Archivado en Comunicados, ERE

En contra dels acomiadaments a l'Hotel Eurostars Cristal Palace

Este artículo se publicó originalmente en CATALUNYA (CCOO Serveis Catalunya) ,
Comunicat de premsa de CCOO del grup Hotusa

Els treballadors d'Hotusa es manifesten demà, dimarts, coincidint amb el lliurament dels premis a la millor iniciativa empresarial, lliurat en el marc del guardó al català de l'any, en protesta pels acomiadaments a l'Hotel Eurostars Cristal Palace, concretament, pels tres pendents de resolució i pels vuit de l'últim any, i també per la manipulació a l'hora de fer la subrogació empresarial als hotels Gran Ronda, Gran Ducat i Hotel del Compte, que deixa els treballadors sense cobertura.

A aquesta empresa li serà pròximament lliurat el premi a la millor iniciativa empresarial, que atorga El Periódico en el marc del lliurament del premi al català de l'any.

Els treballadors acomiadats volen manifestar, així, la seva disconformitat amb una decisió que premia amb reconeixement social un empresari que no és socialment responsable. De quin model d'empresari parlem, al qual únicament interessen els resultats i no els seus treballadors ni els clients usuaris dels seus establiments.

Per aquest motiu, els treballadors diem que ja n'hi ha prou, no volem més acomiadaments de treballadors necessaris. No volem més enganys ni traïcions als treballadors.

La mobilització tindrà lloc demà, dimarts 14 de maig, a les 19.30 h, davant del Teatre Nacional de Catalunya (av. Meridiana), lloc on es lliuren els premis.