LA REPRESENTACIÓ SINCICAL AGRAEIX LA MASSIVA PARTICIPACIÓ DE LA PLANTILLA

Aquest matí 5 d’abril, a les 11:00h, la plantilla ha reaccionat de forma responsable davant la provocació realitzada per les direccions de les caixes.


BMN SERÀ UNA CAIXA PER A LES PERSONES, I UN BANC PER ALS MERCATS.

Aquesta és l’eloqüent frase del nou president de BMN, Sr.Carlos Egea i que sembla va pronunciar el passat 12 de març en una reunió de directius a Mallorca.


t'interessa!

COMFIA-CCOO Catalunya realitza actes amb més de 500 assistents per explicar l’Acord Social i Econòmic

COMFIA-CCOO Catalunya ha reunit a més de 500 delegats afiliats i delegades afiliades de les agrupacions de TIC, Contact Center, Serveis administratius i tècnics, assegurances i banca i de les reunions realitzades en els sindicats intercomarcals de Tarragona, Lleida i Girona.


Segon comunicat

Es constitueix la taula del XXII conveni col.lectiu banca

01-04-11 Ahir (31-03-11), es va constituir la taula de negociació del XXII Conveni Col.lectiu de Banca. Aquest primer contacte, només ha servit per establir el reglament de les reunions. Els eixos de negociació, emparats en l'ocupació, pujada salarial del 2% per el 2011, amb clàusula de revisió, plans d'igualtat, etc.


BBSS y Finanzia - BBVA Estatal

Adjudicaciones de Aptos. y Bono 2011 - BBVA integra FINANZIA

Os facilitamos información sobre la ruta en espacio para consultar el resultado de las adjudicaciones de los Apartamentos y Bono 2011.
En la Junta General del pasado 11 de Marzo se aprobó que a partir del 1 de Julio de este año los aproximadamente 450 trabajadores y trabajadoras de Finanzia Banco de Crédito se integrarán en la sociedad matriz BBVA.


ELS TERRITORIALS I CAPS DE ZONA VÉNEN PISOS?

Ja fa temps que CCOO venim denunciant les males pràctiques que usen molts comandaments intermedis per assolir els objectius que ens marquen a tots, i que lluny d’incentivar a la plantilla provoquen un desencís cada vegada més gran. I és que en tot aquest procés d’integració les incerteses són una constant en el dia a dia.


El bloqueig del Conveni Col·lectiu ha provocat que les plantilles portin més d'un any sense cobrar la pujada salarial corresponent a l'IPC de 2010

COMFIA-CCOO continua amb la convocatòria de vaga en el sector de Contact Center per desbloquejar el conveni sectorial

COMFIA-CCOO valora molt positivament el suport obtingut en les quatre jornades de vaga que porta realitzades aquest mes en el sector de contact center en la majoria d’empreses i plataformes d’atenció a client. El seguiment obtingut del 70% (el 65% a Catalunya) ha suposat la paralització dels serveis d’informació i atenció a clientes de les principals empreses del país.

El proper dijous 14 d’abril, COMFIA-CCOO convoca una concentració de delegats i delegades a Plaça Sant Jaume a les 12 del migdia per denunciar de la situació del sector davant l’administració pública.


Destacades

NUESTROS BENEFICIOS, NUESTRA PARTE JUSTA

La plantilla sigue pagando el precio del éxito empresarial sin recibir su parte justa.


Acuerdo de Desconexión Digital...firmado por FIN!

Después de un año de duras negociaciones, hemos alcanzado un hito significativo: la firma del Acuerdo de Desconexión Digital para TODA LA PLANTILLA del Grupo Cooperativo Cajamar.


Formació i Orientació

Formació, orientació i avaluació de competèn

Consultes laborals

Consultes laborals més freqüents. Si no la trobes, pregunta'ns

Convenis Col·lectius

Consulta el teu Conveni Col·lectiu sectorial, territorial o d'empresa

Salut Laboral

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Conoce tus derechos, trabaja de manera segura

Transparència CCOO

Portal Transparència Serveis CCOO: Els comptes, documents, Estatuts, decisions...

Coneix CCOO

¿Què es i què fa CCOO en Serveis? Les nostres oficines, Estatuts, Congressos, Política Privacitat

Calendari Laboral 2021

Festius estatals i per comunitat

Simuladors i utilitats

Simuladors i calculadores, laboral i social

Videos Serveis CCOO

Canal de Youtube de Serveis CCOO

Fotos Serveis CCOO

Pàgina de Serveis CCOO a Flickr

Fal·làcies i mentides

Fal·làcies, mentides i veritats sobre els sindicats