LACORD: HOMOLOGACIÓ SALARIAL
De lacord que sha signat, pel que fa a homologació, en podríem destacar els següents punts:
Constituïda la mesa negociadora del II Conveni Col·lectiu ITV de Catalunya
COMFIA-CCOO hem elaborat una plataforma que toca de peus a terra, però tenint molt en compte la realitat i les necessitats del nostre sector.
LACORD : MOBILITAT GEOGRÀFICA
LACORD : PREJUBILACIONS
Hi haurà un període dadhesions per un termini de 45 dies des de les dates de les respectives Assemblees Generals que aprovin la fusió.
1.- CONDICIONS
LACORD : BAIXES INCENTIVADES
Les alternatives disponibles són:
COMFIA-CCOO denuncia que TEAMLOG i HP volen deixar a 170 treballadors en l'atur
HP decideix deslocalizar el projecte que tenia des de 2002 amb TEAMLOG per baixar costos, acabant així el contracte que els unia i deixant 170 empleats en l'atur. COMFIA-CCOO convoca mobilitzacions davant l'empresa per la seva despreocupació i falta de resposta a la reiterada crida a la negociació.
Lliurança la tarde del dijous 18 de març a València
15-03-10 Ni el dilluns 15, ni el dijous 18 no s'obriran les oficines a la tarda al públic, ja que l'horari d'atenció serà l'establert a la plaça per a les entitats bancàries durant la setmana de falles.











