Regularització

Pla de Pensions empleats CAM (III)

20-06-2014 Un cop que Relacions Laborals ha reconegut l’error i, davant la petició de CCOO, ha procedit a regularitzar l’aportació corresponent a 2013 amb una aportació extraordinària, la qual podeu consultar en el vostre terminal. També es procedirà a restituir les comissions de dipòsit cobrades de més.

Com a continuació de la nostra circular de data 6 de maig, amb data 2 de juny el promotor del PPE Banc Sabadell ha realitzat una aportació extraordinària al Col·lectiu D (empleats Banco CAM) en virtut de la denúncia efectuada pels representants de CCOO al PPE Banco CAM.

Pots consultar aquesta aportació a través del terminal de l’oficina com des de l’aplicació informàtica de BS Online (excepte en tablets i mòbils):

Plans de Pensions > Plans de la meva Empresa > desplegues finestra > selecciones compte (el primer compte correspon a les aportacions Col·lectiu B, el segon a les aportacions Col·lectiu D) >moviments des de l’alta.

També volem informar-vos que, després de la sol·licitud dels nostres representants a la Comissió de Control, l’import cobrat de més per les comissions de dipòsit del fons de pensions Banco CAM i que ascendeix a 140.831,64 euros, seran reintegrats als partícips i beneficiaris de Banco CAM.

Si teniu qualsevol dubte, poseu-vos en contacte amb els vostres delegats i delegades de referència o bé a través del nostre correu electrònic: CCOOgbs@bancsabadell.com

Afilia’t a CCOO, la majoria exigent.

Juny de 2014