Archivado en Acuerdos, Comunicados, Empleo, ERE

ERO EUREST Catalunya


ERO EUREST Catalunya

El 22 de febrer de 2021, a les 21:00 hora, la taula negociadora de l'ERO proposat per l'empresa, s'arriba a un acord, posant fi a la negociació iniciada el 22 de gener.

ERE EUREST Catalunya

El 22 de febrero de 2021, a las 21:00 hora, la mesa negociadora del ERE propuesto por la empresa, se alcanza un Acuerdo, poniendo fin a la negociación iniciada el 22 de enero.


Este artículo se publicó originalmente en CATALUNYA (CCOO Serveis Catalunya) , GIRONA (Sindicat Intercomarcal de CCOO Serveis Comarques Gironines) , TARRAGONA (Serveis CCOO Tarragona) , LLEIDA (Serveis CCOO Terres de Lleida) , VOCC-CATC (Serveis CCOO Vallès Occidental - Catalunya Central) , VORMAROS (Serveis CCOO Vallès Oriental - Maresme - Osona) , BLLAPAG (Serveis CCOO Baix Llobregat - Alt Penedès - Anoia - Garraf) , s.hostaleria (Sectorial d'Hostaleria CCOO Serveis Catalunya) ,

El número de personas afectadas se ha reducido más de un 40 %, 114 puestos de trabajo, quedando en 149 extinciones de los 263 despidos inicialmente planteados por la empresa.

Las propuestas presentadas por CCOO desde el inicio de la negociación, como mínimos, han quedado muy por encima de las expuestas por la empresa.

  • De 20-23-28 días con un máximo de 12/18 mensualidades, inicialmente propuestos por la empresa, hemos cerrado en 31 días con el límite de 24 mensualidades.
  • Creación de una bolsa de empleo integrada por todas las personas afectadas hasta el 31/08/2021.
  • Afectaciones voluntarias, (12 % de la afectación total), bajo aceptación por parte de la compañía, en función de edades, coste económico,…

Aunque nunca podremos estar contentos con la pérdida de puestos de trabajo, valoramos positivamente el resultado final del proceso de negociación. Sólo desde la negociación y desde la defensa firme de las propuestas que planteamos ha sido posible modificar y mejorar las condiciones iniciales planteadas por la empresa, además de las condiciones más beneficiosas, muy por encima de lo que establece la Ley y de las propuestas de la empresa.

 

 

ERO EUREST Catalunya


El 22 de febrer de 2021, a les 21:00 hora, la taula negociadora de l'ERO proposat per l'empresa, s'arriba a un acord, posant fi a la negociació iniciada el 22 de gener.

El nombre de persones afectades s'ha reduït més d’un 40 %, 114 llocs de treball, quedant en 149 extincions dels 263 acomiadaments inicialment plantejats per l’empresa.

Les propostes presentades per CCOO des de l'inici de la negociació, com a mínims, han quedat molt per sobre de les exposades per l'empresa.

  • De 20-23-28 dies amb un màxim de 12/18 mensualitats, inicialment proposats per l'empresa, hem tancat en 31 dies amb el límit de 24 mensualitats.
  • Creació d'una borsa d'ocupació integrada per totes les persones afectades fins al 2021.08.31.
  • Afectacions voluntàries, (12 % de l'afectació total), sota acceptació per part de la companyia, en funció d'edats, cost econòmic, ...

Encara que mai podrem estar contents amb la pèrdua de llocs de treball, valorem positivament el resultat final del procés de negociació. Només des de la negociació i des de la defensa ferma de les propostes que plantegem ha estat possible modificar i millorar les condicions inicials plantejades per l'empresa, a més de les condicions més beneficioses, molt per sobre del que estableix la Llei i de les propostes de la empresa.

CCOO Servicios