COMFIA CCOO exigeix que es rectifiquin les remuneracions de les Direccions dels bancs de les caixes

Els equips directius han d'aplicar-se el mateix principi que prediquen per a les plantilles: congelació salarial i lligar els seus increments a la productivitat i resultats de gestió.


Presión - BBVA Extremadura

Stop a las agresiones

Desgraciadamente no es un tema nuevo en Extremadura. Tenemos antecedentes de otros comportamientos que han generado daños a las personas en el ejercicio de nuestro trabajo diario.


DESERCIONS II

La nostra Direcció ens tenia ja acostumats a mostrar manca de responsabilitat en moltes accions que han dut a terme. Ara deixen els càrrecs a contracor, tal com demostra precisament aquesta actitud “continuista” en la tasca diària, el no voler deixar el despatx, però sobre tot utilitzar totes les arts per perpetuar-se. Una falta de consideració i un mal exemple.


COMFIA-CCOO mostra la seva satisfacció davant el seguiment majoritari de la vaga i la manifestació de les treballadores i treballadors del sector

LA VAGA EN EL SECTOR DE TELEMÀRQUETING ESTÀ PARALITZANT EL SERVEI D’ATENCIÓ TELEFÒNICA

COMFIA-CCOO Catalunya manifesta la seva satisfacció davant l’èxit en la convocatòria de vaga de 24 hores que s’està realitzant avui en el sector de telemàrqueting, amb una participació del 75%, així com la important assistència de mig miler de treballadors i treballadores en la manifestació que s’ha realitzat aquest matí al centre de Barcelona.


FESTES LABORALS 2012

Calendaris Laborals per a l'any 2012 a Catalunya i estatals



28 de juny. CCOO ja actua amb una sola veu.

La data de 28 de juny marca un començament: es crea la Secció Sindical Estatal COMFIA-CCOO Grup BMN.


Destacades

Primer encuentro secciones sindicales CCOO Generali & CCOO Liberty Seguros

Os trasladamos que en el día de ayer mantuvimos reunión presencial en las sedes de Generali ( Madrid y Barcelona) con los delegados de CCOO. Fue una reunión distendida y nos generó buenas impresiones.

Acordamos el compromiso de trabajar en conjunto de cara al proceso de integración. Conocimos los edificios que tienen espacios abiertos y bastante modernizados, en la línea de los edificios de Liberty. El contenido de la reunión se centró en la presentación de la historia de ambas Compañías para tener una visión más amplia de quienes somos.

Os mantendremos informados de las próximas reuniones.


8M Día de la Mujer Trabajadora

Estimada compañera, estimado compañero:

Como sabéis, el 8M es el Día de la Mujer Trabajadora . Por este motivo y como viene siendo habitual, vamos a realizar diferentes actividades en las que nos gustaría contar con tu participación:



 

 

Logos i marques propietat dels seus respectius autors
Es permet la reproducció total o parcial de tots els continguts sempre que se citi la font i s'enllaci amb l'original.
RSS per Sectors, Territoris i Empreses

miembro de UITA