PPE treballadors provinents de Banco Gallego

Banc Sabadell regularitzarà els càrrecs indeguts

L'Acord de Condicions socials i Subrogació de data 24 de gener de 2014 estableix en la pàgina 15 que a partir de gener de 2015 les aportacions al pla de pensions empleats Banc Sabadell es faran dels imports establerts en la Millora Voluntària B-50 i es compensarà aquest imports. Això significa que es restarà del salari una ÚNICA vegada aquesta aportació que és de 783,18 euros.

L'Acord no diu que cada any es restarà del salari anual assignat la quantitat corresponent a l'aportació del pla. Ja que si això fos així cada any el salari anual assignat es veuria disminuït en la quantitat aportada any a any. I AIXÒ ÉS EL QUE HA PASSAT EL MES DE GENER DE 2016.

Exemple del que ha passat:

• Any 2015 Retribució Total 29.000 euros: Salari Anual Assignat 28.700 euros + aportació pla pensions 300 euros.
  • Any 2016 Retribució Total 28.700 euros: Salari Anual Assignat 27.916,82 euros + aportació pla pensions 783,18 euros.

Hem informat a Relacions Laborals d'aquesta anomalia i ens han comunicat que en la nòmina de març quedarà corregit de la manera següent:

• Any 2016 Retribució Total 29.000 euros: Salari Anual Assignat 28.216,82 euros + aportació pla pensions 783,18 euros.

Des de CCOO ens posem a la teva disposició per aclarir i resoldre els dubtes que tinguis.

Accedeix al comunicat en pdf