Archivado en Comunicados, ERE

Conflicte laboral a Hotusa

Acció de protesta contra els acomiadaments el diumenge 4 d'agost, a les 18'00h, a l'Eurostars Grand Marina Hotel de Barcelona

Este artículo se publicó originalmente en CATALUNYA (CCOO Serveis Catalunya) ,
En els últims mesos, Hotusa, la companyia que presideix Amancio López, ha acomiadat a diversos treballadors al·legant causes econòmiques. A l'Hotel Eurostars Cristal Palace, essent uns dels més rendibles de la companyia Hotusa (compta amb 149 habitacions i una ocupació superior al 90%) després d'una reducció constant de plantilla, en l'actualitat solament han quedat 26 treballadors, el que els obliga a una altíssima productivitat.

CCOO, després de la pausa de les mobilitzacions per iniciar negociacions el passat 11 de juliol amb l'advocat de l'empresa, sense haver concretat cap solució, entén necessari continuar amb les protestes, fins a aconseguir la solució dels quatre acomiadaments pendents.

CCOO continua la seva denúncia contra Hotusa i l'hotel Cristal Palace per abusar de la sobreexplotació dels treballadors. Així mateix, denuncia l'ús indegut dels contractes en formació i pràctiques.

CCOO continuarà les mobilitzacions per la defensa dels llocs de treballs i la readmissió dels acomiadats/des: contra les mentides, contra el dany innecessari als treballadors, per la dignitat i en defensa dels llocs de treball.

Per això, coincidint amb la clausura dels Mundials de natació, hi ha convocada una altra acció de protesta contra els acomiadaments el diumenge 4 d'agost a les 18'00h a l'Eurostars Grand Marina Hotel (Moll de Barcelona, s/n, Barcelona).

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 2 d'agost de 2013

Agenda:
Diumenge 4 d'agost de 2013
18.00 hores
Eurostars Grand Marina Hotel (Moll Barcelona, s/n, BCN)