Guia de maternitat i paternitat

La Nostra Secció Sindical ha elaborat aquesta guia en la qual es resumeixen els diferents passos, adaptats a la legislació actual, per portar a terme tots els tràmits que comporta el naixement, adopció o acolliment d'un nou fill o filla.

Aquesta guia recull les gestions administratives que cal fer en el Grup Banc Sabadell i els diferents Organismes Públics per inscriure el naixement, tramitar la prestació i permisos per maternitat, prestació i permisos per paternitat, l'alta en el centre d'assistència primària, les ajudes estatals...

També es descriuen les diferents modalitats de lactàncies, excedències, reduccions de la jornada, etc.

Volem contribuir a donar respostes als dubtes que sempre apareixen en aquesta situació i que afecten tant el col·lectiu de dones com als futurs pares.

Si necessites algun aclariment o consulta, pots posar-te en contacte amb la persona responsable en matèria d'igualtat del teu territori que trobaràs a l'índex d'aquesta guia