BANKIA: NO A L’ERO SALVATGE!

NO pot haver-hi dubtes: el 30 de gener tots i totes  a l'atur parcial, d'11 a 12h.

I a la tarda, tots i totes a les concentracions - Barcelona. A les 18 h., davant el Banc d'Espanya.

Secció Sindical Estatal Grup BMN

Dimecres 30 de gener CONCENTRACIONS

Dimecres 30 de gener CONCENTRACIONS en defensa de l'ocupació al sector financer. Has de venir !!

Secció Sindical Grup BMN Illes Balears

AUDITORIA DE PREVENCIÓ

El 24 de gener i d’acord amb la legalitat vigent va tenir lloc l’Auditoria de Prevenció de Riscs Laborals en part del territori de Balears.

MÉS DE 3.000 PERSONES PARTICIPEN EN LA MANIFESTACIÓ DE BARCELONA, MÉS DE 15.000 ARREU DE L’ESTAT

Èxit de les manifestacions contra els acomiadaments en el sector financer que s’enfila a la vaga del 6 de febrer

Més de 15.000 persones, treballadores i treballadors del sector financer, van participar el dimecres 23 de gener, en diverses manifestacions per tot l'estat en protesta pels acomiadaments previstos en Bankia, Novagalicia Banc, Banc de València i altres entitats del sector financer, de les quals destaca la de Madrid amb 10.000 participants i la de Barcelona amb més de 3.000.

CONVENI COL·LECTIU OODD: La patronal es tanca en banda (salarial)

La Patronal es tanca en banda en la negociació del Conveni d’Oficines i Despatxos de Catalunya en el tema dels increments salarials.

2ª Reunió Negociació Conveni Col•lectiu de Financeres

El passat 17 de gener, els dos sindicats majoritaris del sector de Financeres (COMFIA-CCOO i Fes-UGT) vam iniciar la ronda de converses que esperem desemboquin en un acord sobre les condicions laborals que regularan la nostra activitat a través del Conveni Col·lectiu d'aplicació.

Secció Sindical Grup BMN Catalunya i Aragó

PRIMERA REUNIÓ AMB RRHH DEL BANC SABADELL

Avui dimarts 22 de gener ha tingut lloc una primera reunió de contacte amb RRHH del Banc Sabadell i de BMN a Barcelona. En aquesta primera reunió...

Dimecres, 23 de gener, a partir de les 18'00h

MANIFESTACIÓ A BARCELONA EN DEFENSA DE L'OCUPACIÓ AL SECTOR FINANCER

La Federació de Serveis Financers i Administratius (COMFIA) de CCOO de Catalunya, junt a d'altres sindicats, ha convocat una manifestació a Barcelona per denunciar la destrucció d'ocupació al sector financer, especialment entitats intervingudes pel FROB: Bankia (6.000), NovaGalicia (2.508) i Banc de València (890). Tindrà lloc dimecres, 23 de gener, a partir de les 18'00h a la Delegació del Govern (c/Mallorca, 278), per acabar -cap a les 20'00h- davant del Banc d'Espanya (Plaça de Catalunya, 17).

Manifestaciones - BBVA Estatal

Miércoles 23 de enero a las 18 horas manifestaciones en defensa del empleo en el Sector Financiero.

¡A todos y todas nos afecta! Horarios y recorridos de las manifestaciones, convocadas por CCOO, UGT y otros sindicatos, el día 23 de enero, que se realizarán en las ciudades donde hay mayor concentración de plantilla de las entidades: Bankia, NovaGalicia Banco y Banco de Valencia, afectadas por reestructuraciones.