CONVENI: Temps de Solucions

En el nostre anterior comunicat de Conveni dèiem que la patronal ACARL es prenia un “temps mort”. Doncs bé, aquest ja ha conclòs. El pròxim dia 26 de setembre està prevista la represa formal de les negociacions, i ja és hora d'arribar a solucions.

COMFIA-CCOO insta al Gobierno de la Nación y al Banco de España a que pongan en valor la solidez del sistema financiero

COMFIA-CCOO estima que no es suficiente que las autoridades económicas españolas se limiten a desmentir en nota de prensa rumores de mercado.

Manifest 11 Setembre de 2007

En la celebració de la Diada Nacional d'enguany, Comissions Obreres manifesta que cal afermar la nostra identitat nacional a partir de la millora del drets socials i del benestar dels ciutadans i ciutadanes de Catalunya.

La crisis hipotecària dels Estats Units afecta a algun fons de Caixa Laietana

El nostre Pla de Pensions en perill?

comunicat

La Patronal es demana temps mort

En la sessió d'avui, 12 de Juliol, la patronal ACARL havia de donar resposta a la proposta conjunta que els sindicats CCOO, UGT i CSICA vam fer a l'última reunió. Després de la sessió, només podem qualificar com a decebedora la reflexió realitzada per l’ACARL, la manca de capacitat per avançar en les matèries i, sobretot, la conclusió final.

Propuestas de mejora a la Ley de Impulso de la Sociedad de la Información. LISI

Las organizaciones firmantes, entre las que estamos Comfia-CCOO, han remitido a todos los grupos parlamentarios una serie de propuestas de enmienda a la Ley de Impulso de la Sociedad de la Información para su consideración en el trámite parlamentario.

CCOO, UGT y CGT

Video de la firma del Convenio de Banca

Sesión de firma y reuda de prensa posterior del XXI Convenio Colectivo de Banca.

Ã’rgans de Govern

Intervenció Assemblea Caixa Sabadell 2007

El passat 21 de maig es va celebrar l’Assemblea General de Caixa Sabadell, on els empleats comptem amb una representació de 10 consellers. Considerem que manifestar la nostra opinió als òrgans de govern de la Caixa és important, donat el coneixement privilegiat que tenim de l’entitat i el nostre interès per la bona gestió. Per això vam fer la següent intervenció en el torn de precs i preguntes:

Salut Laboral

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Conoce tus derechos, trabaja de manera segura

Transparència CCOO

Portal Transparència Serveis CCOO: Els comptes, documents, Estatuts, decisions...

Uneix-te a CCOO

Afiliant-te a CCOO defenses els teus drets.
Accés Zona afiliació

Coneix CCOO

¿Què es i què fa CCOO en Serveis? Les nostres oficines, Estatuts, Congressos, Política Privacitat

Calendari Laboral 2021