Sindicalisme de dues cares

Quan es va iniciar el procés de Fusió del SIP Mare Nostrum tots els sindicats que eren presents a les quatre caixes reclamàvem una Mesa de negociació i una interlocució única a Madrid. La raó era clara:


EL SALARI EN ESPÈCIE EN LA DECLARACIÓ DE RENDA 2010 (1)

Com els darrers anys publiquem aquest full sobre com tractar el salari en espècie a la declaració de renda.


ESFORÇOS VOLUNTARIS? DEPÉN DE TÚ.

Definició de voluntari: "que s’ofereix lliurement a fer una cosa o a col•laborar en alguna tasca sense ésser-hi obligat."

Les dificultats per aconseguir nivells de solvència adequats a les necessitats exigides pel Banc d’Espanya no són exclusives del grup BMN, també les trobem a la resta d’entitats financeres. I una de les conseqüències ha estat l’obertura d’oficines en horaris especials destinades a la venda d’immobles adjudicats.


També reclamem per als companys de les ETT que treballen a BS

Preu/hora empleats d’ETT a Banc Sabadell

19-04-11 Per l’aplicació del conveni de banca les empreses ETT –ADECCO i MANPOWER- havien d’augmentar el preu/hora en els contractes de 2011 i pagar els endarreriments del mes de gener de 2011 i de tot l’any 2010.


FULL INFORMATIU NEGOCIACIONS BMN PREJUBILACIONS – MOBILITAT – CONDICIONS LABORALS

Prejubilacions.

L’acord laboral signat el passat 14 de setembre establia un nombre determinat de desvinculacions a Caixa Penedès en 290 persones, i a més els percentatges en que anirien desvinculant-se de la Caixa (25% el 2010, 50% el 2011 i 25% el 2012).


EL FRUIT DELS TEUS CINC MINUTS

La representació sindical al complet ens vam citar a Madrid el dia 13 d'abril de 2011 a les 10:30h, a fi de concretar conjuntament les properes mesures a adoptar com a continuació a la concentració del passat 5 d'abril.


Destacades

Primer encuentro secciones sindicales CCOO Generali & CCOO Liberty Seguros

Os trasladamos que en el día de ayer mantuvimos reunión presencial en las sedes de Generali ( Madrid y Barcelona) con los delegados de CCOO. Fue una reunión distendida y nos generó buenas impresiones.

Acordamos el compromiso de trabajar en conjunto de cara al proceso de integración. Conocimos los edificios que tienen espacios abiertos y bastante modernizados, en la línea de los edificios de Liberty. El contenido de la reunión se centró en la presentación de la historia de ambas Compañías para tener una visión más amplia de quienes somos.

Os mantendremos informados de las próximas reuniones.


8M Día de la Mujer Trabajadora

Estimada compañera, estimado compañero:

Como sabéis, el 8M es el Día de la Mujer Trabajadora . Por este motivo y como viene siendo habitual, vamos a realizar diferentes actividades en las que nos gustaría contar con tu participación:



 

 

Logos i marques propietat dels seus respectius autors
Es permet la reproducció total o parcial de tots els continguts sempre que se citi la font i s'enllaci amb l'original.
RSS per Sectors, Territoris i Empreses

miembro de UITA