Prolongació de jornada i hores extres

Requeriment a Banc Sabadell

13-03-2014 La Inspecció Provincial de Treball i Seguretat Social d'Alacant, davant la denúncia presentada per CCOO i la resta dels sindicats (excepte Quadres), requereix a Banc Sabadell a compensar les hores extres i a implementar un sistema de control i registre de les hores extraordinàries, informant periòdicament a la representació sindical.

La resposta que ens dóna la Inspecció demostra que els esforços que la totalitat de la plantilla de Banc Sabadell fa dia a dia han de ser compensats segons la legislació vigent (Estatut dels Treballadors i Conveni Col·lectiu de Banca).

Esperem que Banc Sabadell apliqui aquest requeriment, que permetria a la plantilla ser valorada per qualsevol sobreesforç, així com també conciliar la vida laboral amb la familiar. Hauríem d’acabar així amb jornades maratonianes que res tenen a veure amb l’eficiència del nostre treball.

La seva aplicació, per coherència, no hauria de circumscriure’s únicament a Alacant, sinó que s’hauria de fer extensiva a la resta de territoris, des de COMFIA-CCOO no ho entendríem d’una altra manera.

Ara l’empresa ha de moure fitxa.

Marzo de 2014