliment, etc) . La Direcció periòdicament colpeja les persones per evidenciar que "no encaixen" al banc.

Comunicat conjunto - BBVA Estatal

BBVA acomiada, els treballadors responem

Un cop més, el passats 14 i 23 de febrer, els Sindicats vam realitzar concentracions de delegats per expressar el nostre rebuig als acomiadaments directes (sense expedient previ) que en aquesta ocasió s'han produït a Madrid, Múrcia i Pamplona.

Ocupació - BBVA Catalunya

Si BBVA et diu 'No Encaixes'

Aquests dies hem pogut comprovar amb perplexitat i indignació, com dins de la campanya d'aprimament de la plantilla de BBVA a Catalunya (mal-diuen que sobrem unes 300 persones), s'està oferint a companys i companyes, la compra del lloc de treball, o el que és el mateix, acomiadaments encoberts sota una suposada voluntarietat.

Empleo - BBVA Madrid

CCOO pide aclaraciones sobre el futuro del centro de Tres Cantos

En los últimos días se han ido intensificando los rumores sobre el cierre o externalización de parte o de todos los departamentos que a día de hoy dan servicio al banco en Tres Cantos.

Comunicat conjunt - BBVA Estatal

Nous acomiadaments: dolor gota a gota

Des del 15 de desembre el Banc ha comunicat 8 nous acomiadaments directes; 5 a la Xarxa (3 a Catalunya i 2 a Andalusia) i 3 als SSCC de la Vela a Madrid. Tots amb el mateix esquema que al juny: Pèrdua de la confiança per baixa productivitat. El perfil: persones amb l?edat mitjana de la plantilla que no estan disposats a acceptar qualsevol horari o funció. I el més greu és que la majoria són dones.

Salut Laboral

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Conoce tus derechos, trabaja de manera segura

Transparència CCOO

Portal Transparència Serveis CCOO: Els comptes, documents, Estatuts, decisions...

Uneix-te a CCOO

Afiliant-te a CCOO defenses els teus drets.
Accés Zona afiliació

Coneix CCOO

¿Què es i què fa CCOO en Serveis? Les nostres oficines, Estatuts, Congressos, Política Privacitat

Calendari Laboral 2021