COMFIA-CCOO denuncia que l'integrisme laboral del Govern podria bloquejar la venda de CatalunyaCaixa

La Comissió Interministerial que tutela la negociació de Catalunya Caixa impedeix que la Direcció del FROB i de CatalunyaCaixa negociï amb els sindicats sortides no traumàtiques per a la plantilla de l'entitat.


Més d’un 95% de la plantilla ha secundat la jornada reivindicativa

Èxit rotund de la jornada de vaga a Catalunya Caixa

La plantilla de Catalunya Caixa ha secundat molt majoritàriament la vaga convocada per COMFIA-CCOO i la resta de sindicats pel dia d’avui. La jornada de vaga s’està desenvolupant sense incidents i es calcula que més d’un 95% dels treballadors i treballadores de l’entitat han fet vaga.


Un procés de reestructuració com el que pretén aplicar el FROB compromet les opcions de venda i la gestió futura de l’entitat

COMFIA-CCOO, junt amb els altres sindicats presents a l’entitat, convoquen dues jornades de vaga a CatalunyaCaixa

Després d’un seguit d’aturades parcials i d’altres mobilitzacions, COMFIA-CCOO de CatalunyaCaixa (CX), junt amb els altres sindicats presents a l’entitat, convoquen dues jornades de vaga, dilluns 30 de setembre i dimarts 1 d’octubre, contra el bloqueig i les inacceptables condicions que es plantegen en l’ERO que es vol aplicar a l’entitat.


Integració Unnim - BBVA Estatal

Reunió amb RRHH – Acord Reestructuració Unnim

Ahir dimecres, 25 de setembre, vàrem mantenir una reunió amb RRHH en la qual se’ns va comunicar el resultat dels darrers 58 llocs de treball oferts segons l’establert a l’acord de reestructuració d’Unnim. (Comunicat en català i castellà).


NO a l'ERO a Catalunya Caixa! Les mobilitzacions continuen

>> Calendari mobilitzacions del 25 de setembre al 1 d'octubre. Amb enllaços a FOTOGALERIES DELS ACTES.

>> Calendario movilizaciones del 25 de septiembre al 1 de octubre. Con enlaces a las FOTOGALERIAS DE LOS ACTOS.


CADENA SER - Luis Jiménez "Els treballadors de la banca rebem la crisi per partida doble"

"Els treballadors de la banca rebem la crisi per partida doble" Luis Jiménez a la CadenaSer. El dia que els empleats del Banc Sabadell i Catalunya Banc protesten pels respectius expedients de regulació, en parlem amb en Francesc Arroyo i Luis Jiménez (COMFIA-CCOO). També l'intervenció de Maria Garcia (Banc Sabadell) en la pròpia concentració.