És indispensable per a la igualtat el compromÃs de l´empresa
Conciliació de la vida laboral amb la familiar i la personal
08 02 08 Recopilació de mesures de conciliació de la vida laboral i personal amb la laboral, que ens dóna dret tant l’Estatut dels Treballadors amb la incorporació de la Llei per la igualtat efectiva entre dones i homes, com el XXI Conveni Col•lectiu de Banca i l’acord sobre mesures de conciliació en el Grup Banc Sabadell. (veure PDF)
Un pla d´igualtat per a Banc Sabadell
07 02 08 Proposta de COMFIA-CCOO del pla d´igualtat efectiva d´oportunitats entre els homes i les dones del grup Banc Sabadell. (veure PDF )
Plans d'Igualtat (III): situació del Mercat Laboral en igualtat de gènere.
En els comunicats anteriors us hem mostrat l’estat en el que estava la nostra plantilla, amb la representació de la proporció entre dones i homes. A continuació us farem uns petits resums de diversos estudis, on podreu observar com es troba el mercat laboral.
Acuerdo sobre polÃticas sociales, salariales, de igualdad y condiciones laborales en SOGETI España.
La Sección Sindical de CCOO en Sogeti y la Dirección General de SOGETI España, manifiestan el interés común en definir unas polÃticas sociales, salariales, de igualdad y condiciones laborales para :
2008 any clau per negociar els plans d'Igualtat (II)
Tal i com us vam comentar al comunicat part I, hem realitzar un estudi de la situació de la plantilla a 31.12.2006. I creiem que és important que conegueu resumides totes les dades que hem pogut extreure’n. A continuació us facilitem dues taules que fan referència al grup professional I.
2008 any clau per negociar els PLANS D'IGUALTAT (I)
Com ja us vam explicar, el 22 de març del 2007 es va aprovar la Llei Orgà nica 3/2007











