COMFIA-CCOO convoca mobilitzacions demà contra l'ERTO forçós en Banc Sabadell

Aquest dimarts 17 de setembre, COMFIA-CCOO, juntament amb la resta de sindicats presents en l'entitat, es mobilitzarà davant l'edifici “Torre Banc Sabadell” de Barcelona a les 10:00 hores per protestar per l'ERTO que la direcció de Banc Sabadell vol aplicar a 1.354 persones de la xarxa de Catalunya i Aragó.

Dimarts 17 de setembre
Torre Banc Sabadell - Avinguda Diagonal 407 bis (esq. Balmes) Barcelona
Horari convocatòria: de 10 h a 11 h



Comitè Federal, primera reunió una vegada finalitzat el període àlgid de les vacances

Al llarg del matí d'avui s'ha reunit el Comitè Federal de la Fecoht de CCOO de Catalunya a fi de tractar l'ordre del dia que havia estat establert per a aquesta ocasió


Secció Sindical Estatal de CCOO-Grup BMN

CONSTITUCIÓ DE LA MESA D’HARMONITZACIÓ DE CONDICIONS LABORALS DE BANC MARE NOSTRUM

En sessió celebrada ahir a Madrid, reunida l’Empresa i la totalitat de la Representació Legal dels Treballadors, es va constituir la Mesa de Negociació per a l’Harmonització de les Condicions Laborals de la plantilla de BMN.


UNA MIRADA DE GÉNERO. Acabar con la violencia de género, asunto de alta prioridad

Otra cifra para la infamia. 32. Es el número de mujeres asesinadas en lo que va de año, según la estadística del gobierno, que mantiene en estudio 3 casos más. Una vida por semana en lo que va de año. No os olvidamos. No permitiremos que se olvide, que se baje la guardia, que se mire hacia otro lado.  Ni que desaparezcan de la agenda pública ni estos feminicidios ni las otras intolerables manifestaciones de una violencia infiltrada, a menudo invisible, de “proporciones epidémicas”, según la Organización Mundial de la Salud, que alerta de una prevalencia global de 1 de cada 3 mujeres.


Conveni del comerç tèxtil de la província de Barcelona

Les treballadores i treballadors del sector continuen mobilitzant-se per aconseguir un conveni raonable a la realitat del sector


Els treballadors i treballadores del sector del comerç tèxtil de Barcelona es mobilitzaran demà divendres dia 13

La patronal vol continuar retallant drets


La Cumbre Social retoma su actividad y prepara la celebración de un plenario para impulsar el debate y la movilización social

La Comisión de Coordinación de la Cumbre Social ha decidido, una vez cumplido el primer año de su constitución a finales de julio de 2012, retomar la actividad y preparar la celebración de un plenario de las organizaciones que la integran para impulsar el debate y la movilización popular. La situación económica y social, con una insoportable tasa de paro por mucho que agiten el último dato de paro registrado, y la brecha abierta entre la ciudadanía y los poderes públicos siguen golpeando los derechos sociales y laborales y debilitando la salud de la democracia.


Destacades

NUESTROS BENEFICIOS, NUESTRA PARTE JUSTA

La plantilla sigue pagando el precio del éxito empresarial sin recibir su parte justa.


Acuerdo de Desconexión Digital...firmado por FIN!

Después de un año de duras negociaciones, hemos alcanzado un hito significativo: la firma del Acuerdo de Desconexión Digital para TODA LA PLANTILLA del Grupo Cooperativo Cajamar.


Formació i Orientació

Formació, orientació i avaluació de competèn

Consultes laborals

Consultes laborals més freqüents. Si no la trobes, pregunta'ns

Convenis Col·lectius

Consulta el teu Conveni Col·lectiu sectorial, territorial o d'empresa

Salut Laboral

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Conoce tus derechos, trabaja de manera segura

Transparència CCOO

Portal Transparència Serveis CCOO: Els comptes, documents, Estatuts, decisions...

Coneix CCOO

¿Què es i què fa CCOO en Serveis? Les nostres oficines, Estatuts, Congressos, Política Privacitat

Calendari Laboral 2021

Festius estatals i per comunitat

Simuladors i utilitats

Simuladors i calculadores, laboral i social

Videos Serveis CCOO

Canal de Youtube de Serveis CCOO

Fotos Serveis CCOO

Pàgina de Serveis CCOO a Flickr

Fal·làcies i mentides

Fal·làcies, mentides i veritats sobre els sindicats