Ampliar Convenio 2005 en BBVA

Algunas iniciativas para ampliar y complementar el Convenio en el BBVA

CCOO estamos realizando gestiones para ver si conseguimos mejorar en BBVA algunas cuestiones relacionadas con el Convenio.


La Secció Sindical de CCOO protesta davant l’Assemblea

Diuen que una imatge val més que mil paraules. Doncs bé, aquí en teniu unes quantes d’imatges que parlen per si mateixes.


Comunicat

POSEM LES BASES PER DISSENYAR UN NOU PACTE D’EQUIP VOLANT

El primer i únic Pacte d’Equip Volant es va signar a Caixa Sabadell l’any 1992 i va quedar sense efecte 4 anys més tard després d’estar més d’un any intentant negociar la renovació. És evident que en aquests 13 anys la Caixa ha variat substancialment: de 150 oficines i 900 empleats hem passat a 290 oficines i 1.430 empleats. A l’expansió s’han de sumar la multiplicitat de tasques que desenvolupem, la complexitat i diversitat dels productes i serveis que dóna la Caixa i el canvi de comportament dels clients. Tots aquests factors han incrementat de manera significativa la càrrega de feina i la distribució en el temps, cada cop més irregular.


En Galego

Terceiro Convenio Colectivo Estatal para o sector de Telemarketing

a aplicación do Convenio será obrigatoria para todas as empresas e para os seus traballadores cuxa actividade sexa a de telemarketing a terceiros, en todo o territorio do Estado español.


CCOO BANESTO

Conciliación de la Vida Laboral y Familiar

Hoy hemos firmado un acuerdo para que la plantilla de Banesto, podamos conciliar nuestra vida familiar y laboral. El texto agrupa los documentos en los que se han ido desarrollando a través del tiempo las normas que han regulado diversos aspectos de las relaciones laborales en el banco. También hemos ampliado diversos contenidos y abierto camino en otros por encima de lo legalmente previsto, lo que nos sitúa por delante de lo establecido en el sector. Los aspectos novedosos son los siguientes:


CCOO BANESTO
Cambio de rumbo para mejorar el clima laboral en Banesto.

Acordar para avanzar

A raíz de la intervención en la Junta de Accionistas del Secretario General de CCOO en Banesto, el banco inició un tímido proceso de negociación, en aras a mejorar el deteriorado clima laboral que padecemos los trabajadores de Banesto, caracterizado por la escasez de plantilla, las prolongaciones de jornada, las movilidades geográficas excesivas y unas retribuciones escasas y arbitrarias como asuntos más destacables.


Dia a dia - BBVA Catalunya

Sabies que...?

No es requeriran més signatures de les “Jornadas de Explicación” del model d’incentius. Efectes de l’entrada en vigor del Conveni. “Cuentas claras” per als clients. Aigua per als empleats.


Destacades

NUESTROS BENEFICIOS, NUESTRA PARTE JUSTA

La plantilla sigue pagando el precio del éxito empresarial sin recibir su parte justa.


Acuerdo de Desconexión Digital...firmado por FIN!

Después de un año de duras negociaciones, hemos alcanzado un hito significativo: la firma del Acuerdo de Desconexión Digital para TODA LA PLANTILLA del Grupo Cooperativo Cajamar.


Formació i Orientació

Formació, orientació i avaluació de competèn

Consultes laborals

Consultes laborals més freqüents. Si no la trobes, pregunta'ns

Convenis Col·lectius

Consulta el teu Conveni Col·lectiu sectorial, territorial o d'empresa

Salut Laboral

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Conoce tus derechos, trabaja de manera segura

Transparència CCOO

Portal Transparència Serveis CCOO: Els comptes, documents, Estatuts, decisions...

Coneix CCOO

¿Què es i què fa CCOO en Serveis? Les nostres oficines, Estatuts, Congressos, Política Privacitat

Calendari Laboral 2021

Festius estatals i per comunitat

Simuladors i utilitats

Simuladors i calculadores, laboral i social

Videos Serveis CCOO

Canal de Youtube de Serveis CCOO

Fotos Serveis CCOO

Pàgina de Serveis CCOO a Flickr

Fal·làcies i mentides

Fal·làcies, mentides i veritats sobre els sindicats