Amb efectes retroactius des de gener de 2011

Tècnics nivell VIII amb una antiguitat de 18 a 24 anys a Banc Sabadell

11-04-11  En el Pacte sobre Nivells Mínims que es va signar el 4 de novembre a Banc Sabadell es redueix a 18 anys d’antiguitat en l’escala administrativa l’assimilació salarial a nivell de tècnic VIII. Tanmateix, no es va traslladar aquesta reducció d’anys als tècnics nivell VIII als efectes de compensar les possibles diferències que esmentem en el primer paràgraf i que recull el conveni.

Documento sin título

(PDF:Cat)

Tècnics nivell VIII amb una antiguitat de 18 a 24 anys

L’article 10 del Conveni Col·lectiu de Banca fixa l’assimilació salarial, a efectes retributius, amb el nivell de tècnic VIII als 24 anys de pertànyer a l’escala administrativa o als 20 si es té una antiguitat de 30 a l’empresa.

En paral·lel, el conveni també diu que «el personal ascendit al nivell VIII no pot percebre, a partir de la data en què li correspondria hipotèticament l’assimilació al nivell VIII», per aplicació del paràgraf anterior,  «una quantitat inferior a la que li pogués correspondre per conveni en aquesta situació. Mentre hi hagi diferència, aquest import ha de figurar en el rebut d’havers sota el concepte de “diferència artícle 10.6”».

Aquestes diferències es produeixen perquè en l’assimilació salarial l’administratiu continua percebent el «plus funcional», mentre que els tècnics no el perceben i no tots els tècnics nivell VIII cobren una retribució voluntària superior als actuals 95,81 euros mensuals del plus funcional.

En el Pacte sobre Nivells Mínims que es va signar el 4 de novembre a Banc Sabadell es redueix a 18 anys d’antiguitat en l’escala administrativa l’assimilació salarial a nivell de tècnic VIII. Tanmateix, no es va traslladar aquesta reducció d’anys als tècnics nivell VIII als efectes de compensar les possibles diferències que esmentem en el primer paràgraf i que recull el conveni. Aquest fet comporta un greuge comparatiu, per la qual cosa ens hem posat en contacte amb la Direcció de Relacions Laborals i ens han confirmat que no havia intenció de generar aquest greuge i que, conseqüentment, es solucionarà immediatament.

Us recomanem que si us troben en aquesta situació us poseu en contacte amb aquesta secció sindical.
Abril de 2011