Archivado en

SECCIÓ SINDICAL CCOO-GRUP BMN

LOTERIA DE NADAL 2013

Des de la Secció Sindical de CCOO volem compartir, un any més, la sort i per això us convidem a participar amb el nostre número en el sorteig de la Loteria de Nadal, que se celebrarà el dia 22 de Desembre de 2013.

Este artículo se publicó originalmente en bmn (Sección Sindical Estatal Grupo BMN) ,

LOTERIA DE NADAL 2013

Enguany el número escollit és el:

73.591

Les persones interessades en adquirir participacions heu d’emplenar el butlletí de comanda de la part inferior d’aquest full i enviar-lo a:

Centre 0487- 3008 CCOO

A l’atenció de: María Jesús Molina

• El preu de cada participació és de 10 euros, dels quals es juguen 8 euros al número indicat.
  • Les peticions seran ateses per rigorós ordre d’arribada, fins a finalització d’existències.
  • La data límit per a sol·licitar participacions és el dia 29 de Novembre de 2013.
  • El càrrec en compte servirà com a justificant de la participació.

Si aquest número resultés premiat, el pagament del premi es realitzaria conforme a la normativa tributària en la Llei 16/2012 de 27 de desembre.

…...............………………………………………...............….....................................………..

BUTLLETÍ DE COMANDA LOTERIA NADAL 2013

COMFÍA-CCOO Grup BMN

D./Dona __________________________________________________________

Nom Centre treball____________________________ Núm. Centre____________

Sol·licita a la Secció Sindical de COMFIA-CCOO Grup BMN _____ participacions (*) del número 73.591 per al sorteig de la loteria de Nadal que se celebrarà el dia 22/12/2013.

Autoritzo a què l’import total (*) de les participacions sol·licitades es carregui al meu compte:

ENTITAT

OFICINA

D.C.

Núm. COMPTE

Firma:

* Preu de cada participació: 10€. Import jugat per participació: 8 €.