Comunicat / 19 Abril 2006 - Transiciel

S’amplia el període de entrega del qüestionari de riscos psicosocials

Us fem arribar un comunicat on expliquem en que consisteix el mètode Istas21 i que ens pot aportar a tots i totes el que fem el petit esforç d’omplir el qüestionari que ens ha enviat la empresa.


Protecció de l'embaraç

Seguretat i salut en l'embaraç i la lactància

La maternitat és una realitat biològica diferencial mereixedora de protecció. Els canvis fisiològics i psicològics que comporta poden suposar que condicions de treball considerades acceptables en una situació normal deixin de ser-ho, tant per la salut de la mare com per la del fill/a.


Ergonomia i salut (1)

11 04 06 Després de 8 anys de l´aprovació del Reial Decret 488/1997 sobre les disposicions mínimes per a llocs de treball amb pantalles de visualització de dades, a Banc Sabadell encara hi ha molts llocs de treball que no s’adeqüen a les normes mínimes. (PDF:Cat. / Cast.)


Memòria de les actuacions de 2005 en salut laboral des de COMFIA-CCOO

070406 Memòria de les actuacions de 2005 en salut laboral des de COMFIA-CCOO


Persones d´especial sensibilitat

03 04 06 Malgrat la insistència de CCOO, Banc Sabadell no ha publicat tots els protocols per a les persones d´especial sensibilitat en la intranet. És per això que CCOO suplim la deficiència de l´empresa amb aquesta publicació. (PDF:Cat. / Cast.)


Salud Laboral - Castilla y León

BBVA en Villarcayo... fuera de ondas

Entre una plantilla que a lo largo de los últimos quince años ha sido de poco más de 6 empleados, 3 de ellos han contraído cáncer, desgraciadamente uno de ellos ya fallecido por cáncer de colon. El origen concreto de la enfermedad aún es incierto porque, entre otras cosas, “nadie” quiere conocerlo.


Destacades

Primer encuentro secciones sindicales CCOO Generali & CCOO Liberty Seguros

Os trasladamos que en el día de ayer mantuvimos reunión presencial en las sedes de Generali ( Madrid y Barcelona) con los delegados de CCOO. Fue una reunión distendida y nos generó buenas impresiones.

Acordamos el compromiso de trabajar en conjunto de cara al proceso de integración. Conocimos los edificios que tienen espacios abiertos y bastante modernizados, en la línea de los edificios de Liberty. El contenido de la reunión se centró en la presentación de la historia de ambas Compañías para tener una visión más amplia de quienes somos.

Os mantendremos informados de las próximas reuniones.


8M Día de la Mujer Trabajadora

Estimada compañera, estimado compañero:

Como sabéis, el 8M es el Día de la Mujer Trabajadora . Por este motivo y como viene siendo habitual, vamos a realizar diferentes actividades en las que nos gustaría contar con tu participación:



 

 

Logos i marques propietat dels seus respectius autors
Es permet la reproducció total o parcial de tots els continguts sempre que se citi la font i s'enllaci amb l'original.
RSS per Sectors, Territoris i Empreses

miembro de UITA