O sindicato insta a empresa a acatar xa a sentenza, que ten carácter executivo, para non incrementar o custo para as arcas públicas

Gañada a demanda de CCOO e outros sindicatos contra Paradores, que deberá compensar o seu persoal

sentenza Paradores de Turismo

A Audiencia Nacional deulles a razón a CCOO e a outros sindicatos e estima parcialmente a demanda presentada contra Paradores. Segundo os denunciantes, con motivo do estado de alarma, a empresa deixou sen pagar diversos complementos salariais ao persoal, causándolle un notable prexuízo económico. Ante a negativa a corrixir a situación, non quedou máis solución que acudir á Xustiza, que agora dálle a razón á representación legal do persoal. Ler máis

CCOO Servizos empraza ás administracións local e autonómica a determinar novas medidas para a supervivencia do sector da hostalaría

Salvar a hostalaría

salvar a hostalaría

Desde a Federación de Servizos de CCOO, vemos con gran preocupación a grave situación do Sector da Hostalaría na nosa Comunidade e o prexuízo que se está producindo no que respecta á supervivencia do sector e a posibilidade dunha gran perda de postos de traballo, especialmente con motivo das novas medidas adoptadas pola Xunta de Galicia.

Non podemos asumir que desde a administración se criminalice á hostalaría, que as medidas máis duras e restritivas, dedicadas a frear a pandemia, se dirixan principalmente a este sector e que as axudas económicas sexan insuficientes para paliar a grave situación á que se está sometendo. Ler máis

O sindicato insta os 39 concellos das comarcas de Santiago e Barbanza a acordar medidas para o emprego na hostalaría e no comercio dos seus respectivo

CCOO esíxelle ao Concello de Santiago a adopción de medidas inmediatas para axudar as pemes

A Federación de Servizos de CCOO de Galicia, que engloba os sectores de hostalaría e comercio, especialmente afectados pola pandemia, e a Unión Intercomarcal de CCOO de Santiago-Barbanza, esíxenlle ao Cocnello de Santiago a adopción de medidas inmediatas para axudar as pemes. A proposta sindical realízase sen prexuízo do diálogo establecido no Consello Económico e Social e no Plan Compostela Móvese Covid-19. Ler máis

CCOO insta as administracións locais e autonómica a que acorden en diálogo social medidas de choque polo emprego

medidas de choque polo emprego

Desde a Federación de Servizos, que engloba os sectores de hostalaría e comercio, especialmente afectados pola pandemia, propomos que todas as Administracións poñan en marcha medidas para soster o emprego e o tecido produtivo, e reclamámoslle tamén ao Goberno de España melloras na coordinación.

CCOO expón unhas liñas de proposta para debater desde a Administración pública, tanto nos marcos de diálogo social autonómico, como desde a Administración local, con fin de evitar que se siga destruíndo emprego e tecido produtivo.

Para o sindicato é unha prioridade absoluta evitar que se perda tecido empresarial, polo que se propón apostar por mecanismos de financiamento, axudas, moratorias e liquidez, que permitan o sostemento das empresas, maioritariamente de autónomos e pemes, pero en termos recíprocos: as empresas deben comprometerse a soster o emprego. Ler máis

É prioritario garantir a seguridade e a saúde de persoal e clientela na hostalaría

saúde no traballo covid19

CCOO e UGT dirixíronse ás patronais de hostalaría para que garantan a seguridade e a saúde de persoais e clientela no actual escenario de emerxencia sanitaria.  Certificar que no establecemento se implantaron as medidas de prevención adecuadas é o camiño para asegurar que non existen riscos para a saúde.

O Goberno promove un distintivo de Destino Seguro que está ligado  á aplicación das Guías de prevención configuradas polo sector e promovidas polo Ministerio de Industria, Comercio e Turismo. Ler máis

O sindicato sinala que a mellor vía para garantir que nun establecemento se implantan as medidas de prevención axeitadas é mediante unha certificación

CCOO esíxelles ás patronais da hostalaría que garantan a seguridade do persoal e da clientela

certificación Covid19 hostalaría

A Federación de Servizos de CCOO esíxelles ás patronais de hostalaría de Galicia que garantan a seguridade e saúde dos traballadores e traballadoras e da clientela no actual escenario de emerxencia sanitaria, certificando que no establecemento están implantadas medidas de prevención adecuadas para asegurar que non existen riscos para a saúde. Ler máis

As ETTs deixan tirados e abandonados aos traballadores e ás traballadoras con contratos de "posto a disposición"

despedimentos ETT

Desde CC.OO. e UXT, imos denunciar a todas as empresas de traballo temporal (ETTs) que deixaron tiradas e abandonadas a centos, mesmo miles de persoas que estaban postas a disposición en empresas usuarias, que despediron dos seus postos de traballo e que lle foron extinguidos os seus contratos temporais.

Desde os primeiros momentos desta crise sanitaria do COVID19, as ETTs despediron, maioritariamente por finalización de actividade, a un alto volume de persoal que prestaba os seus servizos en empresas usuarias, cando, na nosa opinión, terían que suspender os contratos, posto que, xeralmente, o que pasou é que se suspendeu a actividade nas devanditas empresas "cliente". Así o demostra o feito de que a inmensa maioría das empresas usuarias acometeron ERTEs do seu persoal, para que unha vez termine esta situación da pandemia do coronavirus, volvan aos seus postos de traballo. Ler máis

Destacadas

INFOGRAFIA TELETRABAJO

Título Teletrabajo

CCOO denuncia las sanciones desproporcionadas que Cajamar está imponiendo a su plantilla.

No vamos a hacer recuento de las innumerables ocasiones en las que la plantilla de Cajamar ha escuchado palabras de reconocimiento público por su labor, entrega y colaboración para sacar adelante esta empresa. No hablaremos hoy de las recientes informaciones internas que la sitúan como empresa “Great Place To Work”, ni de su participación en foros de Banca responsable. Y no lo vamos a hacer porque acabaríamos concluyendo que tanto halago es pura fachada, frases huecas dichas para que la prensa las recoja y nos señale como una empresa idílica para trabajar.

Formación e orientación

Formación, orientación e avaliación das habilidades profesionais

Consultas laborais

Consultas laborais frecuentes. Pregunta Comisións Obreiras

Convenio colectivos

Consulte o seu convenio colectivo sectorial, territorial ou de empresa

Saúde laboral

Dúbidas e preguntas sobre saúde laboral. Traballa con seguridade.

CCOO transparencia

Portal de transparencia Servizos CCOO: contas, documentación, decisións

Os seus dereitos laborais

Defende os teus dereitos. Únete a CCOO.

Calendario de Traballo 2021

Vacacións estatais e por comunidade

Simuladores e utilidades

Simuladores e calculadoras laborais e sociais