28 places addicionals

Banc Sabadell: ampliació menjador 901

04-06-2014 La Secció Sindical de CCOO-BSIS, juntament amb la de CCOO-BS, li va traslladar a l’empresa les nombroses queixes rebudes per la massificació a l’espai del menjador mitjançant els seus Delegats de Prevenció a les distintes reunions del CSS (Comitè de Seguretat i Salut) d’aquest Centre de Treball.

Com s’ha pogut veure en els darrers dies, la nostra acció s’ha traduït en una reorganització de l’espai del menjador que ha incrementat  les seves places útils en 28 addicionals.

Com un primer pas ens sembla positiu, però considerem que continua sent insuficient per a la situació insostenible que es viu a diari a les hores de dinar. La nostra proposta passa per habilitar un espai més gran o un segon menjador.

Us animem a fer-nos saber la vostra opinió. Nosaltres, per la nostra banda, vigilarem de prop l’evolució d’aquest tema, ja que incideix de forma directa en la qualitat de vida a la feina.

Salutacions cordials.

Juny de 2014