Resultados de la Encuesta de Clima Laboral en el Grupo DB España de COMFIA CCOO
Informatiu CCOO
21-01-2014 Aquí podeu trobar tres temes que us poden interessar: canvi de nivell per funció, petició de trasllats i aportació al Pla de Pensions d'Empleats per a la plantilla que procedeix de BMN.
Constitució de la secció sindical territorial a Catalunya
20-01-2014 Després danys dintegracions dentitats i plantilles, amb les seves corresponents negociacions (actualment amb Banco Gallego), han fet augmentar de forma considerable el nombre de treballadors i treballadores del banc. Les xifres del Banc Sabadell a Catalunya no enganyen: més de 6.600 treballadors i treballadores i 2.300 afiliats i afilades.
Aturada en sec
15-01-2014 Després de gairebé dos mesos de negociacions i quan albiràvem un possible acord, des de Comfia-CCOO veiem un retrocés important en aquest llarg procés negociador.
El derecho a pedir jornada reducida se amplía hasta los 12 años
Así lo establece el RD 16/2013 de 21 de diciembre, que amplía la edad del menor a los 12 años para ejercer la reducción de jornada, este derecho se puede ejercer desde el 22 de diciembre de 2013.









